Minkä arvoinen on suomalainen kenttähaupitsi 105/37? Hyväkuntoinen ja paljon varosia mukana mm. kiertokaukoputki,ajovalot, ja kolme rautapakkia vara-ja huoltotyökaluja. hyväkuntoinen ampuamataulukko. kohdistustaulu ja hyvät renkaat alla. Paino 1980 kg pituus 6,8 m ja korkeus 1,75 m. Haupitsi on vuodelta 1944 Tampellan Oy:n valmistama ja piippu on Boforsin vuodelta 1962. Hyvässä maalissa.
Myyntiarvoa
Nenonen
3
809
Vastaukset
- laukaukset
Tykissä ei ole piippua..Tykkijullin korvaan oikein särähtää. Löytyykö esim. sirpalekranaatteja, voisi pistää tuosta rajan yli uudet Mainilan laukaukset. Esim. iskun verran?
- Nenonen
Paha moka tuon putken nimestä. Sorry.
- sergejevi
Arvon kyllä suunnilleen luulen tietäväni, paljolla möisit(jos möisit)? Toki me katottas arvo kuitenkin yhessä rehellisesti ja kysyttäs muidenkin alan miesten arviot. Kuntoasiatkin tiedän kyllä... Ja otettas esim kuukausi aikaa perua kaupat sinunkin puolesta jos alkaisi kaduttaa ja tulisi huijattu olo. Reilu peli.
Mistäs päin löytys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892508Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981610- 1121526
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411421Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611143- 56939
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 45817
- 61805
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771