Moi joo kyllä voin suositella olen itse ostanut kyseisestä kennellistä parikin koiraa ja ovat tosi hyviä ja hyvistä vanhemmistä.
0Äänestä
MÄÄOONMÄÄ
Mun mielestä PÄHKINÄN KENNEL on ehdottomasti paras, erittäin hyvät koirat ja näkee, että Pähkinä rakastaa rotua! Ei kai Suvikasteessa mitään vikaa ole, hyvä paikka sekin varmaan! Me otettiin Pähkinän kennelistä
0Äänestä
chihuahuahauah
Joo, suosittelen suvikasteenkennelia!
0Äänestä
Ei voi
En voi suositella, valitan.
0Äänestä
pomm1
^ perusteluja olisi kiva kuulla. siis puolin kuin toisin.
0Äänestä
chihu
menepäs lukemaan chihuahua.cjb.net sieltä löytyy suvikasteen kennelistä tietoa... ja niiden tietojen perusteella EN suosittele..
0Äänestä
thyyt
minä suosittelen olen ostanut suvikasteen kennelistä neljä koiraa ja kaikki ovat olleet koko elämänsä terveitä.
Vastaukset 8
Vanhimmat
Moi joo kyllä voin suositella olen itse ostanut kyseisestä kennellistä parikin koiraa ja ovat tosi hyviä ja hyvistä vanhemmistä.
Mun mielestä PÄHKINÄN KENNEL on ehdottomasti paras, erittäin hyvät koirat ja näkee, että Pähkinä rakastaa rotua! Ei kai Suvikasteessa mitään vikaa ole, hyvä paikka sekin varmaan! Me otettiin Pähkinän kennelistä
Joo, suosittelen suvikasteenkennelia!
En voi suositella, valitan.
^ perusteluja olisi kiva kuulla. siis puolin kuin toisin.
menepäs lukemaan chihuahua.cjb.net
sieltä löytyy suvikasteen kennelistä tietoa...
ja niiden tietojen perusteella EN suosittele..
minä suosittelen olen ostanut suvikasteen kennelistä neljä koiraa ja kaikki ovat olleet koko elämänsä terveitä.
Eikös tällä ole rekisteröintikielto???