Olemme miettineet, että kuka/mitenkä sulhasen lyhkäset hiukset laittais.. Parturissa vaiko sulhanen itse.. Mielipiteitä, kiitos. :)
Sulhasen kampaus
2
840
Vastaukset
- .-.-.-
sehän on ihan sulhasen oma mielipide! jos hän haluaa päästä "helpolla", menee silloin parturiin! aika vaikea sanoa millainen kampaus, kun lyhyitä hiuksia on monenlaisia! kysy samalla kampaajaltasi hänen mielipidettään, kun menet puhumaan omasta hääkampauksestasi!
- mansku
menimme mieheni kanssa naimisiin tänä kesänä. Hänellä oli myös hyvin lyhkäset hiukset, perjaatteessa ei olisi tarvinnut kampaajaa ollenkaan laittamaan hiuksia hääpäivänä. Jos vaan leikkaa hyvin ennen häitä ja samalla kysäsee vinkkejä miten hiukset voi laittaa itse hääpäiväksi se mielestäni riittää. Meillä oli vain se etu että mieheni äiti on parturi-kampaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802