onko kellään muulla villakoira samasta paikasta?!

^^jenssi^^

Hei,onko kukaan muu ostanut paperitonta kääpiövillakoiraa,eräältä kasvattajalta jostain päin Vantaata?Mulla itelläni on näet tumman ruskea aika isokokoinen kääpiövillakoira uros,jossa saattaa olla myös bishon friseetä,koska sen turkki on niin paksua ja kiharaa (ei siis mikään normaali villakoiran turkki).

Koiraa hankkiessamme emme saaneet nähdä pennun vanhempia,emmekä sisaruksia,vaan ainoastaan tuon meidän pentumme.Kasvattaja sanoi emon olevan jossain heidän mökillään ja että muut pennut olivat ilmeisesti myyty,vaikka lehti-ilmoituksessa luki vielä että suklaanruskeita pentuja myytävänä,joten oletimme jäljellä olevan vielä muitakin pentuja,niin että olisimme saaneet valita :/ Kasvattaja ei muutenkaan kertonut mitään pennun vanhemmista esim.nimiä,ikää yms.Vaikka emmepä me niitä tulleet kysyneeksikään...Oman pentumme nimen saimme myös päättää itse.

Mutta nyt olisi siis mukavaa tietää onko tällä meidän hunsvotillamme yhtään sisaruksia :)Ja millaisia ne ovat luonteeltaan ja näöltään.Meidän Tino on ainakin aika erikoinen villakoira,etenkin ulkonäöltään...Lieneekö siihen sitten syynä se että pojassa saattaa olla myös bishon friseetä...Kasvattajalla oli näet myös sitä rotua.Mutta joten jos luulet että koirasi on samaisesta paikasta niin vastaile :)

24

11890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ^^jenssi^^

      p.s.ihan unohdin sanoo et toi meijän villis on sit syntyny 24.10.2000

      • osaa auttaa

        mutta kyllä villakoiran turkki on aivan kihara mikäli sitä ei föönaa suoraksi.
        Meillä on isovillakoira ja kampaamon föönilläkin saa turata tuntitolkulla jos meinaa edes suht suoran turkin saada. Suoristus auttaa niin, ettei tule helposti takkuja.
        Välillä jätän turkin kiharaksi. Varsinkin kosteilla ilmoilla koirani turkki kihartuu pari päivää föönaamisen jälkeen.

        Myös bichonin turkki föönataan suoraksi.

        Laita vaikka googleen sana- villakoira ja valitse- kuva.
        Siellä on monenlaista villakoiraa.
        Tai mene suomen villakoirakerhon sivuille. Sieltä löytyy kasvattajasivut ja heidän kuvia omista koiristaan.


    • villi sekoitus

      Meillä 2v villakoiran ja bichonin sekoitus. Hankittu Vantaalta rva kasvatti seropeja.
      Koira on tosi suloinen, vaan enpä ole mitään siivottomampaa paikkaa nähnyt kuin se mistä pentu haettiin. Emon me nähtiin se haettiin wc.tä hetkeksi näytille. Pentu maksoi 580€ on ollut kyllä hintansa veroinen. Suloinen iloinen ja reipas kelpo koira. Naapurissa on samasta paikasta haettu koira ja tunnen 3 muutakin sieltä haettua pentua. Emojen tiedot saatiin ja kuitti maksusta. Koirat oli ilmeisesti käynyt eläinsuojelu valvoja tarkistamassa päivää ennen kuin haimme pennun. Itse veimme pennun tarkistettavaksi eläilääkäriin ja kaikki oli hyvin. Koiranne on siis hunsvotti, niin on meidän neiti myös osaa napata makupaloja jopa jääkaapista. Hyppää tosi korkealle epäilenkin että koirassani on myös vähän rusakon geenejä.
      Koiramme osaa nauraa, kuulostaako hassulta niin se vaan nauraa hampaat irveessä. Kovin ihmis ja lapsirakas otus, joskus karkaili aidan yli leikkipuistoon. Nyt on jo oppinut tottelemaan eikä viimeaikoina ole lähtenyt ominpäin, vaan ulisee kuin susi jos tuttuja lapsia näkyvillä. Pääsee sitten remmissä moikkaamaan.
      Väritykseltään nämä koirut ovat vaaleasta mustaan
      ei yhtään ruskeaa. Yhdessä kyllä rusk.laikkuja.
      Olet kuitenkin saanut kivan koiran, näillä veijareilla on ainakin kaikilla hyvät luonteet ja ovat olleet terveitä. Kahdella on allergiaa ja saavat erikoisruokaa, oma koirani muistuttaa villakoiraa niin paljon että joku luulee että on puhdasrotuinen. Minä olen aina pitänyt villiksen luonteesta vaan en ulkonäöstä. Siksi seropi ja sain nenilleni kun koirani on kuin villis. Siis ei pitäisi arvostelle edes koiran ulkonäköä,
      nyt meidän koiru on kaunein ja kivoin koira.

