kiskasta ja muutenkin.
Moraali ei korkea tekijöillä
Nuuskaa ja viinaa nuorille
6
535
Vastaukset
Missään vaiheessa ei ole nuuskaa myyty tai annettu kioskilta.. Viinaakaan ei kioskista saa, jos kirkkaita ja viinejä tarkoitit.
- tre ankare
,,kiinnostaa, koska nuuskaa ei saa yleisesti. Omaan käyttöön saa Ruotsista tuoda, mutta siitä joutuu maksamaan tullin 5,90 EUR / 50g.
- libo...
tre ankare kirjoitti:
,,kiinnostaa, koska nuuskaa ei saa yleisesti. Omaan käyttöön saa Ruotsista tuoda, mutta siitä joutuu maksamaan tullin 5,90 EUR / 50g.
Nuuska luetaan tällä hetkellä tullin silmissä tupakkapaperien kanssa samaan sarjaan eli vaikka SAVOTAN RINKALLA KANNAT ETTANIPÖTKÖJÄ KOTIIN EI TULLIA MENE
kaikkee paskaa sitä tännekkin suolletaan - tre ankare
libo... kirjoitti:
Nuuska luetaan tällä hetkellä tullin silmissä tupakkapaperien kanssa samaan sarjaan eli vaikka SAVOTAN RINKALLA KANNAT ETTANIPÖTKÖJÄ KOTIIN EI TULLIA MENE
kaikkee paskaa sitä tännekkin suolletaanVerotuspäätösehdotus n. 3kk sitten tulleista nuuskista. 2 viikkoa aikaa laittaa vastine tullille. Saatana, eikö niillä muuta tekemistä siellä ole kuin kytätä kertaalleen verotettuja nuuskapaketteja :|
Teille on saapunut 20 prk nuuskaa postipakettina, joten kyseessä ei ole
matkustajatuominen, vaan nuuska verotetaan Suomessa. Nuuskasta on
suoritettava tupakkaveroa (muu tupakkaa sisältävä tuote) tupakkaverolain
mukaisesti 60% tullihallituksen vahvistamasta vähittäismyyntihinnasta, joka
on 5,90 eur/50 g.
Verovelvollinen on vastaanottaja, jonka olisi tullut jättää veroilmoitus 2
arkipäivän kuluessa vastaanotosta. Veroilmoitusta ei ole jätetty, joten
tullipiiri suorittaa verotuksen arvioverotuksena. Valmisteverotuslaki
(1469/1994) 10§, 22§, 27§, 30§. Laki tupakkaverosta (1470/1994) 2§, 7§,
9§, 14§. - libo....
tre ankare kirjoitti:
Verotuspäätösehdotus n. 3kk sitten tulleista nuuskista. 2 viikkoa aikaa laittaa vastine tullille. Saatana, eikö niillä muuta tekemistä siellä ole kuin kytätä kertaalleen verotettuja nuuskapaketteja :|
Teille on saapunut 20 prk nuuskaa postipakettina, joten kyseessä ei ole
matkustajatuominen, vaan nuuska verotetaan Suomessa. Nuuskasta on
suoritettava tupakkaveroa (muu tupakkaa sisältävä tuote) tupakkaverolain
mukaisesti 60% tullihallituksen vahvistamasta vähittäismyyntihinnasta, joka
on 5,90 eur/50 g.
Verovelvollinen on vastaanottaja, jonka olisi tullut jättää veroilmoitus 2
arkipäivän kuluessa vastaanotosta. Veroilmoitusta ei ole jätetty, joten
tullipiiri suorittaa verotuksen arvioverotuksena. Valmisteverotuslaki
(1469/1994) 10§, 22§, 27§, 30§. Laki tupakkaverosta (1470/1994) 2§, 7§,
9§, 14§.sanoa juuta enkä jaata mutta sen mitä olen ruotsin lautalla kulkenut ja tullimiesten kanssa jutellut asiasta jo aikaa sitten niin ei muuta ku savotan rinkalla ja tervetuloa
luetaan todella tupakkapaperien kastiin
faktaa tämäkin
tilasitko ruotsista vai virosta viron.tupakalta ? viron lautoilta nuuska on jo poistunut ja postilähetyksiin suhtaudutaan erilailla kuin ennen , kuulemma - tre ankare
libo.... kirjoitti:
sanoa juuta enkä jaata mutta sen mitä olen ruotsin lautalla kulkenut ja tullimiesten kanssa jutellut asiasta jo aikaa sitten niin ei muuta ku savotan rinkalla ja tervetuloa
luetaan todella tupakkapaperien kastiin
faktaa tämäkin
tilasitko ruotsista vai virosta viron.tupakalta ? viron lautoilta nuuska on jo poistunut ja postilähetyksiin suhtaudutaan erilailla kuin ennen , kuulemmamuuten vastaus, kuin kysyin kaksoisverotusta tullia varten: SWW:n kommentti:
Thank you for your e-mail and your question. Yes all taxes and VAT has
been paid in Sweden, but the Finnish customs do not honor the EU laws
and we have heard from other customers that have had to pay this extra
tax. Ask your customs why you as an EU citizen should have to pay tax in
two different EU countries for your product. We would also be most
interested to find out the answer for how they motivate this!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9888Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85832Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2810Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57766Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762- 31748
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37688