kiskasta ja muutenkin.
Moraali ei korkea tekijöillä
Nuuskaa ja viinaa nuorille
6
549
Vastaukset
Missään vaiheessa ei ole nuuskaa myyty tai annettu kioskilta.. Viinaakaan ei kioskista saa, jos kirkkaita ja viinejä tarkoitit.
- tre ankare
,,kiinnostaa, koska nuuskaa ei saa yleisesti. Omaan käyttöön saa Ruotsista tuoda, mutta siitä joutuu maksamaan tullin 5,90 EUR / 50g.
- libo...
tre ankare kirjoitti:
,,kiinnostaa, koska nuuskaa ei saa yleisesti. Omaan käyttöön saa Ruotsista tuoda, mutta siitä joutuu maksamaan tullin 5,90 EUR / 50g.
Nuuska luetaan tällä hetkellä tullin silmissä tupakkapaperien kanssa samaan sarjaan eli vaikka SAVOTAN RINKALLA KANNAT ETTANIPÖTKÖJÄ KOTIIN EI TULLIA MENE
kaikkee paskaa sitä tännekkin suolletaan - tre ankare
libo... kirjoitti:
Nuuska luetaan tällä hetkellä tullin silmissä tupakkapaperien kanssa samaan sarjaan eli vaikka SAVOTAN RINKALLA KANNAT ETTANIPÖTKÖJÄ KOTIIN EI TULLIA MENE
kaikkee paskaa sitä tännekkin suolletaanVerotuspäätösehdotus n. 3kk sitten tulleista nuuskista. 2 viikkoa aikaa laittaa vastine tullille. Saatana, eikö niillä muuta tekemistä siellä ole kuin kytätä kertaalleen verotettuja nuuskapaketteja :|
Teille on saapunut 20 prk nuuskaa postipakettina, joten kyseessä ei ole
matkustajatuominen, vaan nuuska verotetaan Suomessa. Nuuskasta on
suoritettava tupakkaveroa (muu tupakkaa sisältävä tuote) tupakkaverolain
mukaisesti 60% tullihallituksen vahvistamasta vähittäismyyntihinnasta, joka
on 5,90 eur/50 g.
Verovelvollinen on vastaanottaja, jonka olisi tullut jättää veroilmoitus 2
arkipäivän kuluessa vastaanotosta. Veroilmoitusta ei ole jätetty, joten
tullipiiri suorittaa verotuksen arvioverotuksena. Valmisteverotuslaki
(1469/1994) 10§, 22§, 27§, 30§. Laki tupakkaverosta (1470/1994) 2§, 7§,
9§, 14§. - libo....
tre ankare kirjoitti:
Verotuspäätösehdotus n. 3kk sitten tulleista nuuskista. 2 viikkoa aikaa laittaa vastine tullille. Saatana, eikö niillä muuta tekemistä siellä ole kuin kytätä kertaalleen verotettuja nuuskapaketteja :|
Teille on saapunut 20 prk nuuskaa postipakettina, joten kyseessä ei ole
matkustajatuominen, vaan nuuska verotetaan Suomessa. Nuuskasta on
suoritettava tupakkaveroa (muu tupakkaa sisältävä tuote) tupakkaverolain
mukaisesti 60% tullihallituksen vahvistamasta vähittäismyyntihinnasta, joka
on 5,90 eur/50 g.
Verovelvollinen on vastaanottaja, jonka olisi tullut jättää veroilmoitus 2
arkipäivän kuluessa vastaanotosta. Veroilmoitusta ei ole jätetty, joten
tullipiiri suorittaa verotuksen arvioverotuksena. Valmisteverotuslaki
(1469/1994) 10§, 22§, 27§, 30§. Laki tupakkaverosta (1470/1994) 2§, 7§,
9§, 14§.sanoa juuta enkä jaata mutta sen mitä olen ruotsin lautalla kulkenut ja tullimiesten kanssa jutellut asiasta jo aikaa sitten niin ei muuta ku savotan rinkalla ja tervetuloa
luetaan todella tupakkapaperien kastiin
faktaa tämäkin
tilasitko ruotsista vai virosta viron.tupakalta ? viron lautoilta nuuska on jo poistunut ja postilähetyksiin suhtaudutaan erilailla kuin ennen , kuulemma - tre ankare
libo.... kirjoitti:
sanoa juuta enkä jaata mutta sen mitä olen ruotsin lautalla kulkenut ja tullimiesten kanssa jutellut asiasta jo aikaa sitten niin ei muuta ku savotan rinkalla ja tervetuloa
luetaan todella tupakkapaperien kastiin
faktaa tämäkin
tilasitko ruotsista vai virosta viron.tupakalta ? viron lautoilta nuuska on jo poistunut ja postilähetyksiin suhtaudutaan erilailla kuin ennen , kuulemmamuuten vastaus, kuin kysyin kaksoisverotusta tullia varten: SWW:n kommentti:
Thank you for your e-mail and your question. Yes all taxes and VAT has
been paid in Sweden, but the Finnish customs do not honor the EU laws
and we have heard from other customers that have had to pay this extra
tax. Ask your customs why you as an EU citizen should have to pay tax in
two different EU countries for your product. We would also be most
interested to find out the answer for how they motivate this!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437