      • on juuusri

        sellainen miksi sen itse leikkaa.
        Lyhyeksi leikattu voidaan sekoittaa johonkin spanieliin. Vaikkapa vesispanieliin.
        On terrierileikkausta ja vaikka mitä. Lommojakin löytyy jos ei hallitse saksia.

        Omallani on karvaa mutta mitään kaljupaikkoja ei ole. Monet ovat kehuneet, että onpa kiva nähdä ihan koiran näköisiä villakoiria.

        No kukin tykkää erilaisista asioista. Minulla oli aiemmin bichon frise ja sitä ei voinut vapaana pitää missään.


      • ^^jenssi^^

        Kuulosti meinaan aika tutulta tuo siivoton paikka,sillä paikka josta haimme meidän koiran oli kerrostalo,alin kerros,aika ahtaan oloinen asunto,jossa haisi ihan jollekkin navetalle :( Vanhempia siis tosiaan emme saaneet nähdä.Paikalla oli vain kasvattajan kissoja ja meidän Tino.Luonteeltaan teidän koiranne muistuttaa aika paljon meidän koiraa kun kerroit että se on aika perso ruualle ja hypää hyvin :D Mutta tottelevaisemmalta tuo teidän koira kuitenkin kuulostaa xD Meidän Tino on melkoinen herkkusuu varastelee vähän väliä ruokaa,mutta olisi siinä myös ainesta agilityyn :)Vaikka ilman papereitahan nyt ei minnekkään pääse...ja alkaa se ehkä myös olemaan vähän liian vanha aloittamaan mitään kisaputkea x)6-vuotta kun kohta jo täyttää.Mutta kotona on kiva sitäkin harrastella :) saapahan vähän koiralta ylipainoa pois :D

        Mäkin oon saanu nyt koneen kautta tietoa,parista muusta henkilöstä,jotka on ottaneet koiran samasta paikasta.Toisella on 2-vuotias kääpiövillakoira ja toisella taas 8-vuotias kääpiövillakoiran ja bishon friseen sekoitus.Ja terveitä on kuulemma olleet niinkuin tuo meidänkin mussukka :)


      • villi sekoitus
        ^^jenssi^^ kirjoitti:

        Kuulosti meinaan aika tutulta tuo siivoton paikka,sillä paikka josta haimme meidän koiran oli kerrostalo,alin kerros,aika ahtaan oloinen asunto,jossa haisi ihan jollekkin navetalle :( Vanhempia siis tosiaan emme saaneet nähdä.Paikalla oli vain kasvattajan kissoja ja meidän Tino.Luonteeltaan teidän koiranne muistuttaa aika paljon meidän koiraa kun kerroit että se on aika perso ruualle ja hypää hyvin :D Mutta tottelevaisemmalta tuo teidän koira kuitenkin kuulostaa xD Meidän Tino on melkoinen herkkusuu varastelee vähän väliä ruokaa,mutta olisi siinä myös ainesta agilityyn :)Vaikka ilman papereitahan nyt ei minnekkään pääse...ja alkaa se ehkä myös olemaan vähän liian vanha aloittamaan mitään kisaputkea x)6-vuotta kun kohta jo täyttää.Mutta kotona on kiva sitäkin harrastella :) saapahan vähän koiralta ylipainoa pois :D

        Mäkin oon saanu nyt koneen kautta tietoa,parista muusta henkilöstä,jotka on ottaneet koiran samasta paikasta.Toisella on 2-vuotias kääpiövillakoira ja toisella taas 8-vuotias kääpiövillakoiran ja bishon friseen sekoitus.Ja terveitä on kuulemma olleet niinkuin tuo meidänkin mussukka :)

        Aivan varmasti samasta paikasta on meidän haukku haettu.Rva kasvatti myös kissoja ja heillä oli joku mökki missä osa eläimistä oleili.
        Koiramme on oikein ihana mutta en sieltä sotkusta hakisi toista pentua.Harmitti naapureiden puolesta, haju oli melkoinen jo oven takana.Eikä pieni pihapatiokaan ollut siisti.Pennuista kyllä oli pidetty huolta, rva varmasti ihan aidosti piti eläimistä vaan siivous ei ollut mieleen.
        Kun ensi kerran kävin katsomassa pentua tiesin että haluan pelastaa pennun pois sotkusta ja antaa sille kunnon kodin. Hetkeäkään en ole koiran hankintaa katunut vaan asunto josta pentu haettiin on usein lapseni puheenaiheena. Nämä meidän koirat asustavat Turussa ja kaikilla on hyvät olot.
        Se on niin kun tapaa jonkun tosi kivan koiran on helppo tilata pentu samasta paikasta. Tietämättään sitten mahdollistaa huonoissa oloissa pentujen kasvatuksen.Siinä sitten saa naapurit kärsiä mm hajuhaittoja.


      • ^^jenssi^^
        villi sekoitus kirjoitti:

        Aivan varmasti samasta paikasta on meidän haukku haettu.Rva kasvatti myös kissoja ja heillä oli joku mökki missä osa eläimistä oleili.
        Koiramme on oikein ihana mutta en sieltä sotkusta hakisi toista pentua.Harmitti naapureiden puolesta, haju oli melkoinen jo oven takana.Eikä pieni pihapatiokaan ollut siisti.Pennuista kyllä oli pidetty huolta, rva varmasti ihan aidosti piti eläimistä vaan siivous ei ollut mieleen.
        Kun ensi kerran kävin katsomassa pentua tiesin että haluan pelastaa pennun pois sotkusta ja antaa sille kunnon kodin. Hetkeäkään en ole koiran hankintaa katunut vaan asunto josta pentu haettiin on usein lapseni puheenaiheena. Nämä meidän koirat asustavat Turussa ja kaikilla on hyvät olot.
        Se on niin kun tapaa jonkun tosi kivan koiran on helppo tilata pentu samasta paikasta. Tietämättään sitten mahdollistaa huonoissa oloissa pentujen kasvatuksen.Siinä sitten saa naapurit kärsiä mm hajuhaittoja.

        Sillä kasvattajakin sanoi meille että muut koirat ovat jossain heidän mökillään.Me emme käyneet katsomassa Tinoa aikaisemmin,vaan näimme sen ensimmäisen kerran vasta osto hetkellä.Eihän mikään pakko olisi ollut ostaa,kun ei edes kunnon tietoja saatu.Mutta ei sitä osannut kieltäytyä,kun sai syliinsä sellaisen pienen,unisen koira vauvan :) Vaikka aina kyllä sanotaan ettei koiran pentua saisi ostaa vain ulkonäön ja säälin takia,mutta minkäs sille mahtaa,meidänkin perheen ensimmäinen koira.Itsekin olin silloin vasta 9-vuotias,niin eipä tullut paljoa esittyä kasvattajalle kysymyksiä pennun taustoista,joista nyt olisi kiva vähän tietää :)Mutta aivan ihana tuo meidänkin koira on (vähän pienempi olisi ehkä saanut olla)mutta ihan hyvä näinkin :) Huono käytös nyt taas johtuu vähän siitä ettei olla oikein osattu kasvattaa :( Mutta nyt on ainakin tarpeeksi kokemusta siitä,miten voi käydä jos ei kouluta koiraa hyvin.

