Mopon nopeusmittari

Hopotihop

Usein saa lukea, että mopon nopeusmittari heittää huimastikin. Itselleni oli yllätys kun testasin nopeustutkaan oman Keeway Hurricanen nopeuden. Mittari näytti 72km/h ja tutka näytti 68km/h. Eli kyllä jotkut mittarit melkolailla pitää kutinsa.

6

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sherlock

oman peugeotin huiput mittariin ~90, oikeeta nopeutta ~75...

usein kuulee puhuttavan, et uusenskat menee tehoputkella yli 100km/h, mut tosiasiahan on, et jo 90km/h ylitys pelkällä tehoputkella ja väleillä on jo hyvä suoritus...

• näi kirjoitat

joki naikaa sitten puolustelit mopojen nykyistä nopeutta erkkolan kanssa , joka on 45 km/h .olit sitä mieltä että vauhdinnosto siitä on hengenvaarallista. nyt saa kyllä sen kuvan että et ole mikään keltanokka vaan todellinen mestarikuski ja säännöt ei koske sinua vaan niitä "keltanokkia". olis kiva tietää myös paljon toi erkkolan "kevari" kulkee.

• Kiki  
        näi kirjoitat kirjoitti:

joki naikaa sitten puolustelit mopojen nykyistä nopeutta erkkolan kanssa , joka on 45 km/h .olit sitä mieltä että vauhdinnosto siitä on hengenvaarallista. nyt saa kyllä sen kuvan että et ole mikään keltanokka vaan todellinen mestarikuski ja säännöt ei koske sinua vaan niitä "keltanokkia". olis kiva tietää myös paljon toi erkkolan "kevari" kulkee.

Tolla nimellä on alaikäinen poika, jolla on ollut monta mopoa, jäänyt kiinni virittämisestä jne.

Ja nimimerkillä Ma_ke hän taas on 40v äijä, joka on juuri ostanut ekan moponsa 25v tauon jälkeen (gy50) ja on niin virallinen.

Tiedä onko hänellä muitakin nimimerkkejä, mutta nää kaks on ainakin selviä tapauksia.

Ja kohta alkaa huutelu "vittu sä oot hullu, ei mulla oo ku yks, olen ollut suomi24:ssä ennenkin, mutta tämän nimen tein kun alotin mopopalstalla"

• locx
        näi kirjoitat kirjoitti:

voihan sherlock vaikka varottaa että ei pitäis mennä nii lujaa, ku itellä on siit kokemuksii?
        ja toiseks se sano "huiput" on ~75 eikä se välttämättä tarkota et se ajaa joka mutkaankin täysii.

• sherlock
        locx kirjoitti:

voihan sherlock vaikka varottaa että ei pitäis mennä nii lujaa, ku itellä on siit kokemuksii?
        ja toiseks se sano "huiput" on ~75 eikä se välttämättä tarkota et se ajaa joka mutkaankin täysii.

tähän locx:n viestiin kiteytettiinkin tuo asian ydin...

ja kikille:
        jos nyt välttämättä kiinnostaa käydä kurkkaamassa, seurasin ennen Chat&IRC-palstaa ja kirjoitin sinne nimimerkillä kiviäkin_kiinnostaa. varmasti porukat tunnistaa, jos käyt sieltä kysymässä jos on vähänkään aktiivisemmin seurannu tuota palstaa ku kirjottelin sinne aika paljon. kävin tuossa äsken poistamassa sieltä mun henk. koht. tiedot ja kuvan tuolta kiviäkin_kiinnostaa-nimimerkin profiilista, että voit käydä rauhassa vilkasemassa profiilin suomi24-galleriasta. muita nimimerkkejä mulla ei tänne ole. palstan sheriffi voisi varmastikin vahvistaa asian, jos vain näkisi viestien lähettäjän ip-osoitteet. vai näetkös, pappaskootteri?

minulla ei ole ollut montaa mopoa, vain yksi. nyt alla kevytmoottoripyörä. ja siinä olet oikeassa, että olen alaikäinen poika.

• xdcfgvbhjn

Näyttää viisi liian vähän.

Ja uutena mopon mittari nyttää enemmän, ja enemmän ajettuna vähemmän, siis analogiset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14718
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      24
      2439
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2341
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      123
      1659
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1433
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      341
      1344
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1173
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1045
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      906
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      823
    Aihe