Nyt sitten jarrua niihin Mika ja Sorella avauksiin... Alla on nyt ketju johon toivon näitä kommentteja puolesta ja vastaan... Näin toimien saamme toivottavasti kerättyä niitä mielipiteiden kultajyviä jälkipolvien luettavaksi helpossa muodossa.
Jarrua avauksiin
8
1242
Vastaukset
- Zero Poeng
Taitaa olla turha toivo, kun tämä vammainen foorumisofta ei nosta sitä ketjua ylimmäiseksi, johon on viimeksi vastattu. On siis ainoa tapa saada aihe ylimmäiseksi aloittamalla aina uusi aihe.
- kyllä
toi mika vs sorella otsikko erottuu sen verta hyvin että jaksaa sen täältä kaivella!
- Zero Poeng
kyllä kirjoitti:
toi mika vs sorella otsikko erottuu sen verta hyvin että jaksaa sen täältä kaivella!
Onhan se nyt ekalla sivulla, mutta eiköhän se jo huomenna ole valunut sivulle 17. Itse en ainakaan jaksa katsoa kuin ykkös- ja kakkossivun otsikot. Jos ei siellä ole sopivaa aihetta, niin sitten vaan uutta aloitusta peliin.
- se sieltä löytyy
Zero Poeng kirjoitti:
Onhan se nyt ekalla sivulla, mutta eiköhän se jo huomenna ole valunut sivulle 17. Itse en ainakaan jaksa katsoa kuin ykkös- ja kakkossivun otsikot. Jos ei siellä ole sopivaa aihetta, niin sitten vaan uutta aloitusta peliin.
ei jaksa että jokaikinen viesti on samasta asiasta!
- Zero Poeng
se sieltä löytyy kirjoitti:
ei jaksa että jokaikinen viesti on samasta asiasta!
Joo, näköjään toimii tämä sääntö hyvin, vaikka aihe on vielä ekalla sivulla. Toimii varmaan sitten vielä paremmin, kun se on valunut sinne sivulle 17.
- M+S avaus
se BB:n vastuuta koskeva avaus ei ollut M S asia vaan yleisesti koko ohjelmasta, mutta sitähän sinä et tajunnut kun käytin esimerkkinä heitä.
Haloo... ketään kotona???- ,.,.,.
mä olen nyt kotona. Kohta syön jotakin. Että näin ja täältä tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509