Eiks tää ole se Porvoon uusin laulajatähti?

Los Dedos

20

2284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sviude

      Onpas kumitissi herkistynyt oikein tyttöjen kesken...

      • hyvännäköistä

        juhlaa.missäköhän lie juhlimassa?


      • kontakti

        Näyttää vaihtavan eritteitä silikonihuulen kanssa.


      • kanavako
        hyvännäköistä kirjoitti:

        juhlaa.missäköhän lie juhlimassa?

        Kaularemmissä näyttäisi lukevan "hit music only", siis NRJ:n bileissäkö?


      • Päällä

        Hmm..jokohan kaikki vapaat, varatut, mustat ja valkoiset on käyty läpi, kun on naisiin siirtynyt..taitaa mamman silikonien joukosta vielä jonain päivänä löytyä Gigglinin/Hovin nuorta poikaa =)


    • Feelings

      joku Lintan ja Mantan yhteinen levymainos?

    • dfdaslfsadfjksf

      Pakko se on varmaan sitä kuuluisuutta ja huomiota jollain tavalla hakea...
      Jos on lusikalla annettu,ei voi kauhalla vaatia.

    • jo aika

      lopettaa, jos ei levyt muuten myy?!

      Jätetään Linta "Sonta" hoitamaan jälkikasvuaan kotiin ja takaisin kauppaan töihin (tai pornoilemaan)... Laulu ei taida häntä elättää...

      • huono laulaja

        Ulkonäköä kieltämättä on, mutta hänen laulanta kuulostaa rehellisesti sanottuna järkyttävältä - siis todella hirveän kuulosta. Ehkä kyseisen nuoren neitokaisen kannattaisi kokeilla jotain aivan muuta kuin laulamista. Laulaminen ei todellakaan ole hänen "ydinosaamista".


      • Kammotus
        huono laulaja kirjoitti:

        Ulkonäköä kieltämättä on, mutta hänen laulanta kuulostaa rehellisesti sanottuna järkyttävältä - siis todella hirveän kuulosta. Ehkä kyseisen nuoren neitokaisen kannattaisi kokeilla jotain aivan muuta kuin laulamista. Laulaminen ei todellakaan ole hänen "ydinosaamista".

        Yököttäviä kännikuvia. Eikö tällä naisihmisellä ole lapsiakin? Olisi vain pysynyt KapAhlissa hommissa. Onko hänestä tulossa Linda "kyykkyviulisti" -kakkonen. Ulkonäkö ainakin vaikuttaa melkein yhtä rupsahtaneelta.


      • .........
        Kammotus kirjoitti:

        Yököttäviä kännikuvia. Eikö tällä naisihmisellä ole lapsiakin? Olisi vain pysynyt KapAhlissa hommissa. Onko hänestä tulossa Linda "kyykkyviulisti" -kakkonen. Ulkonäkö ainakin vaikuttaa melkein yhtä rupsahtaneelta.

        Silloin kun se oli KapAhlissa hommissa niin oli kiva käydä muijan kanssa ostoksilla siellä. Todella hyvän näköinen nainen ;)


    • kaikilla......etovaa.

      • Näitä löytyy...

        Tälläisiä kuvia on galleriat täynnä kun laittaa hakuun ikäkriteeriksi 18 vuotta. Melkein jokaisen 18-vuotiaan galleriasivulla on vastaavanlainen kuva.


      • .........
        Näitä löytyy... kirjoitti:

        Tälläisiä kuvia on galleriat täynnä kun laittaa hakuun ikäkriteeriksi 18 vuotta. Melkein jokaisen 18-vuotiaan galleriasivulla on vastaavanlainen kuva.

        kateelliset!


      • niinkö..?
        ......... kirjoitti:

        kateelliset!

        Mitä te siellä huutelette, ottakaa osaa keskusteluun!


      • vaan
        ......... kirjoitti:

        kateelliset!

        On varmasti niinkin, että osa Lindaa rumana pitäviä pienin pieni kateus kalvaa ja epäilen, että suurin osa näistä on naisia, vaikka olenpa tuon kommentin miestenkin suusta kuullut. Ennen kuin Lindasta tuli "julkkis", pidin häntä mukavana, ystävällisenä ja ihailin sitä, että tuon ikäinen nainen jaksaa vielä tehdä töitä hyvännäköisen kropan eteen. Sitä ihailen edelleen, mutta se, mikä Lindasta on tehnyt silmissäni RUMAN, on hänen "kaikkien muiden yläpuolella"-asenne ja käytös.


      • varmaan
        vaan kirjoitti:

        On varmasti niinkin, että osa Lindaa rumana pitäviä pienin pieni kateus kalvaa ja epäilen, että suurin osa näistä on naisia, vaikka olenpa tuon kommentin miestenkin suusta kuullut. Ennen kuin Lindasta tuli "julkkis", pidin häntä mukavana, ystävällisenä ja ihailin sitä, että tuon ikäinen nainen jaksaa vielä tehdä töitä hyvännäköisen kropan eteen. Sitä ihailen edelleen, mutta se, mikä Lindasta on tehnyt silmissäni RUMAN, on hänen "kaikkien muiden yläpuolella"-asenne ja käytös.

        Nyt puhut varmaan Lamppeeniuksesta!


      • .......
        ......... kirjoitti:

        kateelliset!

        Erittäin moni nainen "hokee" Pamela Andersonistakin että "se ei ole mikään hyvännäköinen" ja näiden mies kumppanit nyökkäilee "pakosta" mukana. Ovat vain niin saatanan kateellisia.


      • ???
        varmaan kirjoitti:

        Nyt puhut varmaan Lamppeeniuksesta!

        Sonntagia tarkoitin..


    • .........

      Hyvännäköinen ja ystävällinen nainen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe