jos olet lukenut kyseisen kirjan,pistäppä arvostelu....
charles bukowski "siinä sivussa"
4
1856
Vastaukset
- lue kirja
... ...
- The she-driver
Ihan kiva. Kandee lukee.
- China skiing
Enpä viitsi pitkälti kirjoittaa, mutta...
"Ham on Rye" on hieno kirja ja Bukowskin romaaneista varmasti tasokkain (no joo, Hollywood on kyllä erittäin hieno sekin). Kirja kertoo miehen lapsuudesta ja nuoruudesta. Perustunnelmaltaan kerronta on vakavaa ja hieman surullista, vaikkakin on siinä hetkensä lämpimällä huumorillakin. Tämä on niitä romskuja jotka auttaa ymmärtämään Bukoa syvällisemmin, jos mies kiinnostaa henkilönä. Postitoimiston voi jättää lukematta, mutta tätä ei.- nemfis1800
ihan paska kirja...on ihan perseestä!kuka helvetti on ollut niin vitun tyhmä että on kirjoittanut noin paskan kirjan ja vittu viellä laittanut sen myyntiin.ei helvetti,että mua vituttaa,kun jo näenkin sen kirjan!HYI SAATANA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794