Mistähän saisi ostettua käyttöohjekirjan K 1100 RS:ään. Maahantuojalla ei ollut enää -90 luvun pyörään kirjaa. Maksan hyvin Suomenkielisestä kirjasta.
BMW K 1100 RS huoltokirja
6
2661
Vastaukset
- ärässä
Heips
Kopion saisit omistajan käsikirjasta.
Suomen kielinen,itsellä -93 1100rs- juko
Lähetä viestiä oheiseen sähköpostiin tai puhelinnumerosi. Otan yhteyttä, niin sovitaan kopioiden lähetystavasta ja maksusta.
Ps. Anteeksi,että kesti. - Rane
juko kirjoitti:
Lähetä viestiä oheiseen sähköpostiin tai puhelinnumerosi. Otan yhteyttä, niin sovitaan kopioiden lähetystavasta ja maksusta.
Ps. Anteeksi,että kesti.Jos sinulla on hyvä, ja selkeä BMV K 1100 RS:n vm.1993(ABS)käsikirja, tai hyvä kopio siitä, niin olisin kiinnostunut. Minulla on kyllä saksankielinen, ja Glymmin englanninkielinen korjauskirja. Vielä:tiedätkö mitään peräspoorin rasvausvälistä?
- pkeinanen
heippa olen etsinyt kaiikialta käsikirjaa minulla on siisti bmw k1100 rs matkapyörä ilmoittele vaikka
soittamalla puh: 040-5073108 soittamalla tai sähköpostilla [email protected]
tarvitsisin pikaisesti kun on kyse venttiilin säädöstä minulla on osa käyttökirjasta mutta ei venttiliin säädöstä ja ajokausi alkaa kohta
t.pertti keinänen
- parempi
Ostapa vaikka Clymerin tai Haynesin käsikirja. Sieltä saa parasta vinkkiä, vaikka Lontoon murre ei sujuisikaan kaikilta osin.
- ikibemaristi
löytyy kovalevyltä saksankielinen pari sataa sivuinen versio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826