...kiva kun kurkkasitte :)
En kehtaa tunkee itseäni mihinkään keskusteluun ennen kuin esittäydyn. Siispä, olen 26v. koiranarkomaani keski-suomesta.. Kotoa löytyy yksi karjakoira, toista odottelen syntyväksi. Harrastan tokoilua.
:)
Esittäydyn, moi kaikille..
12
713
Vastaukset
Tervetuloa tänne omituiselle palstalle jossa saa ystäviä ja ei ystäviä.
Tervetuloa mukaan dog.woman !
- issu56
Rexonaa...??
Ei vaisinkaan, se oli vitsi ja eikun mukaan vain tähän rekattujen ihmeelliseen maailmaan ... täälä sattuu ja tapahtuu :=).- vitsin
murjasit....Buahahahahahahahaaa
- Venakko
Tervetuloa,täällä sitä osataan väännellä ja käännellä asioita,joskus aivan hillittömyyksiin asti,kuten ehkä olet jo huomannut!
Tsemppiä sinulle ja meille kaikille! - sä taas
pleura?
- dog.woman
noh.. eikus Australianpaimenkoira :) Viisaammat vaan kertoi mulle että se ei ole paimentava niinkuin bordercollie vaan ajava. *päänraaputus* Ja saa tällekin rautalangasta vääntää ;)
- mäkin maitoo
dog.woman kirjoitti:
noh.. eikus Australianpaimenkoira :) Viisaammat vaan kertoi mulle että se ei ole paimentava niinkuin bordercollie vaan ajava. *päänraaputus* Ja saa tällekin rautalangasta vääntää ;)
koiralle en kumminkaan sitä tarjonnut.
- Roppila
dog.woman kirjoitti:
noh.. eikus Australianpaimenkoira :) Viisaammat vaan kertoi mulle että se ei ole paimentava niinkuin bordercollie vaan ajava. *päänraaputus* Ja saa tällekin rautalangasta vääntää ;)
Eikö aussien alkuperäinen käyttötarkoitus kuitenkin ole paimentaminen niinkuin bortsunkin? Taitaa vaan olla, että niitä ei niinkään käytetä paimentamisessa.
- dog.woman
Roppila kirjoitti:
Eikö aussien alkuperäinen käyttötarkoitus kuitenkin ole paimentaminen niinkuin bortsunkin? Taitaa vaan olla, että niitä ei niinkään käytetä paimentamisessa.
Kyllä meidän tytteli mun mielestä paimentaa.. Luin yhdestä artikkelista että kun bortsut paimentaa sillain "kyykyssä" ja "katseella", Aussie käy näykkimässä nilkoista.. Bortsut ei kai sitten koske "paimennettaviinsa" tjsp.. Aussiet ei siis oo lammaspaimeniks kaikista parhaimpia.. Mutta esim. lehmien kanssa kyllä. Ja on ne kai joskus muinoin biisoneitakin paimentanut. Kai se sitten on ajava paimenkoira :D
- pyreeni
Onpas hauskaa saada uusia ajatuksia!
Tervetuloa karvaiseen maailmaamme. tänne munkin puolesta:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483