Takanen kaukoparantaja

Vihannissa

Tuttavani hoidatti vauvaansa tällä Vihannin ( Oulusta muutama kymmenen kilometriä etelään ) Takasella.
Takaselle tilataan hoitoaika puhelimella ja hän kaukoparantaa siten että puhelinlinja avataan ja sitä kautta hän hoitaa potilasta.
Vauvan oireet kyllä lievenivät.
Käsittämätön parannustapa, onko hän noita vai mikä ?
Hänen ei välttämättä tarvitse nähdä potilasta ollenkaan.

45

19791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheOneAndOnly

      Kaukoparannus perustuu energiahoitoon, ja siinä ei välimatkalla ole mitään merkitystä. Pelkästään keskittymällä hoidettavaan syntyy energeettinen "linkki" ja hoito menee perille.

      Onhan se tietysti uskomatonta jos ei näihin asioihin ole ennen törmännyt, mutta tuo on vain niitä asioita, joita ei tiede vielä ymmärrä. Monet nauraa näille jutuille, mutta ei kannattaisi nauraa ennen kuin itse kokeilee..siinä jää muuten paljosta paitsi.

      Kaukoparannusta voi tehdä kuka tahansa, kunhan opettelee tekemään energiahoitoja. Helpoin tapa oppia on käymällä esim. reiki-kurssin. Siihen ei siis tarvii olla mikään erikoinen ihminen.

      Parannuksen tehokkuus sitten riippuu kokemuksesta ja kyvystä välittää suuria määriä energiaa lyhessä ajassa. Mutta tuokin on ihan harjoittelusta kiinni. Mitä enemmän hommaa harrastaa, sitä paremmaksi siinä tulee, niinkuin missä tahansa muussakin asiassa.

      Eli tuo kertomasi parantaja on varmaan tehnyt hommaa monia vuosia, eli hän on jo kehittynyt siinä varmasti todella hyväksi, ja saa tuloksia aikaa hyvin nopeasti.

      -Pete

      • ..entäs...

        Olen kokeillut kaukoparannusta, siis ottavana osapuolena ja saanut apuakin.

        Ns. tosi uskovaiset kuitenkin tuomitsevat nämä hoidot paholaisen tekosina, itse en ihan niinkään uskoisi, mutta mitä sanot?


      • TheOneAndOnly
        ..entäs... kirjoitti:

        Olen kokeillut kaukoparannusta, siis ottavana osapuolena ja saanut apuakin.

        Ns. tosi uskovaiset kuitenkin tuomitsevat nämä hoidot paholaisen tekosina, itse en ihan niinkään uskoisi, mutta mitä sanot?

        No mitähän tuohon sanoisi että ei loukkaisi ketään pahasti..no en ole samaa mieltä uskovaisten kanssa.

        Olen yrittänyt keskustella uskovaisten kanssa näillä foorumeilla USEITA kertoja, mutta keskustelua ei synny. He käyvät heittämässä vaan jonkun suoran lainauksen raamatusta ja pakenevat paikalta. Heidän mielestään ilmeisesti mitään muuta keskustelua ei tarvita.

        Olen reiki-hoitaja ja uskon myös Jumalaan omalla tavallani. Kristinusko on mielestäni aivan liian keskittynyt raamattuun. Omaa ajattelua ei ilmeisesti sallita. Ja jos jokin yhteisö ei salli omaa ajattelua vaan vaatii sokeata uskoa niin se on mielestäni kultti.

        Jos asiaa ajattelee vähän järjellä, niin tulee hyvin pian johtopäätökseen, että Raamatun kuvaama jumala ei ole täydellisyyttä nähnytkään. Puhumattakaan suurimmasta rakkaudesta. Eihän kukaan vanhempikaan heitä lastaan ikuiseen kidutukseen, vaikka lapsi tekisi mitä virheitä tahansa. Ja jos ihmisen rakkaus pystyy antamaan anteeksi niin miten on Jumalan rakkauden?

        No se siitä, pyydän jo valmiiksi anteeksi jos tuo loukkaa jotain uskovaa, mutta näin minä näen asian.

        Eli reiki sun muut new age hommelit eivät mielestäni ole paholaisen tekosia. Me kaikki olemme henkisiä otuksia ja meillä on kykyjä joita emme käytä, kun niistä emme mitään tiedä.

        Toinen ääripää on sitten monet "valontyöntekijät" joiden mielestä kaikki on vain enkeleitä ja rakkautta, eikä mitään pahaa ole olemassakaan.

        No mutta onhan sitä. Katso vaikka uutisia.

        Eli jollain toimilla voi kyllä saada henkimaailman otuksia kimppuunsa, mutta se taas tarkoittaa sitä, että kyseinen homma on avannut ovia ikäville veijareille(esim. spiritismi).

        Eli kyllä näissäkin asioissa kannattaa pitää järki päässä, eikä suinpäin juosta suohon kuvitellen että mitään pahaa ei voi tapahtua.

        Mutta ainakin reiki on mukava homma, se parantaa ja nostaa mielialaa. Ja vaikutukset ovat pitkäaikaisia, kyse ei siis ole asiasta, jossa pari paivää on hyvä olo, ja sitten tulee kauhia masennus perästä. Päinvastoin, olen hoitanut masennusta ja muutaman hoitokerran jälkeen kyseinen henkilö ei enää tarvitse hoitoja, ei minun eikä terapeutin(en kyllä ole udellut, mutta en todellakaan usko), vaan hän on nyt aurinkoinen ja iloinen ihminen. Niin että harrastaako se piru ihmisten hoitamista? Vai olisiko parantaminen ennemmin Jumalan hommia..

        Mitään yliluonnollistahan ei ole. On vain luonnonlakeja ja värähtelytaajuuksia, joita ei nykyisillä mittareilla voi mitata. Tämän päivän huuhaa on huomisen tiedettä. Noinhan on ollut kautta historian.

        -Pete


      • .....
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        No mitähän tuohon sanoisi että ei loukkaisi ketään pahasti..no en ole samaa mieltä uskovaisten kanssa.

        Olen yrittänyt keskustella uskovaisten kanssa näillä foorumeilla USEITA kertoja, mutta keskustelua ei synny. He käyvät heittämässä vaan jonkun suoran lainauksen raamatusta ja pakenevat paikalta. Heidän mielestään ilmeisesti mitään muuta keskustelua ei tarvita.

