Kilpailu: Tuijotuskilpailu

Jaahas.. Tässäpä sitä katsomista... parikilpailuna tuijotetaan toisia ja se jonka pokka pettää putoaa... Voittaja saa palkinnon tänään.

18

3578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voittaja..

      Kaarloa on tässä tehtävässä mahdotonta päihittää kun Kaarlo vaan tuijottaa suu auki ilmeettömänä.

    • tuijotus

      Ja sen on Kaki joka parhaiten tuijottaa :)

      • .,.,.,lkkm

        Kaarloa ei naurata muutenkaan, ja apinalla on isompia murheita, niin tässä tämä ilta menee.


      • Huh.huh
        .,.,.,lkkm kirjoitti:

        Kaarloa ei naurata muutenkaan, ja apinalla on isompia murheita, niin tässä tämä ilta menee.

        Eilen ne vielä kehui tulevaa viikkotehtävää.

        Onneksi on muutakin tekemistä.


    • Sorella, Hanne, Jenni

      Eli voittajina noissa pareilla Kaki, Mira ja Sari

      Mika ja "mua ei naurata enään mikään" Kaarlo vielä tuijottavat.

      • saattaa

        nukahtaa kesken tuijotuksen!


    • valuu kyyneleet

      silmistä ja jätkillä ei ilme värähä!!!

    • Voittaj on...

      Cesar!Tuijottanut silmiä ummistamatta toisella silmällä BB:tä ja toisella silmällä täällä viestejä jo yli 3 viikkoa!Onneksi olkoon!Palkinnoksi hän saa oljelman päätyttyä kaikki jaksot ja viestit DVD:nä!Menee kevät-talvi rattoisasti!:D

    • Kaupassakin ehti tässä hyvin käväistä ja tuollahan nuo Mika ja kaarlo vielä tuijottavat. BB kuulutti juuri "kaarlo ja Mika, saatte ilveillä toisillenne".
      Muut yrittävät naurattaa noita kahta.

      • .......................

        Odottavan aika on pitkä.


      • ....................... kirjoitti:

        Odottavan aika on pitkä.

        Muut jo tuskissaan kun homma ei etene. Pullataikinan tekokin taisi jääädä kesken. Kaarlo yrittää paljon aktiivisemmin ilmeillä. Kuinkahan paljon maankuori kohoaa tunnissa pohjanmaalla? Jos lähtisi vaikka sitä seuraamaan.


      • nyt on katsos
        Cesar kirjoitti:

        Muut jo tuskissaan kun homma ei etene. Pullataikinan tekokin taisi jääädä kesken. Kaarlo yrittää paljon aktiivisemmin ilmeillä. Kuinkahan paljon maankuori kohoaa tunnissa pohjanmaalla? Jos lähtisi vaikka sitä seuraamaan.

        tarkkaa, jompikumpi nimittäin noista kahesta on voittaja, siitä nyt ei ole epäilystäkään.
        Palkinto kiinnostaa, toivon et Kale voittaa!


    • 24/7

      bb laittaa kuulutuksen "juhlat ovat ohi. Menkää nukkumaan"... HOHHOIJAA

      • tätä kyllä

        häviä kun:"mua ei vaan naurata...vittu ku mua ei vaan naurata mikään!"


    • voivoivoiv

      meni leipomaan pullia

      • ai siinä kävi niin... Ei tota jaksanu seurata enään.. Nyt näköjään Mira Ja Mika vastakkain... Jokos toinen pari ratkesi vai?


    • bbbnnhhnjm

      en tajua persettäkään! Onks tää joku häilyskysymys????

      Kysyi sult aiemmin, miks poistit asialliset viestini.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe