No niin!

totuuden_torvi

Voisi taas todeta, että mitä minä sanoin! Ei voi kuin ihmetellä Linux-hakkereiden yksinkertaisuutta ja suoranaista typeryyttä! Todella laajasta ja kattavasta valistuksestani huolimatta löytyi jälleen poloinen hakkeri, joka meni asentamaan Linuxin koneelleen. Uskomattoman tuhoisin seurauksin! Linux nimittäin räjäytti koko koneen!

Olen lukemattomat kerrat varoittanut Linuxin hajottavan kaikkia tietokoneeseen liittyviä osia. Esim. puolueettomissa testiraporteissakin oli lukuisia mainintoja aiheesta, joten minään yllätyksenä tämäkään tapaus ei voinut tulla.. Kyse oli siis pelkästään uskomattoman suunnattomasta typeryydestä.

http://zeniv.linux.org.uk/~telsa/boom/

14

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaakoodari

      Who's the bigger fool? The fool, or the fool who follows him?" - Obi-Wan Kenobi in "Star Wars: A New Hope.

    • dfs

      Missähän kohtaa tekstissä puhutaan linuxista?

    • Pentti Nelonen

      Olen kauan kertonut siitä, että linux hajottaa tietokoneita. DVD-asemat, näytönohjaimet, prosessorit ym. hajoilevat jatkuvasti linux-koneissa toisinkuin windowsissa, koska windows on standardikoodia ja kaikki laitteet on suunniteltu windowsille. Linuxia koodaa amatöörit, jotka eivät osaa tehdä optimoitua koodia, jonka vuoksi linux sisältää yhä lisää ja lisää aukkoja ja kuormittaa enemmän tietokonetta.

      • ........

      • Pentti Nelonen

      • The Real J.
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=26599

        Vähän enemmän siis...

        Ei tuolla sanottu että Linuxissa olisi yli 10 tuhatta aukkoa. Tuollahan oli tutkittu useampaa Open source-käyttistä ja lisäksi erillisiä softia ja kokonaismäärä meni yli 10000:n.

        Sitä paitsi se että jostain löytyy aukko ei välttämättä merkitse sitä että aukko olisi vakava tai helposti hyödynnettävissä. Eikä oheisohjelmissa olevia aukkoja voi liittää käyttikseen. Esmes eräässä (olikohan Valheiden Trollin pistämässä) listassa oli mm. Nethack yhtenä aukon sisältävänä kohteena. Mistähän lähtien kyseinen roguelike-peli on kuulunut osaksi Linukkaa...


      • Pentti Nelonen
        The Real J. kirjoitti:

        Ei tuolla sanottu että Linuxissa olisi yli 10 tuhatta aukkoa. Tuollahan oli tutkittu useampaa Open source-käyttistä ja lisäksi erillisiä softia ja kokonaismäärä meni yli 10000:n.

        Sitä paitsi se että jostain löytyy aukko ei välttämättä merkitse sitä että aukko olisi vakava tai helposti hyödynnettävissä. Eikä oheisohjelmissa olevia aukkoja voi liittää käyttikseen. Esmes eräässä (olikohan Valheiden Trollin pistämässä) listassa oli mm. Nethack yhtenä aukon sisältävänä kohteena. Mistähän lähtien kyseinen roguelike-peli on kuulunut osaksi Linukkaa...

        Jos windowsin aukoksi lasketaan Internet Explorerin tai Windows Media Playerin aukot niin pitää silloin Nethackingkin aukot laskea linuxin aukoiksi!

        Jos kuitenkin väität vastaan, että ihan eri asia niin silloin aletaan mekin laskemaan windowsin aukoiksi vain windowsin kernelin aukot, joihin ei todellakaan kuulu IE:n tai WMP:n aukot!


      • Mulder
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Jos windowsin aukoksi lasketaan Internet Explorerin tai Windows Media Playerin aukot niin pitää silloin Nethackingkin aukot laskea linuxin aukoiksi!

        Jos kuitenkin väität vastaan, että ihan eri asia niin silloin aletaan mekin laskemaan windowsin aukoiksi vain windowsin kernelin aukot, joihin ei todellakaan kuulu IE:n tai WMP:n aukot!

        "Jos windowsin aukoksi lasketaan Internet Explorerin tai Windows Media Playerin aukot niin pitää silloin Nethackingkin aukot laskea linuxin aukoiksi! "

        Semmoista vaan, että nuo IE:t ja Media Playerit on pultattu kiinni siihen Windowsiin, eli ovat kiinteä osa käyttistä, joten kyllä, niidenkin aukot ovat siten myös Windowsin aukkoja.

        ( Mistä sitä versiota ilman Media Playeriä edes voisi hankkia? )


      • Pentti Nelonen kirjoitti:

        Jos windowsin aukoksi lasketaan Internet Explorerin tai Windows Media Playerin aukot niin pitää silloin Nethackingkin aukot laskea linuxin aukoiksi!

        Jos kuitenkin väität vastaan, että ihan eri asia niin silloin aletaan mekin laskemaan windowsin aukoiksi vain windowsin kernelin aukot, joihin ei todellakaan kuulu IE:n tai WMP:n aukot!

        että nethack:in saa myös winukalle... Eli se on silloin myös winukan aukko!
        ;-)

        http://www.nethack.org/v343/ports/download-win.html


      • J o
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Jos windowsin aukoksi lasketaan Internet Explorerin tai Windows Media Playerin aukot niin pitää silloin Nethackingkin aukot laskea linuxin aukoiksi!

        Jos kuitenkin väität vastaan, että ihan eri asia niin silloin aletaan mekin laskemaan windowsin aukoiksi vain windowsin kernelin aukot, joihin ei todellakaan kuulu IE:n tai WMP:n aukot!

        Katso mitä sanottiin lopussa, niistä aukoista!

        "Turva-aukkojen määrää tarkastellessa on hyvä muistaa,
        että monet aukoista ovat varsin pieniä, eikä suurinta
        osaa voi mitenkään hyödyntää koneen ulkopuolelta."

        Kuten aina Windowsin aukkoja voidaan!


    • torvi on
    • Starship Trooper

      ...olla jo vanha mies/nainen kun kirjoittelet moista. Tarkoitan sitä että ongelmasi on että olet omaksunut Windowsista pari toimintoa ja nyt kuvittelet olevasi jokin "all-round administrator". Huomaa hyvin että ymmärrät tietotekniikasta äärimmäisen vähän. Linux ei ole koskaan hajoittanut ammatikseni asentamiani ja ylläpitämiäni palvelimia tai työasemia.

      Oikeasti, hanki osaamista ennenkuin jatkat näitä lakkipäinen ladakuski tasoisia juttujasi.

    • Ohhoijaa! Kyllähän sulla taasen on sadut.

      Tiedätkö, että moni suuryritys käyttää Linuxia. Eräs sellainen on IBM. Oletko kuullut mainittavan sitä. Viime vuosina Windowsista luopueet mm. General motors, Ford,Toyota ja Renault. Valitettavasti en ole pistänyt mieleeni minkä käyttiksen ne ovat valinneet. Nämä eivät ole mitään pikku narikoita. Varmaan siihen on jokin painava syy eivät ne muuten olisi käyttistä vaihtaneet.

    • ope

      with third-party batteries we bought separately: ie possibly not IBM's.

      ihan selvästi kerrotaan että siellä oli kolmannen osapuolen osia.

      RtFM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe