Taas hinattiin s60 pajalle!!!!

Nyt riitti

Nyt vittu riittää harmit ja volvo lähtee talosta heti kun vika on saatu korjatuksi, enää se ei rokota meikäläisen lompsaa, nyt se on loppu!!!!Ostin sen käytettynä 60.000km ajettuna ja liike vastasi 6kk jonka jälkeen olen itse maksanut kaikki korjaamokäynnit,on vaihdettu koiranluut ja takaiskarit vaan nyt tuli vika moottorin sähköpuolelle joka arvatenkin maksaa maltaita, tällaiseen -02 malliin on turha vaatia takuuseen mitään, todella pettymys koko merkki!!!!Palaan asiaan kun saan auton pajalta!!

11

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnetusti susi 8 tai s60 .samoja paskoja vehkeitä.Osta Focus ,ni on viel ehkä parempi ja saat rahaakin takaisin..

      tai bemari jos ei mammat muuten anna ;*) Vitsi..

      kaverilla oli susi 8,oli jäähdytin ongelmia ,sun muuta paskaa 4vuotta vanha..kaasuläppä ongelma ja sun muuta shittiä.

      Et ei muuta kuin Biliaan vaan katteleen uusia VOLVOJA !! ..

    • vaan........

      Tulee laulu mieleen että ; on muisto vain, on muisto vain......Meinaan menneiden aikojen Volvo laatu. Nykyiset hinnakkaita paskakasoja.

    • Eräs vaan

      Ilmeisesti joudut ajamaan pitkään vielä Volvollasi kun kerran joudut odottamaan valmistumista pajalta. Jos kerran auto on muka niin huono,,miks odottamaan korjaamolta,,,,,,,?? Et se siitä

      • on näitä

        provoja. Taitaa olla sama heppu.


    • t.h.

      Tuota noin, nyt on pakko esittää muutama täydentävä kysymys. Ensinnäkin, vastaako käyttäytymisesi normaalin elämänkokemuksen mukaista käytöstä vastaavan tyyppisessä tilanteessa. Jos minun autossani olisi noin paljon vikoja yhdellä kertaa, olisin taatusti hiljaa. Kerran tuli dieselpumpun vaihto eteen, hinta töineen 1.350 euroa, joten kirjoitteluhalukkuus tyssäsi siihen.

      Toinen kysymys on mihin asiaan palaat kun saat auton pajalta.

      Korjauskustannuksiinko ? Uusiin vikoihinko ?

      Jos kerran olet noin tyytymätön autoosi, niin vaihda se vaikka uuteen Yarikseen. Tekisit samalla suuren palveluksen tälle palstalle poistuessasi estradilta, koska mitä vähemmän saastaa, rikkaruohoa ja törkyä palstalla ilmenee, niin sitä parempi. Vähemmän saastaa, puhtaampi palsta.

    • mulla ei

      Voivoi! Otan osaa. Mulla samanlainen Volvo S60 -02. Ajettu 180. Ei mitään vikoja. Tietty kuluvat osat vaihdettu ennen hajoamista. Varmaan joku maanantaikappale sulle osunut. Auttaako yhtään jos kerron, että ei ne kaikki tuollaisia ole.

    • Älä palaa asiaan

      !!!!!!!

    • Naureskelija

      KOIRANLUUT 25€Palikka, ja itse vaihtaen noin kolmenvartin homma,,,no se on jo 50€, sitten nuo takaiskarit, hintaa noin 250€ pari, ja vaihtoaika itsetehtynä noin pari tuntia,,,,,.
      No onhan se kallista, 50 250=300€ ja ,,,,,niin tietysti se peukkuhomma,,,,,eli se avun hinta, no se on varmaan tuollaiset 70€/tunti eli 320€

      Juu, kun itte tekee, niin selviää halvemmalla, jos osaa, jos ei osaa vie remonttiin.....!

      Tässä vain osa totuudesta. sillä tuonlainen Provoilia ei koskaan saa koko totuutta edes tietää,,,,

      "Oon maksanut kaikki korjaamokäynnit, on vaihdettu koiranluut, ja takaiskarit" olet PELLE

      • olekkaan rikkaita

        kun joutuvat itse auton alla ryömimään. Ja ei muuta kuin sitten sen ruotsalaisen uroksen puikkoihin kun saat sen kuntoon. On ne perverssejä nuo volvo-mies kuskit:)))


      • mutta miksi
        olekkaan rikkaita kirjoitti:

        kun joutuvat itse auton alla ryömimään. Ja ei muuta kuin sitten sen ruotsalaisen uroksen puikkoihin kun saat sen kuntoon. On ne perverssejä nuo volvo-mies kuskit:)))

        Sitä antaa vieraalle, jos itsekkin pystyy homman tekemään.
        Ei raha tee ihmistä sen kummallisemmaksi, eli jos on mielenkiintoa, tilat, ja vehkeet,ja taito, niin miksi viedä korjaamoon???
        Se on vaan kehä kolmosen puolella niin, että ei siellä kukaan mitään korjata osaa, ja sitten parutaan, kun ei ole sitä rahaakaan, millä "Premiumin"pitäisi ajokunnossa, ja pakkohan sen on olla, koska naapuri alkaa muuten ihmetellä,,,,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe