mitä mieltä kyseisestä tuliluikusta? päätarkoitus ois sorsien alasampuminen, sekundääri muu pienriista. ei oo hinnalla pilattu mut miten on laatu?
mossberg 835
5
2927
Vastaukset
- sanoa
olen kuullut monen haukkuvan mossen pumppua enkä kenenkään erityisemmin kehuvan.itselläni on mossen itselataava ja sillä kyllä ampuu.
- laatuase
kohdallaan ittellä on remmarin pumppu toiminut hyvin mutta kun on lyhyillä piipuilla on vaikea osua pitkät parempi mosse on kaverilla ja hyvä on olen ampunut noin 100 paukkua radalla ja kyllä hinta laatu on kohallaan käytettyna noin 300-500eeroot t kalle muttei jallu eheheh
- Hauli
Olen omistanut mossen 500A pumpun ja mielestäni se on yksi kevytmetallista tehty paska! Nyt on remington 870 ja olen ollut erittäin tyytyväinen ja suosittelen lämpimästi!! Ei muuten ole remarikaan hinnalla pilattu.. Uutena 400-450e
- Metsästäjä82
Ostin itse pyssyn käytettynä paremman pyssyni rinnalle, pyssy tarkoitettu olemaan ns. "paskahommissa" mukana (Supikoirajahdissa ja kettujahdissa) 12/89 tuoma hyöty joissakin tiputuksissa on hyvä ja ase on erittäin hyvä, ainoa huono puoli on että patruunapesässä on jäänyt lähes joka pyssyssä työstöjäljet jotka joskus jumittaa jotkin panokset sinne ja virekynsien on vaara katketa, 15e reissu asesepälle korjaa ongelman. n.3000 laukausta on takana pyssyllä ja omani ostin 100e
- Suosittelen
Oon metästäny noin vuoden ja ei oo mitään vikaa ollut.Sit kun siinä on vielä 10 cal piippu niin antaa hirveen hyvää kuviota kaikilla panoksialla.Asehan itse on 12/89
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096953- 954451
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493945- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1913502
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482542
- 131924