Nuuskaa ja viinaa nuorille

tarjoillaan

kiskasta ja muutenkin.

Moraali ei korkea tekijöillä

6

549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missään vaiheessa ei ole nuuskaa myyty tai annettu kioskilta.. Viinaakaan ei kioskista saa, jos kirkkaita ja viinejä tarkoitit.

      • tre ankare

        ,,kiinnostaa, koska nuuskaa ei saa yleisesti. Omaan käyttöön saa Ruotsista tuoda, mutta siitä joutuu maksamaan tullin 5,90 EUR / 50g.


      • libo...
        tre ankare kirjoitti:

        ,,kiinnostaa, koska nuuskaa ei saa yleisesti. Omaan käyttöön saa Ruotsista tuoda, mutta siitä joutuu maksamaan tullin 5,90 EUR / 50g.

        Nuuska luetaan tällä hetkellä tullin silmissä tupakkapaperien kanssa samaan sarjaan eli vaikka SAVOTAN RINKALLA KANNAT ETTANIPÖTKÖJÄ KOTIIN EI TULLIA MENE

        kaikkee paskaa sitä tännekkin suolletaan


      • tre ankare
        libo... kirjoitti:

        Nuuska luetaan tällä hetkellä tullin silmissä tupakkapaperien kanssa samaan sarjaan eli vaikka SAVOTAN RINKALLA KANNAT ETTANIPÖTKÖJÄ KOTIIN EI TULLIA MENE

        kaikkee paskaa sitä tännekkin suolletaan

        Verotuspäätösehdotus n. 3kk sitten tulleista nuuskista. 2 viikkoa aikaa laittaa vastine tullille. Saatana, eikö niillä muuta tekemistä siellä ole kuin kytätä kertaalleen verotettuja nuuskapaketteja :|

        Teille on saapunut 20 prk nuuskaa postipakettina, joten kyseessä ei ole
        matkustajatuominen, vaan nuuska verotetaan Suomessa. Nuuskasta on
        suoritettava tupakkaveroa (muu tupakkaa sisältävä tuote) tupakkaverolain
        mukaisesti 60% tullihallituksen vahvistamasta vähittäismyyntihinnasta, joka
        on 5,90 eur/50 g.
        Verovelvollinen on vastaanottaja, jonka olisi tullut jättää veroilmoitus 2
        arkipäivän kuluessa vastaanotosta. Veroilmoitusta ei ole jätetty, joten
        tullipiiri suorittaa verotuksen arvioverotuksena. Valmisteverotuslaki
        (1469/1994) 10§, 22§, 27§, 30§. Laki tupakkaverosta (1470/1994) 2§, 7§,
        9§, 14§.


      • libo....
        tre ankare kirjoitti:

        Verotuspäätösehdotus n. 3kk sitten tulleista nuuskista. 2 viikkoa aikaa laittaa vastine tullille. Saatana, eikö niillä muuta tekemistä siellä ole kuin kytätä kertaalleen verotettuja nuuskapaketteja :|

        Teille on saapunut 20 prk nuuskaa postipakettina, joten kyseessä ei ole
        matkustajatuominen, vaan nuuska verotetaan Suomessa. Nuuskasta on
        suoritettava tupakkaveroa (muu tupakkaa sisältävä tuote) tupakkaverolain
        mukaisesti 60% tullihallituksen vahvistamasta vähittäismyyntihinnasta, joka
        on 5,90 eur/50 g.
        Verovelvollinen on vastaanottaja, jonka olisi tullut jättää veroilmoitus 2
        arkipäivän kuluessa vastaanotosta. Veroilmoitusta ei ole jätetty, joten
        tullipiiri suorittaa verotuksen arvioverotuksena. Valmisteverotuslaki
        (1469/1994) 10§, 22§, 27§, 30§. Laki tupakkaverosta (1470/1994) 2§, 7§,
        9§, 14§.

        sanoa juuta enkä jaata mutta sen mitä olen ruotsin lautalla kulkenut ja tullimiesten kanssa jutellut asiasta jo aikaa sitten niin ei muuta ku savotan rinkalla ja tervetuloa

        luetaan todella tupakkapaperien kastiin

        faktaa tämäkin

        tilasitko ruotsista vai virosta viron.tupakalta ? viron lautoilta nuuska on jo poistunut ja postilähetyksiin suhtaudutaan erilailla kuin ennen , kuulemma


      • tre ankare
        libo.... kirjoitti:

        sanoa juuta enkä jaata mutta sen mitä olen ruotsin lautalla kulkenut ja tullimiesten kanssa jutellut asiasta jo aikaa sitten niin ei muuta ku savotan rinkalla ja tervetuloa

        luetaan todella tupakkapaperien kastiin

        faktaa tämäkin

        tilasitko ruotsista vai virosta viron.tupakalta ? viron lautoilta nuuska on jo poistunut ja postilähetyksiin suhtaudutaan erilailla kuin ennen , kuulemma

        muuten vastaus, kuin kysyin kaksoisverotusta tullia varten: SWW:n kommentti:

        Thank you for your e-mail and your question. Yes all taxes and VAT has
        been paid in Sweden, but the Finnish customs do not honor the EU laws
        and we have heard from other customers that have had to pay this extra
        tax. Ask your customs why you as an EU citizen should have to pay tax in
        two different EU countries for your product. We would also be most
        interested to find out the answer for how they motivate this!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe