...kulkevat käsi kädessä. Elämä on arvokas asia.
Tasapainoisen elämän saavuttamiseksi kannattaa ponnistella määrätietoisesti. Tasapainoisuuteen kuuluu, että olet tyytyväinen omaan elämääsi, sinulla on hyviä ihmissuhteita, jaksat tehdä työtä ja selviät vastoinkäymisitä. Koko elämäsi ajan joudut tekemään ratkaisuja ja valintoja.
EDISTÄT JA YLLÄPIDÄT HYVINVOINTIASI, KUN:
-iloitset elämästäsi
-kunnioitat itseäsi ja löydät hyvät ominaisuutesi
-uskot itseesi, olet rohkea, ja muuntumiskykyinen
-lepäät ja nukut riittävästi ja säännöllisesti, jotta voimasi elpyvät
-harrastat sellaista liikuntaa ja urheilua, josta pidät
-kohotat mielialaasi olemalla puhdas ja siisti
-etsit itsellesi ystäviä ja pidät hyvät ihmissuhteet kunnossa
-vältät elimistölle vaarallisia- ja haitallisia aineita
-syöt monipuolisesti.
Hyvinvointi ja tyytyväisyys
marina93
5
332
Vastaukset
- marina93
"Vastoinkäymisistä".
- ,.,.,
Ja miten tämä liittyy kirjat&novellit>Lapset ja nuoret palstalle? :o
- marina93
Ei liitykkään, mut miks aina pitäis?
- ollaan vaan
olen joutunut tekemisiin hyvinin että vaikeisiin tilanteisiin . Ja on mahdotonta antaa mmuile hyviä ja apua vastaantuleviin ongelman ratkaisuihin.Siksi on hyvä ,kun välillä toisten tapoja olla ja elää elämäänsä. Kun elämään on niin kivaa ja hauskaa tehdä yhdessä vaikkapa nian osallistumalla johonkin tälläiseen hiljaa ja rauhassa koneen kanssa naputtamiseen.
- marina93
Jep;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642