Uusin

TIETO!!!

Formaatin omistavan eng.yhtiön virallisilla sivuilla kerrotaan että Mika häädetään huomenna!Eli lähtö tuli!!!

17

3495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linkittää tietolähdettä

      jottei tarvii vaan sun sanaa uskoa?

      • 123

        Ei se Sorellakaan mikään pulmunen ole-iahn suotta kaikki syy Mikan niskaan


      • heti,,,,
        123 kirjoitti:

        Ei se Sorellakaan mikään pulmunen ole-iahn suotta kaikki syy Mikan niskaan

        paikalla

        muuten kaikki suomen namusedät saa tunkea sormet perseeseen heti jos nainen sattuu pussaamaan , luvalla , niinkö , varsinkin jos sammuu tiedottomaan tilaan ?


      • ole tietääkseni

        linkittäminen kielletty?


      • riippuu linkistä
        ole tietääkseni kirjoitti:

        linkittäminen kielletty?

        Saa laittaa lähteen jos viittaa johonkin juttuun, mutta mihnkään pornoon tai väkivaltaan ei saa linkittää. Uutisiin ym. saa linkittää.


      • kusimuikkunen
        heti,,,, kirjoitti:

        paikalla

        muuten kaikki suomen namusedät saa tunkea sormet perseeseen heti jos nainen sattuu pussaamaan , luvalla , niinkö , varsinkin jos sammuu tiedottomaan tilaan ?

        Ja paskat, kyllä siinä eukossa on ihan yhtä paljon syytä, kuin Mikassakin. Koko aika roikku Mikan kimpussa ja vaati pussailemaan, oli kuin mikäki kiimaimnen kolli, vaikka olikin misu. POIS VAAN KOKO AKKA SIELTÄ, EI MUUTENKAAN MIELLYTÄ SILMÄÄ. Kehtaako vielä palata opettajaksi ala-asteelle?


      • pottunokka
        123 kirjoitti:

        Ei se Sorellakaan mikään pulmunen ole-iahn suotta kaikki syy Mikan niskaan

        Samaa mieltä. Jos Mika lähtee jää jäljelle enää Kaki jota viitsii seurata. Voihan sen viinan tarjoilun BB jättää vähemmälle, ettei tule enää pahempia mokia ISOLLE VELJELLE.


      • joku äly
        kusimuikkunen kirjoitti:

        Ja paskat, kyllä siinä eukossa on ihan yhtä paljon syytä, kuin Mikassakin. Koko aika roikku Mikan kimpussa ja vaati pussailemaan, oli kuin mikäki kiimaimnen kolli, vaikka olikin misu. POIS VAAN KOKO AKKA SIELTÄ, EI MUUTENKAAN MIELLYTÄ SILMÄÄ. Kehtaako vielä palata opettajaksi ala-asteelle?

        huora ulos vaan!!!!!!


    • Jutun oasit bongata ja tänne sen tiedottaa mutta linkki sivulle jäi yllättäen laittamatta heh.

      • ole sääntöjen

        vastaista?Ja ei ole pakko uskoa,niin siellä vain lukee,katsotaan sitten huomenna puhuinko totta!


      • utelias
        ole sääntöjen kirjoitti:

        vastaista?Ja ei ole pakko uskoa,niin siellä vain lukee,katsotaan sitten huomenna puhuinko totta!

        eipä ainakaan metronomen tai endemolin sivuilla mtn ollu...


      • joko.....

        nyt uskot? :D


    • lukee vielä

      että poliisi on kuulustellut asianosaisia,mutta pitääkö tuo paikkaansa?Minusta se on virheellistä tietoa,eihän siellä mitään poliiseja ole näkynyt?

    • sadasdasd

      Formaatin omistaja ei edes ole englantilainen yhtiö... Mutta ihan hyvä läppä sinänsä.

      • on!!!

        nykyään omistaa 51%,hollantilaiset loput.


      • äänestäneille
        on!!! kirjoitti:

        nykyään omistaa 51%,hollantilaiset loput.

        BB:n yllärikäänne, jo pois äänestetyt tulivat ohjelmaan takaisin, äänestäneet vaativat rahojaan takaisin..

        lukekaa...

        http://teevee.wordpress.com/tag/big-brother/


      • sekoitettu
        äänestäneille kirjoitti:

        BB:n yllärikäänne, jo pois äänestetyt tulivat ohjelmaan takaisin, äänestäneet vaativat rahojaan takaisin..

        lukekaa...

        http://teevee.wordpress.com/tag/big-brother/

        sekoittakaa nyt vielä englannin big brother tähän mukaan niin siinäpä on oikein tuhti soppa keitetty....
        täähän on kun pahempi ompelukerhoseura, muuta ei tehdään kuin juoruillaan muista ja väliäkö sillä onko kaikki totta tai ei kunhan syntyy jutunaihetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe