Käsittääkseni NMT-900 verkko lakkautettiin jo jokunen vuosi sitten.Käytössäni on silti edelleen Nokia 101 puhelin.Miten on mahdollista että tämä toimii edelleen.Eräällä tuttavallani on edelleen ajoneuvokäytössä Mobira Talkman NMT900-puhelin vuodelta -92.Eikö NMT-verkkoja todellisuudessa lopetettukaan vai sisältyykö tähän jokin operaattorien huijaus.
Vielä toimii
6
858
Vastaukset
- h
Kaverin helekutin vanha NMT ei ainakaan toimi(siis toimii, mutta ei se mitään verkkoa löydä), mutta se onkin poistettu käytöstä jo vuonna -91.
Onko sun NMT ollut käytössä jatkuvasti, huomasitko yllättäen että se toimii.
Puhutko muka ilmatteeksi sillä NMT:llä? Ja missä se sun luuris toimii?- Nokia 101
Nokialainen NMT-puhelin mallia 101 on toiminut ainankin koko eteläsuomessa jyväskylään asti ,korkeammalla en ole käynyt.Puhelin laskua siitä ei ole kyllä tullut.Sillä voi soittaa ja siihen voi soittaa 0400 alkuisella numerolla.049alkuisella se ei toimi.Mainitsemani Mobira talkman on toiminut ruotsissakin vaikka sieläkin NMT-verkko lakkautettiin jo vuosia sitten.Eipä ole tarvinnut juosta puheaikatarjousten perässä.
- ?
Nokia 101 kirjoitti:
Nokialainen NMT-puhelin mallia 101 on toiminut ainankin koko eteläsuomessa jyväskylään asti ,korkeammalla en ole käynyt.Puhelin laskua siitä ei ole kyllä tullut.Sillä voi soittaa ja siihen voi soittaa 0400 alkuisella numerolla.049alkuisella se ei toimi.Mainitsemani Mobira talkman on toiminut ruotsissakin vaikka sieläkin NMT-verkko lakkautettiin jo vuosia sitten.Eipä ole tarvinnut juosta puheaikatarjousten perässä.
Sitä taas koetetaan urbaanilegendaa luoda:)
En epäile, etteikö toimisi. Itse puhelin siis. Onhan Nokian puhelimet itse luotettavuuden perikuvia. Operaattoirn kenttää niissä ei kuitenkaan ole eli mikäli puhut sillä, puhut vain itseksi.
Vaihtoehto kaksi: Sun Nokian kuorissa on kuitenkin gsm-puhelin sisällä.
Tai ihan kuinka vain, tule onnnelliseksi Nokialaisesi kanssa. - Nokia 101
? kirjoitti:
Sitä taas koetetaan urbaanilegendaa luoda:)
En epäile, etteikö toimisi. Itse puhelin siis. Onhan Nokian puhelimet itse luotettavuuden perikuvia. Operaattoirn kenttää niissä ei kuitenkaan ole eli mikäli puhut sillä, puhut vain itseksi.
Vaihtoehto kaksi: Sun Nokian kuorissa on kuitenkin gsm-puhelin sisällä.
Tai ihan kuinka vain, tule onnnelliseksi Nokialaisesi kanssa.Olen ihan tarpeeksi onnellinen nokialaiseni kanssa,siis sataykkösen , jossa on alkuperäiset NMT-sisukset,ja joilla se edelleen lähettää ja vastaan ottaa viestiä.Taidat vaan olla kateellinen puhelinlaskuinesi.
- fiksu
Nokia 101 kirjoitti:
Olen ihan tarpeeksi onnellinen nokialaiseni kanssa,siis sataykkösen , jossa on alkuperäiset NMT-sisukset,ja joilla se edelleen lähettää ja vastaan ottaa viestiä.Taidat vaan olla kateellinen puhelinlaskuinesi.
Onks hiekkalaatikko jäässä?
- Tero
fiksu kirjoitti:
Onks hiekkalaatikko jäässä?
Viksu on hevosen nimi,höh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574