        Tiedätkö muuten kasvattajan nimeä?Entä onko hänellä mahdollisesti sähköposti osoitetta?


      • villi sekoitus
        ^^jenssi^^ kirjoitti:

        Sillä kasvattajakin sanoi meille että muut koirat ovat jossain heidän mökillään.Me emme käyneet katsomassa Tinoa aikaisemmin,vaan näimme sen ensimmäisen kerran vasta osto hetkellä.Eihän mikään pakko olisi ollut ostaa,kun ei edes kunnon tietoja saatu.Mutta ei sitä osannut kieltäytyä,kun sai syliinsä sellaisen pienen,unisen koira vauvan :) Vaikka aina kyllä sanotaan ettei koiran pentua saisi ostaa vain ulkonäön ja säälin takia,mutta minkäs sille mahtaa,meidänkin perheen ensimmäinen koira.Itsekin olin silloin vasta 9-vuotias,niin eipä tullut paljoa esittyä kasvattajalle kysymyksiä pennun taustoista,joista nyt olisi kiva vähän tietää :)Mutta aivan ihana tuo meidänkin koira on (vähän pienempi olisi ehkä saanut olla)mutta ihan hyvä näinkin :) Huono käytös nyt taas johtuu vähän siitä ettei olla oikein osattu kasvattaa :( Mutta nyt on ainakin tarpeeksi kokemusta siitä,miten voi käydä jos ei kouluta koiraa hyvin.

        Tiedätkö muuten kasvattajan nimeä?Entä onko hänellä mahdollisesti sähköposti osoitetta?

        Kyllä minulla ne kasvattajan tiedot nimi ja osoite.
        Sähköpostista en tiedä. Kirjoitin hänelle kerran kuulumisia ja muistaakseni laitoin sähköpostiosoitteeni, hän ei ole vastannut.
        Meidän koiraa ei ole kummemmin koulutettu vaan otus tuntuu olevan varsin nokkelaa lajia. Arvaa aina jos olen lähdössä johonkin niin odottelee pihalla valmiina milloin autonovi aukeaa. Sitten jos huomaa ettei pääse mukaan, juoksee karkuu pihalla. Emännän väsytystekniikka toimiikin usein ja otus pääsee autoon. En ihan viitsi tähän niitä tietoja laittaa. Jos saat vaikka sähköpostiosoitteeni tästä linkistä jotenkin niin voisin ne sitten lähettää.


      • ^^jenssi^^
        villi sekoitus kirjoitti:

        Kyllä minulla ne kasvattajan tiedot nimi ja osoite.
        Sähköpostista en tiedä. Kirjoitin hänelle kerran kuulumisia ja muistaakseni laitoin sähköpostiosoitteeni, hän ei ole vastannut.
        Meidän koiraa ei ole kummemmin koulutettu vaan otus tuntuu olevan varsin nokkelaa lajia. Arvaa aina jos olen lähdössä johonkin niin odottelee pihalla valmiina milloin autonovi aukeaa. Sitten jos huomaa ettei pääse mukaan, juoksee karkuu pihalla. Emännän väsytystekniikka toimiikin usein ja otus pääsee autoon. En ihan viitsi tähän niitä tietoja laittaa. Jos saat vaikka sähköpostiosoitteeni tästä linkistä jotenkin niin voisin ne sitten lähettää.

        Selvä,kyl meilläkin kai sen kasvattajan nimi ja puhelin numero on jossain,mut en vaan tiiä missä :( onko sinulla itselläsi jossakin täällä netissä kuvia koiristasi?Olisi näet hauska nähdä millaisia ne ovat :)


      • villi sekoitus
        ^^jenssi^^ kirjoitti:

        Selvä,kyl meilläkin kai sen kasvattajan nimi ja puhelin numero on jossain,mut en vaan tiiä missä :( onko sinulla itselläsi jossakin täällä netissä kuvia koiristasi?Olisi näet hauska nähdä millaisia ne ovat :)

        koirani kuva on lemmikkipalstalla ilta-sanomat sivuilla, se on laitettu elokuussa pieni harmaa neiti honda-lippis päässä


      • tätä maailmaa
        villi sekoitus kirjoitti:

        koirani kuva on lemmikkipalstalla ilta-sanomat sivuilla, se on laitettu elokuussa pieni harmaa neiti honda-lippis päässä

        Tehän olette toimineen juuri niinkuin eläinsuojelijat ja koiraihmiset neuvovat.
        Pelastakaa pentu tehtaasta niin homma loppuu.
        Koira on terve jos se liikkuu ja hyppii - ja silmien harmauskin johtuu vain iästä.
        Toivottavasti pelastatte sitten ne seuraavatkin pennut...
        Mainostakaa paikkaa jossa sekarotuiset maksavat vain 600 e. Älynvälkyt...


      • IDIOOTTI

        maksaa sekarotuisesta melkein kuusi sataa euroa??? Ja vielä tuollaisista oloista! Tajuatko että olet toiminnallasi kannattanut eläinrääkkäystä ja huonoa koiran pitoa! On varmaan sen emon kiva elää elämänsä siellä vessassa ja toimia pentukoneena! Hei haloo, liikkuuko päässäsi mitään???


      • villi sekoitus
        tätä maailmaa kirjoitti:

        Tehän olette toimineen juuri niinkuin eläinsuojelijat ja koiraihmiset neuvovat.
        Pelastakaa pentu tehtaasta niin homma loppuu.
        Koira on terve jos se liikkuu ja hyppii - ja silmien harmauskin johtuu vain iästä.
        Toivottavasti pelastatte sitten ne seuraavatkin pennut...
        Mainostakaa paikkaa jossa sekarotuiset maksavat vain 600 e. Älynvälkyt...

        Miten sitä voisi tietää pennun kotiolot etukäteen.
        Ehdottomasti halusin seropin ja sen sain hinnalla ei minulle ollut niin väliä. Koirani on kyllä sen arvoinen olento. Ehkä ostan toisen samanlaisen sekoituksen. Paikka ei sitten kyllä ole sama.
        Todella huonoa käytöstä nimitellä ketään tuntematonta idiootiksi. Enpäs luottaisi sinun arvioihisi kasvattajista kun et osaa edes käyttäytyä. Minusta on vieläpä oikein että myös seropeja ei myytäisi pilkkahintaan, siinä varmistuu ettei kukaan ota heppoisin perustein koiraa vaan kantaa siitä vastuuta koko koiran elämän. Ensiksi meinasin ottaa koiran Virosta,
        vaan hakeminen olisi ollut hankalaa. Eikä niitä huomosti pidettyjä eläimiä kaikkia voi pelastaa, mutta enpäs usko että niitä ei olisi vaikka eivät kauppaansa tekisi aina. Onhan niitä pentutehtailijoita ollut joilla ei ole kauppa käynyt ja sitten onkin kymmeniä koiria huonoissa oloissa. Hyvä että joku pentu pelastuu ja saa hyvät olot ja kasvatuksen. Sama pätee lapsiin niitäkin on ja syntyy ala-arvoisiin oloihin, ei siinä auta sosiaalityöntekijät eikä mitkään.
        Tässä mailmassa on nyt ja aina eläimiä ja vieläpä ihmisiäkin huonoissa elinoloissa.
        Kiva että kannat huolta eläimistä, tee se kuitenkin hyvällä käytöksellä.


      • tätä maailmaa
        villi sekoitus kirjoitti:

        Miten sitä voisi tietää pennun kotiolot etukäteen.
        Ehdottomasti halusin seropin ja sen sain hinnalla ei minulle ollut niin väliä. Koirani on kyllä sen arvoinen olento. Ehkä ostan toisen samanlaisen sekoituksen. Paikka ei sitten kyllä ole sama.
        Todella huonoa käytöstä nimitellä ketään tuntematonta idiootiksi. Enpäs luottaisi sinun arvioihisi kasvattajista kun et osaa edes käyttäytyä. Minusta on vieläpä oikein että myös seropeja ei myytäisi pilkkahintaan, siinä varmistuu ettei kukaan ota heppoisin perustein koiraa vaan kantaa siitä vastuuta koko koiran elämän. Ensiksi meinasin ottaa koiran Virosta,
        vaan hakeminen olisi ollut hankalaa. Eikä niitä huomosti pidettyjä eläimiä kaikkia voi pelastaa, mutta enpäs usko että niitä ei olisi vaikka eivät kauppaansa tekisi aina. Onhan niitä pentutehtailijoita ollut joilla ei ole kauppa käynyt ja sitten onkin kymmeniä koiria huonoissa oloissa. Hyvä että joku pentu pelastuu ja saa hyvät olot ja kasvatuksen. Sama pätee lapsiin niitäkin on ja syntyy ala-arvoisiin oloihin, ei siinä auta sosiaalityöntekijät eikä mitkään.
        Tässä mailmassa on nyt ja aina eläimiä ja vieläpä ihmisiäkin huonoissa elinoloissa.
        Kiva että kannat huolta eläimistä, tee se kuitenkin hyvällä käytöksellä.

        "Koira on tosi suloinen, vaan enpä ole mitään siivottomampaa paikkaa nähnyt kuin se mistä pentu haettiin. Emon me nähtiin se haettiin wc.tä hetkeksi näytille. Pentu maksoi 580€ "

        Tiesit "pelastaneesi" pahasta paikasta jossa narttua pidetään vessassa pentukoneena.

        Itse kirjoitit näin. Eli tieto oli kyllä millaisesta paikasta koirasi ostit.
        Onko parempi ostaa pentutehtailijalta jolla kauppa käy kuin sellaiselta jolla pennut jää käsiin? Ihme logiikkaa...


      • Päivyt III
        villi sekoitus kirjoitti:

        Kyllä minulla ne kasvattajan tiedot nimi ja osoite.
        Sähköpostista en tiedä. Kirjoitin hänelle kerran kuulumisia ja muistaakseni laitoin sähköpostiosoitteeni, hän ei ole vastannut.
        Meidän koiraa ei ole kummemmin koulutettu vaan otus tuntuu olevan varsin nokkelaa lajia. Arvaa aina jos olen lähdössä johonkin niin odottelee pihalla valmiina milloin autonovi aukeaa. Sitten jos huomaa ettei pääse mukaan, juoksee karkuu pihalla. Emännän väsytystekniikka toimiikin usein ja otus pääsee autoon. En ihan viitsi tähän niitä tietoja laittaa. Jos saat vaikka sähköpostiosoitteeni tästä linkistä jotenkin niin voisin ne sitten lähettää.

        HEIPS!
        Haen itse pientä seropia ja kun luin keskustelujanne halusin minäkin heti hakea pois pienen koiranpennun huonoista oloista.

        Eli jos sinulla on teidän "villin sekoituksen" kasvattajan tiedot niin laitathan tulemaan voisin kysyä jos vaikka pentuja olisi.

        Kiitos jo etukäteen


      • Anonyymi
        Päivyt III kirjoitti:

        HEIPS!
        Haen itse pientä seropia ja kun luin keskustelujanne halusin minäkin heti hakea pois pienen koiranpennun huonoista oloista.

        Eli jos sinulla on teidän "villin sekoituksen" kasvattajan tiedot niin laitathan tulemaan voisin kysyä jos vaikka pentuja olisi.

        Kiitos jo etukäteen

        Minäkin olisin kiinnostunut kasvattajan tiedoista voisin myös mennä pelastamaan yhden pennun


    • ÄLÄ JÄTÄ!!!

      Olet kannattanut toiminnallasi huonoa koiranpitoa ja mahdollisesti myös pentutehtailua!!! Itse en ostaisi koiraa tuollaisesta paikasta vaan tekisin ilmoituksen eläinsuojeluun! Tajuatko että se emo ehkä asuu siellä vessassa koko elämänsä ja tekee pentuja juuri kaltaistesi typerien pennunostajien vuoksi!!!!!!

      • esiintyy ....

        täällä taas ...ikivanhassa keskustelussa !!


        LOL


      • ^^jenssi^^
        esiintyy .... kirjoitti:

        täällä taas ...ikivanhassa keskustelussa !!


        LOL

        viestiin,jos ET OLE ottanut koiraa samasta paikasta!?Tai et muutenkaan tiedä koko kasvattajasta yhtään mitään

        Niin että tuollaiset turhat kommentit voisitte vaikka jättää kirjoittamatta!Ja muutenkin silloin kun me ostettiin toi meijän koira niin mä olin vasta 9-vuotias,niin eipä hirveesti tullu mietittyy et voisko tää kasvattaja olla mahdollisesti pentutehtailija


      • vielä muka
        ^^jenssi^^ kirjoitti:

        viestiin,jos ET OLE ottanut koiraa samasta paikasta!?Tai et muutenkaan tiedä koko kasvattajasta yhtään mitään

        Niin että tuollaiset turhat kommentit voisitte vaikka jättää kirjoittamatta!Ja muutenkin silloin kun me ostettiin toi meijän koira niin mä olin vasta 9-vuotias,niin eipä hirveesti tullu mietittyy et voisko tää kasvattaja olla mahdollisesti pentutehtailija

        kasvattajasta. Hah, sekarotuisten teettäjät eivät ole kasvattajia! Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset mistä niitä koiria ostatte ja ajatelkaa mitä kaikkea niiden suloisten pentujen emot joutuvat elämänsä aikana kokemaan!


      • meni
        vielä muka kirjoitti:

        kasvattajasta. Hah, sekarotuisten teettäjät eivät ole kasvattajia! Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset mistä niitä koiria ostatte ja ajatelkaa mitä kaikkea niiden suloisten pentujen emot joutuvat elämänsä aikana kokemaan!

        Sekarotuisten kasvattajat ovat kasvattajien parhaimmistoa. Pystyvät kasvattamaan laadukkaita koiria kohtuulliseen hintaan.


      • Pomppas
        meni kirjoitti:

        Sekarotuisten kasvattajat ovat kasvattajien parhaimmistoa. Pystyvät kasvattamaan laadukkaita koiria kohtuulliseen hintaan.

        Puhu asioista niiden oikeilla nimillä, eli seropien tuottajat ei kasvattajat. Pystyvät ainoastaan tuottamaan sekarotuisia koiria ilman minkäänlaista vastuuta. Vai laatua!


    • Villakoiran kasvattaja

      Hei! Se kasvattaja jolta olet ottanut sen villakoiran saattaa olla huijari ja rahastaa vain sekarotuisilla koirilla, tuntuu hieman että hän olisi sellainen joka karkottaa villakoirat nopeasti eikä kukaan uskalla kertoa poliiseille.

    • SanoEI

      Voiko joku olla noin piittaamaton ja tyhmä, että ostaa näkemättä emoa ja ilman, että vanhemmistaa kerrotaan yhtään mitään. Kyseessä on selkeä pentutehtailija, jolla valheita ja selityksiä riittää ja koirahuumassa tyhmät ihmiset sitten uskovat ja haluavat uskoa. Jos tällaista koiraa edes "jossain mökillä" oli, niin sieltä se itse pienimuotoinen kammio varmasti löytyy, jossa emoa pidetään rähjäisissä oloissa vain pennuntekokoneena. Toinen vaihtoehto on että elävä, kituva rahanteko kone on jossain itärajan toisella puolella. Ikinä, IKINÄ, ei tule ostaa pentua oloista, jossa selitellään tuollaista moskaa niinkin tärkeänä hetkenä kuin pennun luovuts. Ap on 90% todennäköisyydellä rahoittanut emon kärsimystä, kitumista ja perinnöllisten sairauksien jalostumista eteenpäin taas vuosiksi. Häpeäisit....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe