Osaako kukaan neuvoa mistä p-paikka arkiaamuisin klo 9 aikoihin keskustan alueelta??? Tai onko mitään mahdollisuuksia saada p-paikka jostakin esim vuokralle? Työmatkani on n. 50km ja esim kirkon ympäristö on tuohon aikaan aamusta ihan tukossa. Suurin osa paikosta kiekollisiakin.. Useat parkkisakot jo rapsahtanut koska maksutonta/kiekotonta paikkaa ei yksinkertaisesti ole löytynyt. En voi työpäivän aikana juosta kokoajan katsomassa olisiko paikkoja jostain vapautunut saati sitten siirtelemässä kiekkoa eteenpäin parin tunnin välein.. Työnantajani ei voi järjestää kaikille työntekijöille autopaikkaa..
Parkkipaikkaa Kajaanin
7
1422
Vastaukset
- pekuli
korpinauton ja r-kioskin lähellä ole se ns. vinoparkki jossa on p-paikkoja ainakin ollut.Tai vie vaikka sittarin parkkihalliin.Jos ei työpaikka oo kaukana
- kysy sieltä
kajaanin teknologiakeskus vuokraa biorexin parkkihallipaikkoja, en muista hintaa, mutta ei ollu kalliita.
- Sinulle!
Sain parkkipaikan vihjeesi kautta! Paljon kiitoksia!
- linjakkaalla
töihin.
- Joutomies55
Taidat olla muukalainen. Löytyyhän noita paikkoja, kun katselee. Esim: Brahenkatu, Linja-autoasema, Yläkaupunki, Tehdaskatu, Lyseon ympäristö.
Eikait sitä autoa aina tarvitse saada oven eteen??
Jos ensin ajat 50 km, kait 500 m:n kävely sitten piristää työpäivää varten.
Joku jo suositteli kaupan parkkihallia. Ääliöitähän täällä Kajaanissa riittää. Nykyisin ovat ryhtyneet valvomaan parkkihallejakin. Ei kait se ole kenenkään etu, että liikkeiden parkkipaikat otetaan pysyväiskäyttöön.
Eräs nuori mies sai taannoin mojovat sakot oikeudessa, kun jätti autonsa viikoksi erään liikkeen parkkihalliin. Hinauskulut päälle.- ole pahasta...
..oleenkaan. Sain parkkipaikan vuokrattua, mutta joudun edelleen kävelemään varmaan sen 500m. Ei haittaa ollenkaan. Mutta on paljon mukavampi ajaa auto sille varattuun paikaan kuin etsiä vapaata paikkaa kun 9 aikoihin aamulla täällä tuntuu olevan muutamalla muullakin p-paikan tarvis.
- Satunnainen kävijä
Keskustassa on muutamia kerrostaloja joiden pihoilla on sallittu pysäköinti. Elikä ei siis ole kielletty liikennemerkein pihaan pysäköintiä. Näitä löytyy ainakin entisen lukion liepeiltä, ja myös lukion parkkipaikka on nykyään tyhjä. Kerrostalojen parkkipaikat joissa taloyhtiöt eivät ole älynneet kieltää pysäköintiä sivullisilta ovat erinomaisa pidempää pysäköintiä varten, niissä ei tapahdu ilkivaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749