Raiskaus syytöksiin sillä nehän ovat täysin tuulesta temmattuja juttuja!! Mitään sellaista ei tapahtunut ja jos joku siellä näkikin raiskauksen niin kertokoot heti miten tämä tapahtui niin nokkelasti ettei sitä kukaan muu ole huomannut?
Kun näitä keskusteluja seuraa niin huomaa että siellä peiton alla on ollutkin vaikka kuinka paljon porukkaa...kiva kun silminnäkijöitä riittää!!
Cesar kyllä kiinnittää huomiota pieniin asioihin ja poistelee viestejä joita "ei ole tapahtunut" mutta näitä se ei poista vaikka sellaista ei TODELLAKAAN tapahtunut...
Miksi tämä palsta on kuin lasten leikkikenttä jossa jokainen saa ihan vapaasti syytellä sydämensä kyllyydestä?? Täällä ihan räikeästi syyllistytään kunnianloukkaukseen ja se näyttää kokoajan jatkuvan vaan oikein "luvan kanssa"...
Miksi Cesar ei puutu
6
624
Vastaukset
- missäperttuprkl
allekirjoitan edellisen
äpmiin kirjoitti:
tuon ketjun.. Itsekkin oli sitä juuri hakemasssa tähän... Ihan päätön aloitus.
- ap.
äpmiin kirjoitti:
Tuota en ole nähnyt...toivotaan että tässä linjauksessa pysytään tiukasti kiinni jatkossakin ja jokainen viesti missä sanotaan Mikan raiskanneen poistetaan heti kun Cesar sen vaan huomaa tai kun asiasta hänelle ilmoitetaan...
- ap.
Cesar kirjoitti:
tuon ketjun.. Itsekkin oli sitä juuri hakemasssa tähän... Ihan päätön aloitus.
siitä koska en ole nähnyt tuota tekstiäsi aikaisemmin...pyydän siis anteeksi meuhkaamistani :D
- kjjhgffghjh
Huora on maksullinen nainen ja toisen sellaiseksi nimeäminen ilman varmoja todisteita, on yhtälailla rikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438