Mistähän saisi ostettua käyttöohjekirjan K 1100 RS:ään. Maahantuojalla ei ollut enää -90 luvun pyörään kirjaa. Maksan hyvin Suomenkielisestä kirjasta.
BMW K 1100 RS huoltokirja
6
2613
Vastaukset
- ärässä
Heips
Kopion saisit omistajan käsikirjasta.
Suomen kielinen,itsellä -93 1100rs- juko
Lähetä viestiä oheiseen sähköpostiin tai puhelinnumerosi. Otan yhteyttä, niin sovitaan kopioiden lähetystavasta ja maksusta.
Ps. Anteeksi,että kesti. - Rane
juko kirjoitti:
Lähetä viestiä oheiseen sähköpostiin tai puhelinnumerosi. Otan yhteyttä, niin sovitaan kopioiden lähetystavasta ja maksusta.
Ps. Anteeksi,että kesti.Jos sinulla on hyvä, ja selkeä BMV K 1100 RS:n vm.1993(ABS)käsikirja, tai hyvä kopio siitä, niin olisin kiinnostunut. Minulla on kyllä saksankielinen, ja Glymmin englanninkielinen korjauskirja. Vielä:tiedätkö mitään peräspoorin rasvausvälistä?
- pkeinanen
heippa olen etsinyt kaiikialta käsikirjaa minulla on siisti bmw k1100 rs matkapyörä ilmoittele vaikka
soittamalla puh: 040-5073108 soittamalla tai sähköpostilla [email protected]
tarvitsisin pikaisesti kun on kyse venttiilin säädöstä minulla on osa käyttökirjasta mutta ei venttiliin säädöstä ja ajokausi alkaa kohta
t.pertti keinänen
- parempi
Ostapa vaikka Clymerin tai Haynesin käsikirja. Sieltä saa parasta vinkkiä, vaikka Lontoon murre ei sujuisikaan kaikilta osin.
- ikibemaristi
löytyy kovalevyltä saksankielinen pari sataa sivuinen versio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206416Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.273979Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712943- 292900
- 101748
- 821734
- 1471612
- 1501594
- 121398
- 221380