osoitteessa
http://kuvablogi.com/blog/1319/
Hevoskuvia ei ole pakko katsoa:):)
Saa arvostella..
10
1115
Vastaukset
- nimimerkki$$$
ilo silmälle.com
- harrastajakuvaaja
Olihan siellä muutama aika mainio kuva, etenkin talvikuvat olivat hyviä. Sitten toisaalta eläimet-osiossa oli aivan katastrofaalisia otoksia. Eli hyvin vaihtelevaa tasoa. Muutamista kuvista näki, että olet ottanut ne ajatuksella, se on hyvä merkki.
- näitäkin..
Ai ne eläinkuvat ? Siel "poseeraa" meidän porsaan näköinen koira, josta en ole kai ottanut yhtään hyvää otosta vielä (koska sillä on aina turpa kamerassa kiinni). Ainoa mistä pidän on se yks oravakuva.
Kiitos kommenteista! Saan tällä viikolla digin, jospa tässä uskaltaisi taas kuvaamaan enemmän.. - harrastelija myös
muutama talvikuva sattui silmään ihan kivana. nuo eläinkuvat ovat sitten aivan kamalaa katsottavaa.
on vastavaloon puhkipoltettua kissaa, salamalla kuvattua koiraa, suttuisia eläinkuvia hevosista, ääretöntä syväterävyyttä, kaikkea.. uuuh..
oliskohan kennodynamiikan vika vai miksi kuvat ovat väriavaruudeltaan noin latteita ?
mustavalkokuvat olivat tosiaan enemmän silmää hiveleviä. - aloittaja
harrastelija myös kirjoitti:
muutama talvikuva sattui silmään ihan kivana. nuo eläinkuvat ovat sitten aivan kamalaa katsottavaa.
on vastavaloon puhkipoltettua kissaa, salamalla kuvattua koiraa, suttuisia eläinkuvia hevosista, ääretöntä syväterävyyttä, kaikkea.. uuuh..
oliskohan kennodynamiikan vika vai miksi kuvat ovat väriavaruudeltaan noin latteita ?
mustavalkokuvat olivat tosiaan enemmän silmää hiveleviä...mutta eipä niitä eläinkuvia sinne ole ihan tällaista "arvostelua" varten laitettukaan kun ei niitä ole miksikään julisteiksi otettu. kunhan esittävät meidän (osa jo edesmenneitä) lemmikkejä, arkipäiväisissä tilanteissa.. värimaailma taitaa osittain johtua skannerista (on aika vanha&kehno) plus filminkehittäjistä...samasta tilanteesta saattaa saada yllättävän erivärisiä (värittömiä :p) kuvia. vanhemmissa vauhdikkaissa kuvissa näkyy että ne on kuvattu pokkarilla (josta lie tullut myös tuo "syväterävyys", ainakin Olympus-pokkarini harrasti sitä viimeiseen saakka, eikä osannut ollenkaan tarkentaa lähelle -> en ikinä osta Olympus-merkkistä kameraa enää). toki osaan kuvata uudellakin kameralla paskoja kuvia ! ..eikun lisää harjoittelua. :) järkkäriä olen käyttänyt vasta vuoden, ja filmien kalleus on pääsyy miksi täytyy jättää usein kuvaamatta.
mustavalkoisten osalta kiitän, oli eka kokeiluni mustavalkofilmillä:) jos olisin kehittänyt kuvat itse olisin halunnut niihin vähän enemmän karkeaa kontrastia..kuvista olin tyytyväinen vain siihen jääpuikkoon, muihin jäi vielä skarpattavaa. mutta kiitos siis kaikille kommenteistanne !
- canonisti,
Et osaa kuvata, osta mun canon niin saat parempia kuvia.
- näitäkin..
jos tarpeeks halvalla myyt :)
totta puhuen olen kiintynyt nykyiseen merkkiin ja oli putkia siihen valmiina, niin ei sitten tullut edes harkittua muita runkoja.
koetan jatkossa kuvata paremmin, tai ainakin opettelen kovasti.
- en tiiä
hienosti tedyt sivut.
- ei näin
Huomasitkos että ne ei ollu sen kaverin itte tekemät sivut, vaan ainoastaan paikka, jonne voi tunkea kuvat :)
- aloittaja..
ei näin kirjoitti:
Huomasitkos että ne ei ollu sen kaverin itte tekemät sivut, vaan ainoastaan paikka, jonne voi tunkea kuvat :)
tuo oli oikea määritelmä ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465801Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki573135- 1832675
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t112442mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132149- 292121
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151826- 151488
- 1471354
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2621195