        Olen reiki-hoitaja ja uskon myös Jumalaan omalla tavallani. Kristinusko on mielestäni aivan liian keskittynyt raamattuun. Omaa ajattelua ei ilmeisesti sallita. Ja jos jokin yhteisö ei salli omaa ajattelua vaan vaatii sokeata uskoa niin se on mielestäni kultti.

        Jos asiaa ajattelee vähän järjellä, niin tulee hyvin pian johtopäätökseen, että Raamatun kuvaama jumala ei ole täydellisyyttä nähnytkään. Puhumattakaan suurimmasta rakkaudesta. Eihän kukaan vanhempikaan heitä lastaan ikuiseen kidutukseen, vaikka lapsi tekisi mitä virheitä tahansa. Ja jos ihmisen rakkaus pystyy antamaan anteeksi niin miten on Jumalan rakkauden?

        No se siitä, pyydän jo valmiiksi anteeksi jos tuo loukkaa jotain uskovaa, mutta näin minä näen asian.

        Eli reiki sun muut new age hommelit eivät mielestäni ole paholaisen tekosia. Me kaikki olemme henkisiä otuksia ja meillä on kykyjä joita emme käytä, kun niistä emme mitään tiedä.

        Toinen ääripää on sitten monet "valontyöntekijät" joiden mielestä kaikki on vain enkeleitä ja rakkautta, eikä mitään pahaa ole olemassakaan.

        No mutta onhan sitä. Katso vaikka uutisia.

        Eli jollain toimilla voi kyllä saada henkimaailman otuksia kimppuunsa, mutta se taas tarkoittaa sitä, että kyseinen homma on avannut ovia ikäville veijareille(esim. spiritismi).

        Eli kyllä näissäkin asioissa kannattaa pitää järki päässä, eikä suinpäin juosta suohon kuvitellen että mitään pahaa ei voi tapahtua.

        Mutta ainakin reiki on mukava homma, se parantaa ja nostaa mielialaa. Ja vaikutukset ovat pitkäaikaisia, kyse ei siis ole asiasta, jossa pari paivää on hyvä olo, ja sitten tulee kauhia masennus perästä. Päinvastoin, olen hoitanut masennusta ja muutaman hoitokerran jälkeen kyseinen henkilö ei enää tarvitse hoitoja, ei minun eikä terapeutin(en kyllä ole udellut, mutta en todellakaan usko), vaan hän on nyt aurinkoinen ja iloinen ihminen. Niin että harrastaako se piru ihmisten hoitamista? Vai olisiko parantaminen ennemmin Jumalan hommia..

        Mitään yliluonnollistahan ei ole. On vain luonnonlakeja ja värähtelytaajuuksia, joita ei nykyisillä mittareilla voi mitata. Tämän päivän huuhaa on huomisen tiedettä. Noinhan on ollut kautta historian.

        -Pete

        Saman kaltaisia ajatuksia itsellänikin on, tosin uskovaiset väittää että, ite pääpiru voi myös parantaa sairauksia ja ottaa sielun hallintaansa maksuksi, mutta raamattuhan on mailman yleisin lyömäase.

        esim. jehovien mielestä jo joogan harrastaminen ei sovi kristitylle.

        olisko niin, että reikissä ei hyödynnetä mitään henkiolentoja, vaan kyseessä olisi ihan muut energiat, eli jonkinlaista luonnontiedettä.


      • TheOneAndOnly
        ..... kirjoitti:

        Saman kaltaisia ajatuksia itsellänikin on, tosin uskovaiset väittää että, ite pääpiru voi myös parantaa sairauksia ja ottaa sielun hallintaansa maksuksi, mutta raamattuhan on mailman yleisin lyömäase.

        esim. jehovien mielestä jo joogan harrastaminen ei sovi kristitylle.

        olisko niin, että reikissä ei hyödynnetä mitään henkiolentoja, vaan kyseessä olisi ihan muut energiat, eli jonkinlaista luonnontiedettä.

        Ainakin meille opetetaan..kuka sitten oikeasti tietää mistä se energia tulee. Eli yleinen käsitys on, että kyseistä energiaa on joka paikka täynnä, jopa ns. tyhjyys. Puhutaan universaalista energiasta, joka siis tarkoittaa että tuota on kaikkialla. Me uimme siinä kuin kala vedessä.

        Me saamme keseistä energiaa koko ajan mm. ravinnosta, hengittämällä, auringonvalosta ja maasta. Mutta sitä voi siis myös kanavoida toiseen, jolloin toinen saa extrapotkua ja paraneminen nopeutuu ja energiatukokset aukeavat, jolloin esim. masennus helpottaa.

        No tuo on vähän yksinkertaistettua mutta kuitenkin..

        Eli näitä juttuja ei kannata tyrmätä ennen kuin itse kokeilee. Epäilin itsekin koko touhua ennen kuin opin homman. Nyt tuosta on 5 vuotta aikaa ja tuo energia on ihan yhtä jokapäiväistä kuin mikä tahansa muukin asia. Oikeastaan tätä pitäisi opettaa koulussa niin olisihan stressi huomattavasti harvinaisempi ilmiö.

        -Pete


      • Joana__
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        No mitähän tuohon sanoisi että ei loukkaisi ketään pahasti..no en ole samaa mieltä uskovaisten kanssa.

        Olen yrittänyt keskustella uskovaisten kanssa näillä foorumeilla USEITA kertoja, mutta keskustelua ei synny. He käyvät heittämässä vaan jonkun suoran lainauksen raamatusta ja pakenevat paikalta. Heidän mielestään ilmeisesti mitään muuta keskustelua ei tarvita.

        Olen reiki-hoitaja ja uskon myös Jumalaan omalla tavallani. Kristinusko on mielestäni aivan liian keskittynyt raamattuun. Omaa ajattelua ei ilmeisesti sallita. Ja jos jokin yhteisö ei salli omaa ajattelua vaan vaatii sokeata uskoa niin se on mielestäni kultti.

        Jos asiaa ajattelee vähän järjellä, niin tulee hyvin pian johtopäätökseen, että Raamatun kuvaama jumala ei ole täydellisyyttä nähnytkään. Puhumattakaan suurimmasta rakkaudesta. Eihän kukaan vanhempikaan heitä lastaan ikuiseen kidutukseen, vaikka lapsi tekisi mitä virheitä tahansa. Ja jos ihmisen rakkaus pystyy antamaan anteeksi niin miten on Jumalan rakkauden?

        No se siitä, pyydän jo valmiiksi anteeksi jos tuo loukkaa jotain uskovaa, mutta näin minä näen asian.

        Eli reiki sun muut new age hommelit eivät mielestäni ole paholaisen tekosia. Me kaikki olemme henkisiä otuksia ja meillä on kykyjä joita emme käytä, kun niistä emme mitään tiedä.

        Toinen ääripää on sitten monet "valontyöntekijät" joiden mielestä kaikki on vain enkeleitä ja rakkautta, eikä mitään pahaa ole olemassakaan.

        No mutta onhan sitä. Katso vaikka uutisia.

        Eli jollain toimilla voi kyllä saada henkimaailman otuksia kimppuunsa, mutta se taas tarkoittaa sitä, että kyseinen homma on avannut ovia ikäville veijareille(esim. spiritismi).

        Eli kyllä näissäkin asioissa kannattaa pitää järki päässä, eikä suinpäin juosta suohon kuvitellen että mitään pahaa ei voi tapahtua.

        Mutta ainakin reiki on mukava homma, se parantaa ja nostaa mielialaa. Ja vaikutukset ovat pitkäaikaisia, kyse ei siis ole asiasta, jossa pari paivää on hyvä olo, ja sitten tulee kauhia masennus perästä. Päinvastoin, olen hoitanut masennusta ja muutaman hoitokerran jälkeen kyseinen henkilö ei enää tarvitse hoitoja, ei minun eikä terapeutin(en kyllä ole udellut, mutta en todellakaan usko), vaan hän on nyt aurinkoinen ja iloinen ihminen. Niin että harrastaako se piru ihmisten hoitamista? Vai olisiko parantaminen ennemmin Jumalan hommia..

        Mitään yliluonnollistahan ei ole. On vain luonnonlakeja ja värähtelytaajuuksia, joita ei nykyisillä mittareilla voi mitata. Tämän päivän huuhaa on huomisen tiedettä. Noinhan on ollut kautta historian.

        -Pete

        Tässä sinulle uskovainen, mutta en usko, että olen ihan paras väittelykumppani, sillä en oikeastaan edes tiedä kummalla kannalla olisin näiden vaihtoehtohoitojen suhteen.

        Sanoit tuossa kirjoituksessasi, eä piruhan ei paranna vaan sen on auomaattisesti oltava Jumalan työtä. Olen törmännyt kerran erääseen uskovaiseen, jolla oli hämmästyttävän voimakas parantamisen lahja.Hän ja kaikki muutkin pitivät sitä armolahjana. Noh, kappas vain, kyseinen henkilö rukoili kerran eräässä tapahtumassa, että jos hänessä on mitään mikä ei ole Jumalasta, otakoon Jumala sen pois. Yhtään kertaa sen jälkeen hän ei pystynyt parantamaan enää.
        Tuollaiset lahjat voivat olla valaa ja vallankäyttöä varten myös eivätkä vaikkakin olisivat tarkoitettu hyvään tarkoitukseen, ole hyviä voimia. En toki väitä että kaikki parantavat voimat ja hoitotavat olisivat jotenkin saatanallisia tai jotain, mutta ei pidä olla liian sinisilmäinen ja sukeltaa kaikenmaailman universaaleihin rakkauksiin suin päin.
        Sielä voi löytyä vaikka mitä.


      • TheOneAndOnly
        Joana__ kirjoitti:

        Tässä sinulle uskovainen, mutta en usko, että olen ihan paras väittelykumppani, sillä en oikeastaan edes tiedä kummalla kannalla olisin näiden vaihtoehtohoitojen suhteen.

        Sanoit tuossa kirjoituksessasi, eä piruhan ei paranna vaan sen on auomaattisesti oltava Jumalan työtä. Olen törmännyt kerran erääseen uskovaiseen, jolla oli hämmästyttävän voimakas parantamisen lahja.Hän ja kaikki muutkin pitivät sitä armolahjana. Noh, kappas vain, kyseinen henkilö rukoili kerran eräässä tapahtumassa, että jos hänessä on mitään mikä ei ole Jumalasta, otakoon Jumala sen pois. Yhtään kertaa sen jälkeen hän ei pystynyt parantamaan enää.
        Tuollaiset lahjat voivat olla valaa ja vallankäyttöä varten myös eivätkä vaikkakin olisivat tarkoitettu hyvään tarkoitukseen, ole hyviä voimia. En toki väitä että kaikki parantavat voimat ja hoitotavat olisivat jotenkin saatanallisia tai jotain, mutta ei pidä olla liian sinisilmäinen ja sukeltaa kaikenmaailman universaaleihin rakkauksiin suin päin.
        Sielä voi löytyä vaikka mitä.

        Mut et sinä mene tosiuskovaisesta kun sinulla pelaa omakin pää :)

        Niin, olisi kiva tietää miten tuo parantaja oli lahjansa saanut ja miten se vaikutti potilaiden elämään pitkällä tähtäimellä. Tai oliko tuolla "lahjalla" sitten jotain negatiivisia vaikutuksia.

        Ja olen kanssasi samaa mieltä, monesti susi on lammasten vaatteissa, mutta näissä jutuissa pitää sitten katsoa mitä hedelmiä puu tuottaa, ja sen perusteella tehdä johtopäätökset.

        Eli järkeä tulisi käyttää ja fanatismia välttää.

        -Pete


      • tyhjennys
        Joana__ kirjoitti:

        Tässä sinulle uskovainen, mutta en usko, että olen ihan paras väittelykumppani, sillä en oikeastaan edes tiedä kummalla kannalla olisin näiden vaihtoehtohoitojen suhteen.

        Sanoit tuossa kirjoituksessasi, eä piruhan ei paranna vaan sen on auomaattisesti oltava Jumalan työtä. Olen törmännyt kerran erääseen uskovaiseen, jolla oli hämmästyttävän voimakas parantamisen lahja.Hän ja kaikki muutkin pitivät sitä armolahjana. Noh, kappas vain, kyseinen henkilö rukoili kerran eräässä tapahtumassa, että jos hänessä on mitään mikä ei ole Jumalasta, otakoon Jumala sen pois. Yhtään kertaa sen jälkeen hän ei pystynyt parantamaan enää.
        Tuollaiset lahjat voivat olla valaa ja vallankäyttöä varten myös eivätkä vaikkakin olisivat tarkoitettu hyvään tarkoitukseen, ole hyviä voimia. En toki väitä että kaikki parantavat voimat ja hoitotavat olisivat jotenkin saatanallisia tai jotain, mutta ei pidä olla liian sinisilmäinen ja sukeltaa kaikenmaailman universaaleihin rakkauksiin suin päin.
        Sielä voi löytyä vaikka mitä.

        Hyvä
        Osasithan sanoa napakasti tuon mitä Reiki sisältää!
        Pahan voimat ovat aina läsnä ja niitä pitää osata
        vastustaa . Reiki on juuri hyvän ja pahan taistelua.
        Onkohan tässä nyt Antikristus suuressa vahvuudessaan?


      • Parannettu
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Mut et sinä mene tosiuskovaisesta kun sinulla pelaa omakin pää :)

        Niin, olisi kiva tietää miten tuo parantaja oli lahjansa saanut ja miten se vaikutti potilaiden elämään pitkällä tähtäimellä. Tai oliko tuolla "lahjalla" sitten jotain negatiivisia vaikutuksia.

        Ja olen kanssasi samaa mieltä, monesti susi on lammasten vaatteissa, mutta näissä jutuissa pitää sitten katsoa mitä hedelmiä puu tuottaa, ja sen perusteella tehdä johtopäätökset.

        Eli järkeä tulisi käyttää ja fanatismia välttää.

        -Pete

        Itse olen saanut vuosien varrella apua useamammaltakin parantajalta, enkä ole pohtinut millisekunnin vertaa mistä hänen voimansa tulevat. Mitään ongelmia ei ole ollut, koskaan, päinvastoin.

        Itsekin voi ottaa asioista selvää, eikä ajatella kaikkea ehdollistumien suodattamana. Tai sitten jatkaa sairastamista, antakaa silti muille rauha parantua.


      • Parannettu
        Parannettu kirjoitti:

        Itse olen saanut vuosien varrella apua useamammaltakin parantajalta, enkä ole pohtinut millisekunnin vertaa mistä hänen voimansa tulevat. Mitään ongelmia ei ole ollut, koskaan, päinvastoin.

        Itsekin voi ottaa asioista selvää, eikä ajatella kaikkea ehdollistumien suodattamana. Tai sitten jatkaa sairastamista, antakaa silti muille rauha parantua.

        että parantajalla en tietenkään tarkoita mitään reikiterapeuttia tms. vaan oikeaa selvänäkökyvyn omaavaa energiaparantajaa.

        Reikityypit siirtelevät elämän energiaa (hyvällä säkällä, huonolla tuurilla omia negatiivisia energioitaan) joka ei valitettavasti paranna mitään nuhaa vakavampaa eikä oikein sitäkään.


      • TheOneAndOnly
        Parannettu kirjoitti:

        että parantajalla en tietenkään tarkoita mitään reikiterapeuttia tms. vaan oikeaa selvänäkökyvyn omaavaa energiaparantajaa.

        Reikityypit siirtelevät elämän energiaa (hyvällä säkällä, huonolla tuurilla omia negatiivisia energioitaan) joka ei valitettavasti paranna mitään nuhaa vakavampaa eikä oikein sitäkään.

        Olen itse reikityyppi ja olen nähnyt miten ainakin minun tapauksessasi homma toimii yllättävän hyvin. Sekä lähi-että kaukohoitona.

        Mielestäni reikityyppien parannusvoima riippuu hyvin pitkälti siitä, kuinka puhdas ja avoin kanavoijan "putki" on. Jos kyseinen henkilö on stressaantunut, eikä ole harjoitellut kanavointia juuri ollenkaan, voi olla että hoitotulokset ovat melko lieviä. Näin siksi että kanavoidun energian määrä on suhteellisen pieni ja parantaja itse käyttää sitä omaan paranemiseensa. Mutta jos tuo sama tyyppi vaan muistaa hoitaa itseään, eli puhdistautuu, treenaa kanavointia, sekä meditoi nostaakseen värähtelytasoaan, niin hänen parannusvoimansa lisääntyy kyllä merkittävästi.

        Ja tämä valitettavasti monesti unohdetaan..hoida ensin itsesi jotta voit hoitaa muita.

        -Pete


      • maksettu oppi
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Olen itse reikityyppi ja olen nähnyt miten ainakin minun tapauksessasi homma toimii yllättävän hyvin. Sekä lähi-että kaukohoitona.

        Mielestäni reikityyppien parannusvoima riippuu hyvin pitkälti siitä, kuinka puhdas ja avoin kanavoijan "putki" on. Jos kyseinen henkilö on stressaantunut, eikä ole harjoitellut kanavointia juuri ollenkaan, voi olla että hoitotulokset ovat melko lieviä. Näin siksi että kanavoidun energian määrä on suhteellisen pieni ja parantaja itse käyttää sitä omaan paranemiseensa. Mutta jos tuo sama tyyppi vaan muistaa hoitaa itseään, eli puhdistautuu, treenaa kanavointia, sekä meditoi nostaakseen värähtelytasoaan, niin hänen parannusvoimansa lisääntyy kyllä merkittävästi.

        Ja tämä valitettavasti monesti unohdetaan..hoida ensin itsesi jotta voit hoitaa muita.

        -Pete

        Voi sinua Pete, kun jauhat reikistä ja reikistä,
        joka paikassa.
        Aloittaja puhui parantavasta voimasta, jonka
        saa lahjaksi Korkeimmalta.
        Se on lahja suurella voimalla ja sitä ei opetella
        ja eikä sitä jokainen tule saamaan.

        Itseä lahjan saaneet ei voi hoitaa, se kanava on
        suljettu kuin, selvännäkijän oman ja omaisten tietojen saaminen.
        Eikä hoidolla ole hinnoiteltua taksaa,
        näin oli sen tarkoitus toimia, kuten entis aikaa.
        Noita ja noita, eikös me olla ihmisiä jokainen
        ja erilaisia sekä näköisiä.

        Eihän Äiti Ammankaan ole noita, vaan hyvin pyhä
        ja pyytetön voiman antaja halamalla.

        Nyky aika on ottanut täänkin hoidon antajat
        kokopäiväiseksi duunariksi ja siksi tuntiveloitus
        on elämisen ehto ja kelle ei.

        Reiki on suurella rahalla opeteltua energian siirtoa. Toinen maksaa ja toinen rikastuu, kun
        opastaa uusia mastereita.
        Tiedän rekin alimmat kurssin käyneitä, jotka muka
        "hoitaa" asiakasta ja itse imee hoidettavasta
        kaiken minkä saa irti. Oiskohan tässäkin varottava sormi olla pystyssä näillä rahastajilla.

        Tiedän tasan mistä kirjoitan ja muuan kysyi mitä
        maksaa hoito. Hoito voi olla ilmaista, kun siitä
        on sovittu.
        Yleensä tässäkin on monella Korkeimmalta lahjan saanut ei hinnoittele hoitoaan, vaan asiakas antaa
        jos antaa korvausta vapaa ehtoisesti.
        Edes mennyt Aino Kassinen liikautti raha-astiaan,
        että siihen sai laittaa palveluksestaan vastineen.


      • TheOneAndOnly
        maksettu oppi kirjoitti:

        Voi sinua Pete, kun jauhat reikistä ja reikistä,
        joka paikassa.
        Aloittaja puhui parantavasta voimasta, jonka
        saa lahjaksi Korkeimmalta.
        Se on lahja suurella voimalla ja sitä ei opetella
        ja eikä sitä jokainen tule saamaan.

        Itseä lahjan saaneet ei voi hoitaa, se kanava on
        suljettu kuin, selvännäkijän oman ja omaisten tietojen saaminen.
        Eikä hoidolla ole hinnoiteltua taksaa,
        näin oli sen tarkoitus toimia, kuten entis aikaa.
        Noita ja noita, eikös me olla ihmisiä jokainen
        ja erilaisia sekä näköisiä.

        Eihän Äiti Ammankaan ole noita, vaan hyvin pyhä
        ja pyytetön voiman antaja halamalla.

        Nyky aika on ottanut täänkin hoidon antajat
        kokopäiväiseksi duunariksi ja siksi tuntiveloitus
        on elämisen ehto ja kelle ei.

        Reiki on suurella rahalla opeteltua energian siirtoa. Toinen maksaa ja toinen rikastuu, kun
        opastaa uusia mastereita.
        Tiedän rekin alimmat kurssin käyneitä, jotka muka
        "hoitaa" asiakasta ja itse imee hoidettavasta
        kaiken minkä saa irti. Oiskohan tässäkin varottava sormi olla pystyssä näillä rahastajilla.

        Tiedän tasan mistä kirjoitan ja muuan kysyi mitä
        maksaa hoito. Hoito voi olla ilmaista, kun siitä
        on sovittu.
        Yleensä tässäkin on monella Korkeimmalta lahjan saanut ei hinnoittele hoitoaan, vaan asiakas antaa
        jos antaa korvausta vapaa ehtoisesti.
        Edes mennyt Aino Kassinen liikautti raha-astiaan,
        että siihen sai laittaa palveluksestaan vastineen.

        Puhun paljon reikistä, koska se on energiahoito jota olen tehnyt ja josta tiedän. Ei siis kuulopuheita vaan omaa kokemusta.

        Olen myös sitä mieltä että reikikin on lahja korkeimmalta. Sitä ei siis mielestäni anna reikimaster vaikka se siltä monesta tuntuu ja se kuva annetaan. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni asiasta.

        Rahastaminen ja reiki taas on kaksi aivan eri asiaa. Energia on energiaa ja sitä on joka paikka täynnä, se ei siis maksa mitään. Reikihoitaja taas voi hinnoitella palveluksensa omatuntonsa mukaan. Eli tässä kohtaa reiki on saanut vähän huonon maineen koska kurssit maksavat monesti aika paljon. Mutta käypä vaikka jokin oikea maksullinen tietokonekurssi niin sitten aletaan puhua isoista rahoista. Kyse on vain siitä mitä arvostetaan ja mistä ollaan valmiita maksamaan.

        Jos tätä tekisin työkseni niin pakkohan siitä olisi saada rahaa..ottaahan lääkärikin maksun, osasi auttaa tai ei. En näe näiden kahden eri palvelun välillä mitään eroa. Mielestäni reiki ei ole yhtään sen arvottomampaa kuin esim. kampaajalla käynti, miksi siitä ei siis voisi ottaa rahaa?

        Itse kuulun niihin jotka eivät ole ottaneet hoidoista rahaa..mutta en teekään tätä työkseni vaan auttamisen ilosta.

        Niin ja niitä reikihoitajiakin on joka lähtöön..ei kannata yleistää ja tuomita reikiä huonoksi jos käy yhdellä hoitajalla eikä tulos miellytä. Tässäkin asiassa kokemus tekee mestarin.

        -Pete


      • maksettu oppi
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        Puhun paljon reikistä, koska se on energiahoito jota olen tehnyt ja josta tiedän. Ei siis kuulopuheita vaan omaa kokemusta.

        Olen myös sitä mieltä että reikikin on lahja korkeimmalta. Sitä ei siis mielestäni anna reikimaster vaikka se siltä monesta tuntuu ja se kuva annetaan. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni asiasta.

        Rahastaminen ja reiki taas on kaksi aivan eri asiaa. Energia on energiaa ja sitä on joka paikka täynnä, se ei siis maksa mitään. Reikihoitaja taas voi hinnoitella palveluksensa omatuntonsa mukaan. Eli tässä kohtaa reiki on saanut vähän huonon maineen koska kurssit maksavat monesti aika paljon. Mutta käypä vaikka jokin oikea maksullinen tietokonekurssi niin sitten aletaan puhua isoista rahoista. Kyse on vain siitä mitä arvostetaan ja mistä ollaan valmiita maksamaan.

        Jos tätä tekisin työkseni niin pakkohan siitä olisi saada rahaa..ottaahan lääkärikin maksun, osasi auttaa tai ei. En näe näiden kahden eri palvelun välillä mitään eroa. Mielestäni reiki ei ole yhtään sen arvottomampaa kuin esim. kampaajalla käynti, miksi siitä ei siis voisi ottaa rahaa?

        Itse kuulun niihin jotka eivät ole ottaneet hoidoista rahaa..mutta en teekään tätä työkseni vaan auttamisen ilosta.

        Niin ja niitä reikihoitajiakin on joka lähtöön..ei kannata yleistää ja tuomita reikiä huonoksi jos käy yhdellä hoitajalla eikä tulos miellytä. Tässäkin asiassa kokemus tekee mestarin.

        -Pete

        lahjan ,niin miksi pitää käydä kursseja ja maksaa
        siitä monen hintaista kurssimaksua ym. ym. ym.

        ei, ne todellakaan ole ollut reikissä ja luoja
        suo mun välttää heidän hoidot, kuin kaikki missä
        ei ole Korkeimman suojelus mukana.
        pahan voimista on kokemusta ja ne eivät ole ollet
        kirjoittamis kelpoisia.
        ihminen joka, imee toisesta voimaa, kun on saanut
        tietää toisen lahjoista, mutta ei toinen ole osannut varautua sellaiseen hyväksi käyttöön.

        lahjaksi minä lasken, jos on voima tullut
        käsiin ja sinua autetaan Korkeimman taholta.
        siihen ei tarvita edes kirkollisveroa maksaa,
        kun sinut on valittu välittäjäksi apua tarvitsijoille.

        miksi pitää mainostaa joka paikassa ja kaikkialla.

        hyvän parantajan tiedot menee, viidakkorummun viestinä eteenpäin.


      • TheOneAndOnly
        maksettu oppi kirjoitti:

        lahjan ,niin miksi pitää käydä kursseja ja maksaa
        siitä monen hintaista kurssimaksua ym. ym. ym.

        ei, ne todellakaan ole ollut reikissä ja luoja
        suo mun välttää heidän hoidot, kuin kaikki missä
        ei ole Korkeimman suojelus mukana.
        pahan voimista on kokemusta ja ne eivät ole ollet
        kirjoittamis kelpoisia.
        ihminen joka, imee toisesta voimaa, kun on saanut
        tietää toisen lahjoista, mutta ei toinen ole osannut varautua sellaiseen hyväksi käyttöön.

        lahjaksi minä lasken, jos on voima tullut
        käsiin ja sinua autetaan Korkeimman taholta.
        siihen ei tarvita edes kirkollisveroa maksaa,
        kun sinut on valittu välittäjäksi apua tarvitsijoille.

        miksi pitää mainostaa joka paikassa ja kaikkialla.

        hyvän parantajan tiedot menee, viidakkorummun viestinä eteenpäin.

        puhut siis synnynnäisistä parantajista. Ei varmaan heidän tarviikaan käydä kursseja, mutta kuulema heidänkin voimansa lisääntyy jos käypi kurssin. Näin olen kuullut synnynnäiseltä parantajalta.

        Niin tuosta toisesta energian imemisestä..tuotahan tapahtuu ihan joka päiväisessä kanssakäymisessä. Toiset ihmiset vaan imee mehut kun heidän kanssaan on. Ei siihen siis tarvitse liittyä mitään pahaa aikomustakaan.

        Ja tuohon mainostukseen..jostainhan se ensimmäinen hoidettava on saatava jotta saa sen viidakkorummun käyntiin.

        -Pete


      • sokerisamuli
        maksettu oppi kirjoitti:

        Voi sinua Pete, kun jauhat reikistä ja reikistä,
        joka paikassa.
        Aloittaja puhui parantavasta voimasta, jonka
        saa lahjaksi Korkeimmalta.
        Se on lahja suurella voimalla ja sitä ei opetella
        ja eikä sitä jokainen tule saamaan.

        Itseä lahjan saaneet ei voi hoitaa, se kanava on
        suljettu kuin, selvännäkijän oman ja omaisten tietojen saaminen.
        Eikä hoidolla ole hinnoiteltua taksaa,
        näin oli sen tarkoitus toimia, kuten entis aikaa.
        Noita ja noita, eikös me olla ihmisiä jokainen
        ja erilaisia sekä näköisiä.

        Eihän Äiti Ammankaan ole noita, vaan hyvin pyhä
        ja pyytetön voiman antaja halamalla.

        Nyky aika on ottanut täänkin hoidon antajat
        kokopäiväiseksi duunariksi ja siksi tuntiveloitus
        on elämisen ehto ja kelle ei.

        Reiki on suurella rahalla opeteltua energian siirtoa. Toinen maksaa ja toinen rikastuu, kun
        opastaa uusia mastereita.
        Tiedän rekin alimmat kurssin käyneitä, jotka muka
        "hoitaa" asiakasta ja itse imee hoidettavasta
        kaiken minkä saa irti. Oiskohan tässäkin varottava sormi olla pystyssä näillä rahastajilla.

        Tiedän tasan mistä kirjoitan ja muuan kysyi mitä
        maksaa hoito. Hoito voi olla ilmaista, kun siitä
        on sovittu.
        Yleensä tässäkin on monella Korkeimmalta lahjan saanut ei hinnoittele hoitoaan, vaan asiakas antaa
        jos antaa korvausta vapaa ehtoisesti.
        Edes mennyt Aino Kassinen liikautti raha-astiaan,
        että siihen sai laittaa palveluksestaan vastineen.

        REIKI ON HYVÄ HOITOMUOTO JA KUKAPA SEN SANOO MITEN SITÄ PITÄS ANTAA.KUN HOIDETTAVA TUNTEE SAAVANSA APUA NIIN OK.TIETENKINHÄN SITÄ VOI TITTELEILLÄ KOREILLA MUTTA JOS EI OLE TAITOA NIIN EI OLE EIHÄN KAIKISTA TULE HUIPPU KITARISTEJAKAAN.JA MIKISI EI SAIS MAKSAA SAAMASTAAN AVUSTA MAKSETAANHAN SITÄ KUMMEMASTAKIN


      • "tosiuskovainen"
        ..entäs... kirjoitti:

        Olen kokeillut kaukoparannusta, siis ottavana osapuolena ja saanut apuakin.

        Ns. tosi uskovaiset kuitenkin tuomitsevat nämä hoidot paholaisen tekosina, itse en ihan niinkään uskoisi, mutta mitä sanot?

        minä olen varmaan kuvailemasi "tosiuskovainen" ja olen jo vuosia ottanut Jorman hoitoja, Koskaan ei ole tullut mieleenikäään, että kyseessä olisi joku paholaisen juttu. Monesti olen huomannut, että nuo ei-uskovat ne vasta suvaitsemattomia ovatkin ja varsinkin hirveitä yleistämään (valehtelemaan). Nytkin laitoit tosiuskovaisten suuhun (omasiko ?)oikein suvaitsemattoman mielipiteen, esitit sen ihan totuutena. Seuraavaksi joku hyväuskoinen hölmö jo kertookin juttua, että uskovaiset heiluttivat raamattua pihamaalla.. Näin ne "tositarinat tosiuskovaisista" saavat alkunsa! Mietippä vielä, laitoitko sittenkin oman epäilyksesi tosiuskovaisen suuhun? Minä olen monesti huomannut, että ihmiset lokeroivat minut tietäessäni, että olen uskovainen. Sen jälkeen minulle on laitettu näiden ei-uskovien taholta mielipitteet suuhun. Eräskin näytti ihan hämmästyneeltä kun onnittelin täydestä sydämestä rekisteröidyssä parisuhteessa elävää tulevan perheenlisäyksen johdosta... Kuten huomasitte tämä nimimerkki pistikin jo sanat minun "tosiuskovaisen" suuhun: Kuulemma tuomitsen nämä hoidot paholaisen tekosina... Noh toivon kuitenkin, että jokainen saisi vaivaansa helpotusta ja toivottavasti sunkin energiat paranee..


      • monelta leikkaukselta sääst...

        joraman hoidot eivät ole reikiä vaan se on luonnon lahja(jorama itse sanonut), olen käynyt monta kertaa ja aivan paikan päälläkin jo vuosia sitten! korvaamaton apu, uskokaa tai älkää!! oma kohtainen kokemus paras tiedon lähde!!


      • TheOneAndOnly
        monelta leikkaukselta sääst... kirjoitti:

        joraman hoidot eivät ole reikiä vaan se on luonnon lahja(jorama itse sanonut), olen käynyt monta kertaa ja aivan paikan päälläkin jo vuosia sitten! korvaamaton apu, uskokaa tai älkää!! oma kohtainen kokemus paras tiedon lähde!!

        Synnynnäiset parantajat on usein niitä voimakkaimpia. Itse näen tämän siten että he ovat tehneet tätä hommaa jo useamman elämän ajan joten heillä on siis sitä kokemusta ja voimaa hoidoissa.

        Onneksi olkoon sinulle kun uskalsit kokeilla "huuhaa-hoitoja". Ja kuten viestistäsi näkee apua on tullut ja sehän se on pääasia.

        -Pete


      • THE ONLY ONE
        TheOneAndOnly kirjoitti:

        No mitähän tuohon sanoisi että ei loukkaisi ketään pahasti..no en ole samaa mieltä uskovaisten kanssa.

        Olen yrittänyt keskustella uskovaisten kanssa näillä foorumeilla USEITA kertoja, mutta keskustelua ei synny. He käyvät heittämässä vaan jonkun suoran lainauksen raamatusta ja pakenevat paikalta. Heidän mielestään ilmeisesti mitään muuta keskustelua ei tarvita.

        Olen reiki-hoitaja ja uskon myös Jumalaan omalla tavallani. Kristinusko on mielestäni aivan liian keskittynyt raamattuun. Omaa ajattelua ei ilmeisesti sallita. Ja jos jokin yhteisö ei salli omaa ajattelua vaan vaatii sokeata uskoa niin se on mielestäni kultti.

        Jos asiaa ajattelee vähän järjellä, niin tulee hyvin pian johtopäätökseen, että Raamatun kuvaama jumala ei ole täydellisyyttä nähnytkään. Puhumattakaan suurimmasta rakkaudesta. Eihän kukaan vanhempikaan heitä lastaan ikuiseen kidutukseen, vaikka lapsi tekisi mitä virheitä tahansa. Ja jos ihmisen rakkaus pystyy antamaan anteeksi niin miten on Jumalan rakkauden?

        No se siitä, pyydän jo valmiiksi anteeksi jos tuo loukkaa jotain uskovaa, mutta näin minä näen asian.

        Eli reiki sun muut new age hommelit eivät mielestäni ole paholaisen tekosia. Me kaikki olemme henkisiä otuksia ja meillä on kykyjä joita emme käytä, kun niistä emme mitään tiedä.

        Toinen ääripää on sitten monet "valontyöntekijät" joiden mielestä kaikki on vain enkeleitä ja rakkautta, eikä mitään pahaa ole olemassakaan.

        No mutta onhan sitä. Katso vaikka uutisia.

        Eli jollain toimilla voi kyllä saada henkimaailman otuksia kimppuunsa, mutta se taas tarkoittaa sitä, että kyseinen homma on avannut ovia ikäville veijareille(esim. spiritismi).

        Eli kyllä näissäkin asioissa kannattaa pitää järki päässä, eikä suinpäin juosta suohon kuvitellen että mitään pahaa ei voi tapahtua.

        Mutta ainakin reiki on mukava homma, se parantaa ja nostaa mielialaa. Ja vaikutukset ovat pitkäaikaisia, kyse ei siis ole asiasta, jossa pari paivää on hyvä olo, ja sitten tulee kauhia masennus perästä. Päinvastoin, olen hoitanut masennusta ja muutaman hoitokerran jälkeen kyseinen henkilö ei enää tarvitse hoitoja, ei minun eikä terapeutin(en kyllä ole udellut, mutta en todellakaan usko), vaan hän on nyt aurinkoinen ja iloinen ihminen. Niin että harrastaako se piru ihmisten hoitamista? Vai olisiko parantaminen ennemmin Jumalan hommia..

        Mitään yliluonnollistahan ei ole. On vain luonnonlakeja ja värähtelytaajuuksia, joita ei nykyisillä mittareilla voi mitata. Tämän päivän huuhaa on huomisen tiedettä. Noinhan on ollut kautta historian.

        -Pete

        VÄÄRÄ PALSTA
        TÄMÄ ON VAIHTOEHTOISET HOIDOT
        EI USKOVAISTEN PALSTA
        ELI EI TEIDÄN PALSTA


    • OUTO WOima

      Mites- mites laskutus toimii tällä kaukoparantajalla

    • nainen.

      Hei!

      kertiositko mistä löytäisin tämän henkilön yhteystiedot..alko kyllä kiinnostamaan tällainenkin vaihtoehto,muualat ku ei oikein apua tunnu löytyvän!

      • apua saanut

        astro.fi ja sieltä auttajalista, löydät lähimmän parantajan sieltä.
        itse kävin Hattulan parantajalla


      • Espoolainen 1975
        apua saanut kirjoitti:

        astro.fi ja sieltä auttajalista, löydät lähimmän parantajan sieltä.
        itse kävin Hattulan parantajalla

        Hei
        Voitko kertoa tuon Hattulan parantajan yhteystiedot? Hänen tietojaan ei ole enää astro.fi sivuilla.

        Kiitokset avustasi


    • itsekkin..

      ..ottanut Takasen hoitoja ja täytyy sanoa että kokemus on positiivinen.
      Nyt kaipaisinkin hänen yhteystietojaan,puhelin numeron tai sähköposti osoitteen.Rupesin aamulla tilamaan aikaa ja kuinka ollakkaan numero ei ollut enää käytössä..(viimeksi olen soittanut hänelle viime vuoden loppu puolella)
      Eli jos Sinä tai joku muu tietää,miten häneen yhteyden saa,niin voisiko ystävällisesti sen kertoa.En varmaan ole ainut,joka haluaisi häneen yhteyttä ottaa.Googlen kautta yritin etsiä tietoja,mutta sieltä löytyy vain se vanha numero.
      Hyvää talven jatkoa Sinulle!

      • yhteystiedot

        Jorma takanen 040 5509615
        ajanvaraus, rouva takanen 044 5528432
        asuvat nykyään Vesanto nimisessä paikassa.( Jossakin Jyväskylän pohjoispuolella )


      • tiedoista...
        yhteystiedot kirjoitti:

        Jorma takanen 040 5509615
        ajanvaraus, rouva takanen 044 5528432
        asuvat nykyään Vesanto nimisessä paikassa.( Jossakin Jyväskylän pohjoispuolella )

        Tuhannet kiitokset Sinulle,joka nämä yhteystiedot laitoit ja vielä näin pikaseen! Oikein hyvää alku talven jatkoa!


    • kukaan..

      ..onko "huhuissa" perää,että Takanen Jorma olis lopettanut hoitojen annon kokonaan??

      • hoitaa edelleen

        Kyllä se hoitaa edelleen.On muuttanut Vihannista vähän etelämmäksi.Poikani tilasi ajan viime viikolla.Hoitaa vain kaukoparannuksella.Ensin tilataan hoitoaika sen vaimolta. Sitten hoidon jälkeen soitetaan jormalle seuraavana päivänä.


      • pinky
        hoitaa edelleen kirjoitti:

        Kyllä se hoitaa edelleen.On muuttanut Vihannista vähän etelämmäksi.Poikani tilasi ajan viime viikolla.Hoitaa vain kaukoparannuksella.Ensin tilataan hoitoaika sen vaimolta. Sitten hoidon jälkeen soitetaan jormalle seuraavana päivänä.

        olen käynyy monesti hoijatuttamassa hänen luon.
        kyllä tietää viat ja kivut vaikkei itse niitä sille kerrokkaan..
        samoin perheeni hoidattaa sielä.. nykyisin kylläkin vain etähoitona.
        Auttanut paljon ja kyllä se on vaan pakko uskoa vaikka se niin uskomattomalta tuntuukin..
        huomasi tuttavani vakavan sairauden..
        kiitos hänelle että on vielä hengissä!


      • Anonyymi

        On lopettanut.


    • tyttönen________

      Jorman vaimo on minun kummi.. että hyviä tuttuja ollaan. Jorma on hoitanut minulta kyynelkanava tulehduksenki ja mitähä kaikkea. :) Jormalla on melkoinen kyky

    • ihmemies

      Kokemusta on takasen hoidosta.
      Ihmettelen suuresti sen taitoa ja kykyä parantaa ihmisiä etähoidoilla.
      Välimatkaa täältä takaselle löytyy noin 100km.
      Jorma ottaa vain nimen ja iän. Josta sitten alkaa lukemaan potilasta, huoneessaan, vaikka potilas on kotona tekemessä omia asioitaan. Hoito tulokset soitetaan myöhemmin jormalta. En kertonut mitään oireita edes itsestäni, pelkän nimen ja ikäni. Jorma tiesi kaiken mitä ei kukaan edes lääkärit tiedä. Kertoi myös vähän uutta ruokavaliota, jotta oireet lievenisivät ja se tepsi!

      Kukaan tuskin uskoo ennen kuin itse kokee ja hoito tepsii. Suosittelen!

      • tosi sairas

        Juu, vaikka ei ole minua parantanutkaan niin silti voin sanoa, että kyllä tämä mies tietää mitä sairastaa vaikka mitään tausta tietoja ei ole. Takasen jompelta siis hain vahvistusta omiin epäilyksiin ja tulipa sieltä muutama yllätys "DG", joista nyt vasta myöhemmin olen lääkäriltä saanut "virallisen" diagnoosin. Parantamiseen en osaa sanoa kyllä mitään.... oma olo huononi aina hoitojen jälkeen..


    • hyvonan

      HEI! Tiedätkö antaako Jorma Takanen edelleen kaukoparannusta, entä tiedätkö puh. numeron ja miten yhteydenoton kanssa toimitaan ?

    • Jamews

      Huh huh, kaikenlaisiin huuhaahan sitä väki uskoo! Ei hyvää päivää, Raanluntin ilmaveivi paransi kaikki parantajat!

      • vieläkö on sama num?

        Jorma takanen 040 5509615
        ajanvaraus, rouva takanen 044 5528432


    • Utelias33222

      Kertokaa minulle omat tarinanne miten Jorma on teitä auttanut?

      t: Utelias

    • Vapaa yksityisasia

      Uskoon "poksahtaneitten" julistajien ja tuputtajien usko on aina kyseenalaista.

    • Anonyymi

      kusetusta

    • Anonyymi

      Vieläkö Jorma Takanen tekee hoitoja?
      Miten häneen saa yhteyden?

      nimim. Apuja tarvitseva

      • Anonyymi

        Takanen on lopettanut.
        Onko kenelläkään tiedossa henkilöä joka osaa hoitaa ja tietää kuten tämä herrasmies


    • Anonyymi

      usotteko oikeesti etäreikiin? eikös pidä olla hoitajan käsi hoidettavan yläpuolella, ketut linkki toimi ilmojen kautta...?

    • Anonyymi

      Pimeyden voimia.

    • Anonyymi

      lieneekö.. josko kuitenkin on lahja kuten laulutaito tai joku muu ?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe