Kinroad XT

09870+

Elikkäs kannattaako ostaa Kinroad XT Chopperin näköinen? Meneekö hetkessä rikki vai ei?

37

711

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viltsu19

      Älä kuule osta Kinroadia.
      Ota vaikka pankista lainaa ja osta vähintään 2000e mopo.Sillä pärjää...

    • xt08

      kinroadit pelaa tosi hyvin, ja ne on vähintään yhtä luotettavia ku muutki merkit. ne jotka dissaa niitä, ne ei tiedä niistä mitää ja niitä vituttaa että ne meni ostamaan kalliin mopon, ku yhtä hyvän kinroadinki sais paljo halvemmalla.

      • dfg4

        jaa että v*tuttaa että meni ostamaan kalliimman? Ehei. Laadukas mopo on täysin hintansa veroinen. Ja tuo kinroadi kiinan romu myös todellakin on hintansa veroinen..
        Eli ei minkään veroinen.


    • ölölölölölö

      Kun kinroadilla ajat niin korjata saat kaikki ajat.

    • svdcvb34

      Kinroad on heikoin mopo/moottoripyörä merkki mitä on. Ei tarvi kuin katsahtaa kinroadia ja se lelumaista olemusta niin ymmärtää sen...

      Ja ei 950e uutena maksava mopo voi olla hyvä. Noin halpa hinta kertoo sen, että osien- ja työnlaadusta on säästetty urakalla.

    • Kateutta?

      Minua ihmetyttää tämä ku täällä kukaan ei hauku omaa kinroadiaan.. Kaikki vaan kaverin ja kaverin kaverin Kinroadia. Kohta olen 14 mutta sen verran olen oppinut maailanmenosta että tuntuu nyt vähän siltä et noi haukkumiset menee kateuden piikkiin: ´´Vittu!! Maksoin tonnin enemmän ja toi saatanan Kinroad on lähes samanverone, jumalauta, no mennääs foorumeille kirjottelee et se on täys paska´´

      Siis, chopper-näkösiä mopoja varsinkin, näkeekö paljon 50 cc? ei. Ette vaa viitti hakee niit sielt pohjanmaalt, nii pitää tulla tänne näi puhuu pahaa niist. Moottoripyöräjengit? Chpper-tyylisiä moottoripyöriä, ei näytä niiltä crosseilta, skoottereilta tai monkeyn mopoilta (itselläni on monkey)

      • dfg4

        No ei varmaan löydy tältä palstalta paljon kinroadin omistajia, koska ovat lahoja p*skoja. Ovat niin leluja vehkeitä että harva on tarpeeksi tyhmä ostaakseen semmoisen.

        Ja ei kiitos mitään harrikka mopoa jossa on 2 kw tehoa.. Noloa ajella sellaisella 50 km/h tienreunassa tien tukkeena.

        Ja minä olen sen verran vanha että löytyy jo moottoripyöräkortti ja 2-pyöräisiä harrastaneena voin sen sanoa, että kiinan pyörät eivät ole luotettavia.

        Se kaksi kertaa halvempi hinta kielii näistä asioista:
        -Laadunvalvonnassa on säästetty oikeen isolla kädellä
        -Materiaalien laadussa on säästetty myös todella isolla kädellä
        -Suunnittelussa säästetty


      • Harrikka kuski
        dfg4 kirjoitti:

        No ei varmaan löydy tältä palstalta paljon kinroadin omistajia, koska ovat lahoja p*skoja. Ovat niin leluja vehkeitä että harva on tarpeeksi tyhmä ostaakseen semmoisen.

        Ja ei kiitos mitään harrikka mopoa jossa on 2 kw tehoa.. Noloa ajella sellaisella 50 km/h tienreunassa tien tukkeena.

        Ja minä olen sen verran vanha että löytyy jo moottoripyöräkortti ja 2-pyöräisiä harrastaneena voin sen sanoa, että kiinan pyörät eivät ole luotettavia.

        Se kaksi kertaa halvempi hinta kielii näistä asioista:
        -Laadunvalvonnassa on säästetty oikeen isolla kädellä
        -Materiaalien laadussa on säästetty myös todella isolla kädellä
        -Suunnittelussa säästetty

        Puppua kirjoitat sinäkin, mulla sattuu olemaan aito kiinan custom, ei tarvii korjailla sen kun vaan ajaa. Olen ajanut tosi pitkääkin matkaa tuolla kiinarilla ihan testimielessä, ei mitään vikaa. Teimme oikein parillakin kiinanmopolla testiajoa monta tuhatta kilometriä, ainakin nuo kaksi testimopoa kestivät moitteettomasti.

        Olen sen verran tekemisissä muutenkin kaksipyöräisten kanssa, pari isoa moottoripyörää on tallissa ja muutenkin maahantuontiin liittyen. Nuo esittäämäsi kolme teesiä kommenttisi lopussa ei sitten pidä paikkaansa, samaa tavaraa myydään suuremmalla katteella nimittäin toisilla tarroilla ja hyvin kelpaa...


      • dfg4
        Harrikka kuski kirjoitti:

        Puppua kirjoitat sinäkin, mulla sattuu olemaan aito kiinan custom, ei tarvii korjailla sen kun vaan ajaa. Olen ajanut tosi pitkääkin matkaa tuolla kiinarilla ihan testimielessä, ei mitään vikaa. Teimme oikein parillakin kiinanmopolla testiajoa monta tuhatta kilometriä, ainakin nuo kaksi testimopoa kestivät moitteettomasti.

        Olen sen verran tekemisissä muutenkin kaksipyöräisten kanssa, pari isoa moottoripyörää on tallissa ja muutenkin maahantuontiin liittyen. Nuo esittäämäsi kolme teesiä kommenttisi lopussa ei sitten pidä paikkaansa, samaa tavaraa myydään suuremmalla katteella nimittäin toisilla tarroilla ja hyvin kelpaa...

        Olet kyllä aika kuutamolla ''Harrikka kuski''. Se voikin hyvin olla totta että sinulla on käynyt onnenkantamoinen ja olet sattunut saamaan sen parhaiten valmistetun mallin. Ei ne kaikki toki pommeja ole mutta suuri osa.

        Nuo kolme teesiä nimenomaan pitävät paikkansa. Ennen kuin yhtään alat enempää väittämään vastaan, hanki itsellesi vertailua varten kaksi mopoenduroa. Esim. Kinroad XT 50 ja Derbi senda x-treme r 50.
        Noita mopoja kun katselet rinnan ja koeajat, huomaat takuulla kumpi on se kalliimpi mopo, merkkiä katsomatta ajo-ominaisuuksista, muista ominaisuuksista, ulkonäöstä ja suorituskyvystä.

        Nuo kalliimmat on suunniteltu huomattavasti huolellisemmin ja aikaa käyttäen. Laadun todellakin näkee esim. Derbissä.
        Sitten kun taas katsahtaa Kinroad XT:hen, niin huomaa, kuinka rumaksi se on suunniteltu, kuinka kömpelön näköinen se on ja kuinka halvan näköinen se on. Tarkemmin kun katsahtaa, huomaa kuinka halpaa laatua esim. katteet ovat, kuinka tehottomat jarrut ovat (takana rumpujarru ja edessä yksimäntäinen levari.

        Suoraan sanoen osat ja ulkonäkö ovat täysin kunnollista suunnittelua ja viimeistelyä vailla. Kinroadia kun katsoo, voi oikein aistia, minkälainen kiire sen valmistaneella tehtaalla on ollut saada jonkinlainen ajokelpoinen hökötys sieltä pihalle halpahalliin seisomaan.


      • Harrikka kuski
        dfg4 kirjoitti:

        Olet kyllä aika kuutamolla ''Harrikka kuski''. Se voikin hyvin olla totta että sinulla on käynyt onnenkantamoinen ja olet sattunut saamaan sen parhaiten valmistetun mallin. Ei ne kaikki toki pommeja ole mutta suuri osa.

        Nuo kolme teesiä nimenomaan pitävät paikkansa. Ennen kuin yhtään alat enempää väittämään vastaan, hanki itsellesi vertailua varten kaksi mopoenduroa. Esim. Kinroad XT 50 ja Derbi senda x-treme r 50.
        Noita mopoja kun katselet rinnan ja koeajat, huomaat takuulla kumpi on se kalliimpi mopo, merkkiä katsomatta ajo-ominaisuuksista, muista ominaisuuksista, ulkonäöstä ja suorituskyvystä.

        Nuo kalliimmat on suunniteltu huomattavasti huolellisemmin ja aikaa käyttäen. Laadun todellakin näkee esim. Derbissä.
        Sitten kun taas katsahtaa Kinroad XT:hen, niin huomaa, kuinka rumaksi se on suunniteltu, kuinka kömpelön näköinen se on ja kuinka halvan näköinen se on. Tarkemmin kun katsahtaa, huomaa kuinka halpaa laatua esim. katteet ovat, kuinka tehottomat jarrut ovat (takana rumpujarru ja edessä yksimäntäinen levari.

        Suoraan sanoen osat ja ulkonäkö ovat täysin kunnollista suunnittelua ja viimeistelyä vailla. Kinroadia kun katsoo, voi oikein aistia, minkälainen kiire sen valmistaneella tehtaalla on ollut saada jonkinlainen ajokelpoinen hökötys sieltä pihalle halpahalliin seisomaan.

        Sitten on käynnyt tuuri, mutta ihmettelen sitä, että monella tutulla on myös hyviä kokemuksia, siksi lähdettiin testaamaankin, kun mulla oli todella paljon ennakkoluuloja kiinalaisten kestävyydestä.
        Yksi lintubongari ajoi kiinan skootterilla aivan mielettömästi ja vaihtoi sen vielä samanlaiseen uuteen. Tämä uusikin on toiminut. TM testasi halvimman kiinalaisen skootterin ja ajoivat sillä 10000km http://tekniikanmaailma.fi/kaksipyoraiset/muut/tm-kayttotesti-baotian-fude-sport-bt49qt-7
        Tämä meidänkin testi lähti siitä, että kaksi samanlaista kiinanmopoa ja pitkää matkaa vaan. Alkuun oli tarkoitus tehdä oikein lehtijuttukin asiasta (toki ei olla suljettu sitäkään pois), mutta muutamat ko. ajoneuvoihin liittymättömät asiat ovat pitkittäneet tuota julkaisua.
        Testimme on kuitenkin osoittanut meille, että täällä palstalla on paljon esitetty perusteetonta tietoa kiinalaisten mopojen kestävyydestä. Testissämme on hyvin samanlaisia kokemuksia tuolla edella mainitun TM:n testin kanssa. Eli suurin huolen aihe on käytänössä akku, joka ei jaksa enään pyörittää sähköstarttia ja kustannus n. 15€. Ketjut vaihdettiin, alkuperäiset olivat niin hennot, että ne venyivät heti muutaman sadan kilometrin ajon jälkeen ja ne vaihdettiin hieman järeämpiin moottoripyörän ketjuihin kustannus n. 30€. Ketjujen vaihdon jälkeen ei ole ollut ongelmaa.


      • Harrikka kuski
        Harrikka kuski kirjoitti:

        Sitten on käynnyt tuuri, mutta ihmettelen sitä, että monella tutulla on myös hyviä kokemuksia, siksi lähdettiin testaamaankin, kun mulla oli todella paljon ennakkoluuloja kiinalaisten kestävyydestä.
        Yksi lintubongari ajoi kiinan skootterilla aivan mielettömästi ja vaihtoi sen vielä samanlaiseen uuteen. Tämä uusikin on toiminut. TM testasi halvimman kiinalaisen skootterin ja ajoivat sillä 10000km http://tekniikanmaailma.fi/kaksipyoraiset/muut/tm-kayttotesti-baotian-fude-sport-bt49qt-7
        Tämä meidänkin testi lähti siitä, että kaksi samanlaista kiinanmopoa ja pitkää matkaa vaan. Alkuun oli tarkoitus tehdä oikein lehtijuttukin asiasta (toki ei olla suljettu sitäkään pois), mutta muutamat ko. ajoneuvoihin liittymättömät asiat ovat pitkittäneet tuota julkaisua.
        Testimme on kuitenkin osoittanut meille, että täällä palstalla on paljon esitetty perusteetonta tietoa kiinalaisten mopojen kestävyydestä. Testissämme on hyvin samanlaisia kokemuksia tuolla edella mainitun TM:n testin kanssa. Eli suurin huolen aihe on käytänössä akku, joka ei jaksa enään pyörittää sähköstarttia ja kustannus n. 15€. Ketjut vaihdettiin, alkuperäiset olivat niin hennot, että ne venyivät heti muutaman sadan kilometrin ajon jälkeen ja ne vaihdettiin hieman järeämpiin moottoripyörän ketjuihin kustannus n. 30€. Ketjujen vaihdon jälkeen ei ole ollut ongelmaa.

        ..jatkoa sen verran, että TM:n testi jatkui viel 14000km asti http://tekniikanmaailma.fi/kaksipyoraiset/muut/baotian-fude-sportin-14-000-km ja käy ja kukkuu...


      • dfg4
        Harrikka kuski kirjoitti:

        ..jatkoa sen verran, että TM:n testi jatkui viel 14000km asti http://tekniikanmaailma.fi/kaksipyoraiset/muut/baotian-fude-sportin-14-000-km ja käy ja kukkuu...

        Tosiaan, kyllä niitä hyviäkin kiinalaisia (siis kestävyyden kannalta) on, mutta niitä maanantaikappaleita on siltikin aivan liian paljon.

        Ja kuten sanoin tuo matalampi hinta johtuu siittä, että suunnittelussa ym. ominaisuuksissa on säästetty. Edelleen vedän esiin sen seikan, että vertaa kiinalaista mopoa espanjan mopoon. Ovat kuin aivan eri planeetalta.

        Periaatteessa sama asia, kuin vertaisit uutta BMW coupea uuteen Lada Samaraan.


      • Mulla on ollu....
        dfg4 kirjoitti:

        Tosiaan, kyllä niitä hyviäkin kiinalaisia (siis kestävyyden kannalta) on, mutta niitä maanantaikappaleita on siltikin aivan liian paljon.

        Ja kuten sanoin tuo matalampi hinta johtuu siittä, että suunnittelussa ym. ominaisuuksissa on säästetty. Edelleen vedän esiin sen seikan, että vertaa kiinalaista mopoa espanjan mopoon. Ovat kuin aivan eri planeetalta.

        Periaatteessa sama asia, kuin vertaisit uutta BMW coupea uuteen Lada Samaraan.

        Molemmat, uusi BMW ja Samara :D, Joo eroa on hiukan, mutta ei niin paljon kuin moni uskoisi. Tuosta ensiksi mainitusta on käytetty hyvin yleisesti nimitystä "saksan-mosse" ja omakohtaisesti voin vakuuttaa, että jotain perää asiassa on!

        Vaan nykyään tahtoo olla noita "maanantaikappaleita" aika monilla valmistajilla ja varmaan osa noista johtuu halvan työvoiman maissa teetetyistä komponenteista, mm. piirilevyt, useilla valmistajilla on alihankkijoita Kiinassa, Intiassa, sekä ihan omia tehtaitakin. Ladassakin löytyy Intiassa tehtyjä osia ja Volkkarilla Kiinassa tehtyä jne.


    • fucking china!!!

      vitut!! itellä oli just kingroad xt ja vittu se hajos käsiin joka helvetin käänteessä. kiinalaiset on aina paskoja on merkki mikä hyvänsä, että älä todellakaan osta!! kadut vaan jälkeenpäin se on varma. nyt on peugeot xps ja toimiiku unelma maksaa vaan jonku 1800-2600€ ja yamaha dt on tulossa ens viikolla :)

      • Kiinanmopo kestää

        Ei sulla oikeesti ole itselläs ollut kiinanmopoa, koska haikailet peugeot xps:n perään.
        Mulla sen sijaan on kiinanmopo ja on varmaan vielä pitkään, koska on oikeasti ollut kestävä. Chopperimoponi on vuodelta 2008 ja ajettu kohtalaisesti, huollettu säännöllisesti (öljyt vaihdettu, ketjut heti uutena vankempiin, venttiilien säädöt, tulppien vaihdot ym. normit), ei mitään vikaa tai nyt akku vetelee viimoisiaan, ei jaksa lähteä stratista käyntiin, pitää polkaista jalalla. Moponi käynnistyy hyvin myös pakkasella, kulkee hyvin ja mitään väitettyjä kiinalaisten mopojen ongelmia ei ole ollut. Yhtään pulttia taikka mutteria ei ole tippunut tielle, eikä ole tarvinnut kiristellä jatkuvasti. Ainut mitä on kiristetty, on ollut polttoainetankin korkki joka tankkauksen yhteydessä ja ketjut, sekä öljynvaihdon yhteydessä poisto- ja täyttö tulpat, sekä huollossa sytytystulpat.
        Moponi maksoi uutena 800€ ja takuu oli voimassa, siis sikahalpa!! Nyt mulla on jo moottoripyörä, mutta silti ajelen vielä tuolla mopollani ja pikkusisko haluaa tuon mopon itselleen, kunhan saa ensin mopokortin.


    • lololololollol

      kinroad voimanpesä, korjaa sitä koko kesä, sillä pääsee turkuun asti, kunhan korjaa ahkerasti. tos oma mielipide kinroadeist ja mul on (valitettavasti) niistä kokemusta. omassa työn jälki oli semmosta kuraa että huhhuh! no 2 kuukauden pääst myin kaverille kahelsadal eurol ja ostin detsin ja nyt ei tarvi olla koko ajan remppaamas vaan pääsee ajaankin.

      • Ei sulla oikeesti oo

        ..kokemusta, sillä tekstisi jo paljastaa kateuden ja halveksunnan. KUKAAN ei saa kahdessa kuukaudessa uutta kiinanmopoa normaalilla käytöllä siihen kuntoon, että sitä pitää koko ajan rempata. Takuu nimittäin korvaa normaalin käytön kiinanmopoissakin ja osan vielä takuuajan jälkeenkin, jos selvä valmistusvika, joten ihan p4skaa väität.


      • dfg4
        Ei sulla oikeesti oo kirjoitti:

        ..kokemusta, sillä tekstisi jo paljastaa kateuden ja halveksunnan. KUKAAN ei saa kahdessa kuukaudessa uutta kiinanmopoa normaalilla käytöllä siihen kuntoon, että sitä pitää koko ajan rempata. Takuu nimittäin korvaa normaalin käytön kiinanmopoissakin ja osan vielä takuuajan jälkeenkin, jos selvä valmistusvika, joten ihan p4skaa väität.

        Kuka on puhunut uudesta? S**tanan idiootti. Eikä noissa kiinan romuissa muutenkaan ole takuuta kuin n. puoli vuotta, kun laadukkaissa taas pari vuotta. Sekin kertoo jo siittä, että niitä myyvät liikkeet luottavat myymiensä laadukkaiden mopojen toimintavarmuuteen, kun taas Kinroadin jälleenmyyjät eivät luota menopeliensä toimivuuteen vaan antanut neljäsosan siittä takuusta mitä laadukkaalle mopolle annetaan..


      • Harrikka kuski
        dfg4 kirjoitti:

        Kuka on puhunut uudesta? S**tanan idiootti. Eikä noissa kiinan romuissa muutenkaan ole takuuta kuin n. puoli vuotta, kun laadukkaissa taas pari vuotta. Sekin kertoo jo siittä, että niitä myyvät liikkeet luottavat myymiensä laadukkaiden mopojen toimintavarmuuteen, kun taas Kinroadin jälleenmyyjät eivät luota menopeliensä toimivuuteen vaan antanut neljäsosan siittä takuusta mitä laadukkaalle mopolle annetaan..

        Meidän testimopoissa oli takuu yksi vuosi ja toinen vietiin takuuajan jälkeen ilmiselvän valmistusvian vuoksi maahantuojalle korjattavaksi ja maahantuoja huolehti asian kuntoon. Joten ei pidä väittämä paikkaansa huonosta takuusta.

        Mainittakoon, että tunnetun italialaisen kodinkonevalmistajan takuuseen jouduttiin vaihtamaan kolme konetta uuteen, ennen kuin löytyi toimiva kone, tuohon verraten kiinalaisen mopon takuu juttu oli pieni murhe.


      • Kerro merkki..
        dfg4 kirjoitti:

        Kuka on puhunut uudesta? S**tanan idiootti. Eikä noissa kiinan romuissa muutenkaan ole takuuta kuin n. puoli vuotta, kun laadukkaissa taas pari vuotta. Sekin kertoo jo siittä, että niitä myyvät liikkeet luottavat myymiensä laadukkaiden mopojen toimintavarmuuteen, kun taas Kinroadin jälleenmyyjät eivät luota menopeliensä toimivuuteen vaan antanut neljäsosan siittä takuusta mitä laadukkaalle mopolle annetaan..

        ..missä takuu vaan puoli vuotta???? Kumma kun nää kiinalaiset kestää niillä, joilla niitä on ja niillä ne ei kestä, joilla niitä ei oo. Eli aina haukutaan jonkun toisen mopoa kestämättömyydestä. Mulla ittsellä on ollu kiinalainen chopper mopo, käytii hakee se Pohjanmaalta, takuu oli yksi vuosi ja mitää ei tarvinnu takuusee teettää. Ny se mopo on yli kolme vuotta vanha, kromit kiiltää, kaikki toimii. Vaihdevipu pikkasen väänty, kun kaveri kaatu sillä kesällä. Akku on menny nyt huonoksi, ei jaksa enää startata napista, muuten käynnistyy hyvin. Takavalon polttimon oon kerran vaihtanu. Maksettii sillon 800€ ja en oo katunu kauppoja, varmaa joku maksais tosta vielä muutaman satasen, mutta en oo aatellu myydä, kiva käydä kalareissulla tolla mopolla.
        Serkkupoika osti Derbin tai sen isä osti ja se oli sellanen murheen peli, aina jotai pientä vikaa, paljo enempi oli vikaa, mitä mun mopossa, eihän mun mopssa ollu juuri mitää. Serkkupojan Derbi oli takuusee korjattavana, jotai sähköhäikkää ??? niin se kerto ja sitte viimen ne myi sen pois, eikä siitä juuri mitää saannu, ku vertaa sen uutena hintaa, 800€ saivat siitä, oli melkonen hinnanpudotus. Jos uudellee pitäs mopoo ostaa, nii saman kiinalaisen ostasin edellee.


      • e5y3
        Kerro merkki.. kirjoitti:

        ..missä takuu vaan puoli vuotta???? Kumma kun nää kiinalaiset kestää niillä, joilla niitä on ja niillä ne ei kestä, joilla niitä ei oo. Eli aina haukutaan jonkun toisen mopoa kestämättömyydestä. Mulla ittsellä on ollu kiinalainen chopper mopo, käytii hakee se Pohjanmaalta, takuu oli yksi vuosi ja mitää ei tarvinnu takuusee teettää. Ny se mopo on yli kolme vuotta vanha, kromit kiiltää, kaikki toimii. Vaihdevipu pikkasen väänty, kun kaveri kaatu sillä kesällä. Akku on menny nyt huonoksi, ei jaksa enää startata napista, muuten käynnistyy hyvin. Takavalon polttimon oon kerran vaihtanu. Maksettii sillon 800€ ja en oo katunu kauppoja, varmaa joku maksais tosta vielä muutaman satasen, mutta en oo aatellu myydä, kiva käydä kalareissulla tolla mopolla.
        Serkkupoika osti Derbin tai sen isä osti ja se oli sellanen murheen peli, aina jotai pientä vikaa, paljo enempi oli vikaa, mitä mun mopossa, eihän mun mopssa ollu juuri mitää. Serkkupojan Derbi oli takuusee korjattavana, jotai sähköhäikkää ??? niin se kerto ja sitte viimen ne myi sen pois, eikä siitä juuri mitää saannu, ku vertaa sen uutena hintaa, 800€ saivat siitä, oli melkonen hinnanpudotus. Jos uudellee pitäs mopoo ostaa, nii saman kiinalaisen ostasin edellee.

        Serkkupoikas Derbi oli siis uusi ostettaessa? Eli hinta n. 2200-2400 euroa, ja pari vuotta ajeltuaan mukamas sai vaan 800e siittä? Voi voi olisi sun kannattanut opettaa serkkupojalles kaupankäyntiä ettei oli mennyt myymään sitä yli puolet halvemmalla kuin sen arvo on. Edes pienten sähkövikojen kera ei todellakaan laske hinta noin paljoa. Sähköviat on yleensä pieniä halpoja vikoja (esim. liittimet hapettunut, johtoja hiertynyt poikki yms.).


      • Joo, näin se meni
        e5y3 kirjoitti:

        Serkkupoikas Derbi oli siis uusi ostettaessa? Eli hinta n. 2200-2400 euroa, ja pari vuotta ajeltuaan mukamas sai vaan 800e siittä? Voi voi olisi sun kannattanut opettaa serkkupojalles kaupankäyntiä ettei oli mennyt myymään sitä yli puolet halvemmalla kuin sen arvo on. Edes pienten sähkövikojen kera ei todellakaan laske hinta noin paljoa. Sähköviat on yleensä pieniä halpoja vikoja (esim. liittimet hapettunut, johtoja hiertynyt poikki yms.).

        Tai siis uusi ja uusi, muutama kilometri oli mittaris ja takuu voimassa. Ei siitä enempää saannu myydessä, pitkään ilmotti. Vaihtoja olis pitäny alkaa tekee ja niissäki lopputulos olis ollu sama, jotai hikistä PV:tä kovaa hintaa. Vaihdossa kevarii olis saannu enempi, mutta väliraha oli taasen sen verran iso, et kun olis ostanu käteisellä sen vaihdokin, nii taas olis lopputulos ollu sama. Myi sitte sillä 800€. Onhan noita pyyntihintoja, mutta millä ne sitte myydää, on eri juttu. Nettimotossa ku kattoo, niin pitkää myydää niitä ylihintasia ja lopuks nekin myydää halvalla. Mulla on ainakai varma, et mä saan omasta kiinalaisesta 400€, mut en mä sitä ala myymää, ku se toimii ja eikä oo sille rahalle käyttöö.


      • dfg4
        Joo, näin se meni kirjoitti:

        Tai siis uusi ja uusi, muutama kilometri oli mittaris ja takuu voimassa. Ei siitä enempää saannu myydessä, pitkään ilmotti. Vaihtoja olis pitäny alkaa tekee ja niissäki lopputulos olis ollu sama, jotai hikistä PV:tä kovaa hintaa. Vaihdossa kevarii olis saannu enempi, mutta väliraha oli taasen sen verran iso, et kun olis ostanu käteisellä sen vaihdokin, nii taas olis lopputulos ollu sama. Myi sitte sillä 800€. Onhan noita pyyntihintoja, mutta millä ne sitte myydää, on eri juttu. Nettimotossa ku kattoo, niin pitkää myydää niitä ylihintasia ja lopuks nekin myydää halvalla. Mulla on ainakai varma, et mä saan omasta kiinalaisesta 400€, mut en mä sitä ala myymää, ku se toimii ja eikä oo sille rahalle käyttöö.

        Siinä tapauksessa serkkupoikas oli aluksi laittanut derbinsä hinnan realistisen arvon ulkopuolelle ja tovin ihmeteltyään yhteydenottojen puutetta, päätti vetästä hinnan niin säälittäväksi että varmasti joku jobbari tarttuisi tilaisuuteen.

        Itellä oli vuosi sitten 2007 derbi senda x-treme (9 tkm mittarissa), josta oli seisontatuen paikka rungosta vääntynyt irti (eli todella v*ttumainen korjata..) ja sain siittä 1650e.

        Tosiaan sun serkkupojaltas puuttui tietämys miten kauppoja hierotaan. Itse aina ennen myyntiä katselen muita samanlaisia ja niiden hintoja katsellen arvioin omani arvon ja lisään pyyntihintaani 100-150e tinkivaraa ja aina on hyvin mennyt korkeintaan parin kuukauden sisään kaupaksi.

        Eli veikkaisinpa vahvasti että serkkupoika teki todella tyhmästi ollessaan kärsimätön.


    • estgwa

      kukaan kellä on järkee päässä ei oo kateellinen millekkään kiinapaskalle

    • fucking china!!!

      "Kiinanmopo kestää" kyllä on ollu ja kaksikin kappaletta crossi ja kingroag eikä kumatkaan kestäny!!!! sit toi et "haikailet paugeot xps:n perään" ni miten mä voin haikailla sitä josse on mulla tallissa ja melki joka päiväsessä käytössä ja peugeot on ranskalainen.

      • Heheeeeee

        Pököttiä tehdään myös kiinassakin. Sulla ei sitten kestä mikään tai varmaan metrin pätkä ratakiskoa, lyhemmän hukkaisit ja pidempi menis mutkaan :D


      • 1234asd
        Heheeeeee kirjoitti:

        Pököttiä tehdään myös kiinassakin. Sulla ei sitten kestä mikään tai varmaan metrin pätkä ratakiskoa, lyhemmän hukkaisit ja pidempi menis mutkaan :D

        Linkkiä siihen että peugeotin mopot valmistetaan Kiinan kansantasavallassa?


      • mitä linkkiä siihe
        1234asd kirjoitti:

        Linkkiä siihen että peugeotin mopot valmistetaan Kiinan kansantasavallassa?

        myyjäthä sen sanoo, kun alkaa kauppoihi, et mikä tehää niistä kiinassa ja mikä jossai muualla. tossa jotai linkkiä pökötin yhteistyöstä maailmalla http://fi.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citroën ja tehtaistakin


      • dfg4
        mitä linkkiä siihe kirjoitti:

        myyjäthä sen sanoo, kun alkaa kauppoihi, et mikä tehää niistä kiinassa ja mikä jossai muualla. tossa jotai linkkiä pökötin yhteistyöstä maailmalla http://fi.wikipedia.org/wiki/PSA_Peugeot_Citroën ja tehtaistakin

        Ei Peugot eroa mitenkään muista euromopoista. Katso nyt niitä osiakin, kaikki samat osat on eri yhdistelminä muissa euromopoissa. Mopojen suhteen Peugeot ei todellakaan ole sama kuin autojen suhteen. Käytännössä noi kaikki euromopot on yksi sama mopo eri ulkonäöillä ja ominaisuuksilla.


    • yviftiti

      pösöistä vaan 4-tahti skopat tehään kiinassa, kaikki muut Suomeen tulevat pösöt tehään euroopassa

      • Missä kohtaa Euroop.

        Nii missä kohtaa Eurooppaa tehää pösöt? Turkissa, Romaniassa, Puolassa, Tsekissä, Sloveniassa???????


      • vbcbb
        Missä kohtaa Euroop. kirjoitti:

        Nii missä kohtaa Eurooppaa tehää pösöt? Turkissa, Romaniassa, Puolassa, Tsekissä, Sloveniassa???????

        Espanjassa.


      • Ja osat tulee
        vbcbb kirjoitti:

        Espanjassa.

        suurelta osin kiinasta ja taiwanista, mistä niitä siellä kasataan.


    • fucking china!!!

      pösöt on ihan tiedoksvaan ranskalaisia. riejut on espanjalaisia.

      • dfg4

        Joo onhan se nimi ranskalainen, mutta mikään muu niissä ei sitten olekaan. Mene vaikka ranskaan etsimään niin et löydä yhtäkään tehdasta sieltä jossa valmistetaan peuogeotin mopoja.


    • hehhhe

      Nää helvetin hoppariteinit täällä vaa haukkuu choppereita ku ei ite löydä muuta ku jotai perkelee DERBI-paskoja... "Jou mul on DERBI! kattokaa ku mä vedän sil bäkkärin tost meijä talon yli! Jouuu!"

      • fgcv3fg

        Kyllä mä ymmärrän sua. Kyllä muakin v*tuttais jos olisin ostanut jonkun tehottoman, ruman ja rimpulan wuinwong wannabe harrikan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Upea peppuisella naisella

      Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6434
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

      Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

      isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3230
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

      https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1746
    5. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

      Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      999
    8. Anteeksi kulta

      En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

      Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

      Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe