Raiskaus syytöksiin sillä nehän ovat täysin tuulesta temmattuja juttuja!! Mitään sellaista ei tapahtunut ja jos joku siellä näkikin raiskauksen niin kertokoot heti miten tämä tapahtui niin nokkelasti ettei sitä kukaan muu ole huomannut?
Kun näitä keskusteluja seuraa niin huomaa että siellä peiton alla on ollutkin vaikka kuinka paljon porukkaa...kiva kun silminnäkijöitä riittää!!
Cesar kyllä kiinnittää huomiota pieniin asioihin ja poistelee viestejä joita "ei ole tapahtunut" mutta näitä se ei poista vaikka sellaista ei TODELLAKAAN tapahtunut...
Miksi tämä palsta on kuin lasten leikkikenttä jossa jokainen saa ihan vapaasti syytellä sydämensä kyllyydestä?? Täällä ihan räikeästi syyllistytään kunnianloukkaukseen ja se näyttää kokoajan jatkuvan vaan oikein "luvan kanssa"...
Miksi Cesar ei puutu
6
604
Vastaukset
- missäperttuprkl
allekirjoitan edellisen
äpmiin kirjoitti:
tuon ketjun.. Itsekkin oli sitä juuri hakemasssa tähän... Ihan päätön aloitus.
- ap.
äpmiin kirjoitti:
Tuota en ole nähnyt...toivotaan että tässä linjauksessa pysytään tiukasti kiinni jatkossakin ja jokainen viesti missä sanotaan Mikan raiskanneen poistetaan heti kun Cesar sen vaan huomaa tai kun asiasta hänelle ilmoitetaan...
- ap.
Cesar kirjoitti:
tuon ketjun.. Itsekkin oli sitä juuri hakemasssa tähän... Ihan päätön aloitus.
siitä koska en ole nähnyt tuota tekstiäsi aikaisemmin...pyydän siis anteeksi meuhkaamistani :D
- kjjhgffghjh
Huora on maksullinen nainen ja toisen sellaiseksi nimeäminen ilman varmoja todisteita, on yhtälailla rikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322113
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472016Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3141812- 341434
- 991350
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141226Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101137Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661026- 391020