Aika rouhee meininki?!
http://www.kimble.org/cgi-bin/pic?kimorg-20050122-012428 0200-p.jpg,12188732.jpg
http://www.kimble.org/cgi-bin/pic?kimorg-20050122-012226 0200-p.jpg,12188732.jpg
Eiks tää ole se Porvoon uusin laulajatähti?
20
2284
Vastaukset
- Sviude
Onpas kumitissi herkistynyt oikein tyttöjen kesken...
- hyvännäköistä
juhlaa.missäköhän lie juhlimassa?
- kontakti
Näyttää vaihtavan eritteitä silikonihuulen kanssa.
- kanavako
hyvännäköistä kirjoitti:
juhlaa.missäköhän lie juhlimassa?
Kaularemmissä näyttäisi lukevan "hit music only", siis NRJ:n bileissäkö?
- Päällä
Hmm..jokohan kaikki vapaat, varatut, mustat ja valkoiset on käyty läpi, kun on naisiin siirtynyt..taitaa mamman silikonien joukosta vielä jonain päivänä löytyä Gigglinin/Hovin nuorta poikaa =)
- Feelings
joku Lintan ja Mantan yhteinen levymainos?
- dfdaslfsadfjksf
Pakko se on varmaan sitä kuuluisuutta ja huomiota jollain tavalla hakea...
Jos on lusikalla annettu,ei voi kauhalla vaatia. - jo aika
lopettaa, jos ei levyt muuten myy?!
Jätetään Linta "Sonta" hoitamaan jälkikasvuaan kotiin ja takaisin kauppaan töihin (tai pornoilemaan)... Laulu ei taida häntä elättää...- huono laulaja
Ulkonäköä kieltämättä on, mutta hänen laulanta kuulostaa rehellisesti sanottuna järkyttävältä - siis todella hirveän kuulosta. Ehkä kyseisen nuoren neitokaisen kannattaisi kokeilla jotain aivan muuta kuin laulamista. Laulaminen ei todellakaan ole hänen "ydinosaamista".
- Kammotus
huono laulaja kirjoitti:
Ulkonäköä kieltämättä on, mutta hänen laulanta kuulostaa rehellisesti sanottuna järkyttävältä - siis todella hirveän kuulosta. Ehkä kyseisen nuoren neitokaisen kannattaisi kokeilla jotain aivan muuta kuin laulamista. Laulaminen ei todellakaan ole hänen "ydinosaamista".
Yököttäviä kännikuvia. Eikö tällä naisihmisellä ole lapsiakin? Olisi vain pysynyt KapAhlissa hommissa. Onko hänestä tulossa Linda "kyykkyviulisti" -kakkonen. Ulkonäkö ainakin vaikuttaa melkein yhtä rupsahtaneelta.
- .........
Kammotus kirjoitti:
Yököttäviä kännikuvia. Eikö tällä naisihmisellä ole lapsiakin? Olisi vain pysynyt KapAhlissa hommissa. Onko hänestä tulossa Linda "kyykkyviulisti" -kakkonen. Ulkonäkö ainakin vaikuttaa melkein yhtä rupsahtaneelta.
Silloin kun se oli KapAhlissa hommissa niin oli kiva käydä muijan kanssa ostoksilla siellä. Todella hyvän näköinen nainen ;)
kaikilla......etovaa.
- Näitä löytyy...
Tälläisiä kuvia on galleriat täynnä kun laittaa hakuun ikäkriteeriksi 18 vuotta. Melkein jokaisen 18-vuotiaan galleriasivulla on vastaavanlainen kuva.
- .........
Näitä löytyy... kirjoitti:
Tälläisiä kuvia on galleriat täynnä kun laittaa hakuun ikäkriteeriksi 18 vuotta. Melkein jokaisen 18-vuotiaan galleriasivulla on vastaavanlainen kuva.
kateelliset!
- niinkö..?
......... kirjoitti:
kateelliset!
Mitä te siellä huutelette, ottakaa osaa keskusteluun!
- vaan
......... kirjoitti:
kateelliset!
On varmasti niinkin, että osa Lindaa rumana pitäviä pienin pieni kateus kalvaa ja epäilen, että suurin osa näistä on naisia, vaikka olenpa tuon kommentin miestenkin suusta kuullut. Ennen kuin Lindasta tuli "julkkis", pidin häntä mukavana, ystävällisenä ja ihailin sitä, että tuon ikäinen nainen jaksaa vielä tehdä töitä hyvännäköisen kropan eteen. Sitä ihailen edelleen, mutta se, mikä Lindasta on tehnyt silmissäni RUMAN, on hänen "kaikkien muiden yläpuolella"-asenne ja käytös.
- varmaan
vaan kirjoitti:
On varmasti niinkin, että osa Lindaa rumana pitäviä pienin pieni kateus kalvaa ja epäilen, että suurin osa näistä on naisia, vaikka olenpa tuon kommentin miestenkin suusta kuullut. Ennen kuin Lindasta tuli "julkkis", pidin häntä mukavana, ystävällisenä ja ihailin sitä, että tuon ikäinen nainen jaksaa vielä tehdä töitä hyvännäköisen kropan eteen. Sitä ihailen edelleen, mutta se, mikä Lindasta on tehnyt silmissäni RUMAN, on hänen "kaikkien muiden yläpuolella"-asenne ja käytös.
Nyt puhut varmaan Lamppeeniuksesta!
- .......
......... kirjoitti:
kateelliset!
Erittäin moni nainen "hokee" Pamela Andersonistakin että "se ei ole mikään hyvännäköinen" ja näiden mies kumppanit nyökkäilee "pakosta" mukana. Ovat vain niin saatanan kateellisia.
- ???
varmaan kirjoitti:
Nyt puhut varmaan Lamppeeniuksesta!
Sonntagia tarkoitin..
- .........
Hyvännäköinen ja ystävällinen nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437