Olen kuullut, että jotkut hyönteiset/kotilot olisivat helppohoitoisia. Tai siis, että niille voi tehdä helposti terraarion esim. jostain tavarataloissa myydyistä läpinäkyvistä laatikoista. Onko tämä totta? Ainakin tietääksi nuo jotkut akaattikotilot olisivat tälläisiä? Mutta onko joitain helppohoitoisia hyönteisiä/sirkkoja olemassa? Itse rakastan eläimiä ja tällä hetkelläkin niitä on olemassa kolme kappaletta.
Asiaan, voisiko joku kertoa hieman hyönteisistä ja sirkoista ja siitä mitä ne tarvitsevat elääkseen? Minkälainen terraario/ruoka/jne.?
Itse en tosiaan tiedä oikeastaan mitään vielä moisista pikkuolioista :)
Helppohoitoinen eläin
3
664
Vastaukset
Todella monille eläimille voi tehdä asunnon muovilaatikosta. Sellaiseen voisi asuttaa vaikkapa marsunkin, jos sattuu löytämään riittävän suuren laatikon.
Minulla on suurehko lauma kummitussirkkoja ja muutama kotilokin, mutta minulla on käytössäni ainoastaan kolme eläintarvikekaupasta/kirpparilta ostettua terraariota. Kaikki muut boksit täällä ovat läpinäkyviä muovilaatikoita. Niissä on useita hyviä puolia, kuten keveys (helppo pestä ja siirrellä) ja huokea hinta. Sillä hinnalla, millä saa suuren muovilaatikon tavaratalosta, ei saa juuri minkäänlaista eläinkaupasta. Ja eläinkaupassa maksaa 8 litran muoviterraario saman verran kuin 50 litran muovilaatikko jossain muualla.
Jos haluat lukea kummitussirkoista, kannattaa käydä osoitteessa http://www.sirkat.net. Se on mielestäni Suomen paras sirkkasivusto ja sieltä löytää vastaukset kaikkiin kysymyksiin.- kotilo-ja-gekkofani
tietoa sivuiltani: www.freewebs.com/tamanaks
- ååååååååååååå
kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:
tietoa sivuiltani: www.freewebs.com/tamanaks
http://www.nettimoto.com/viewvehicle.php?id_bike=441356&PN(0)=latest&PL(0)=listvehicle.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888