mossberg 835

hyvä vai huono

mitä mieltä kyseisestä tuliluikusta? päätarkoitus ois sorsien alasampuminen, sekundääri muu pienriista. ei oo hinnalla pilattu mut miten on laatu?

5

3009

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

olen kuullut monen haukkuvan mossen pumppua enkä kenenkään erityisemmin kehuvan.itselläni on mossen itselataava ja sillä kyllä ampuu.

• laatuase

kohdallaan ittellä on remmarin pumppu toiminut hyvin mutta kun on lyhyillä piipuilla on vaikea osua pitkät parempi mosse on kaverilla ja hyvä on olen ampunut noin 100 paukkua radalla ja kyllä hinta laatu on kohallaan käytettyna noin 300-500eeroot t kalle muttei jallu eheheh

• Hauli

Olen omistanut mossen 500A pumpun ja mielestäni se on yksi kevytmetallista tehty paska! Nyt on remington 870 ja olen ollut erittäin tyytyväinen ja suosittelen lämpimästi!! Ei muuten ole remarikaan hinnalla pilattu.. Uutena 400-450e

• Metsästäjä82

Ostin itse pyssyn käytettynä paremman pyssyni rinnalle, pyssy tarkoitettu olemaan ns. "paskahommissa" mukana (Supikoirajahdissa ja kettujahdissa) 12/89 tuoma hyöty joissakin tiputuksissa on hyvä ja ase on erittäin hyvä, ainoa huono puoli on että patruunapesässä on jäänyt lähes joka pyssyssä työstöjäljet jotka joskus jumittaa jotkin panokset sinne ja virekynsien on vaara katketa, 15e reissu asesepälle korjaa ongelman. n.3000 laukausta on takana pyssyllä ja omani ostin 100e

• Suosittelen

Oon metästäny noin vuoden ja ei oo mitään vikaa ollut.Sit kun siinä on vielä 10 cal piippu niin antaa hirveen hyvää kuviota kaikilla panoksialla.Asehan itse on 12/89

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      165
      1091
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      737
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      131
      700
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      26
      688
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      44
      669
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      625
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      582
    8. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      197
      581
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      580
    10. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      52
      570
    Aihe