Mikä on paras MOPO
MIkä on paras MOPO
13
1635
Vastaukset
- LLOOLL
SUN KOIRAS
- ....
ei tommoseen kysymykseen voi vastata.jokasessa on omat hyvät ja huonot puolensa..
- karva
.... kirjoitti:
ei tommoseen kysymykseen voi vastata.jokasessa on omat hyvät ja huonot puolensa..
mun mopo on paras mopo koska se on nopein kaikista eika sita voita ees erkkipappatunturi perseenkaivaja
- Sepi12341
karva kirjoitti:
mun mopo on paras mopo koska se on nopein kaikista eika sita voita ees erkkipappatunturi perseenkaivaja
paras mopo? oot varmaan joku sepi, eli sulle käy kinroad xt :'D
- mopedisti
.... kirjoitti:
Kyllä voi! Ja Pappa Tunturi on ehdottomasti paras! Suomalainen laatutuote.
- mopot
kaikki ne on yhtä paskoja ja kaikilla sama nopeus hihihii 45km/h. polkekaa pyörällä mielummi nii ei mee bensaakaa rahaa
- papiska-mies
suomessa pappa-tunturi on ehottomasti paras. Sen takia koska se on suunniteltu juuri suomalaisia teitä/ilmastoa varten! Ja kone on niin yksinkertanen ja ei varmana jätä tien päällä(ite oon 2v papiskalla ajanu ja ikää ei oo jättäny) ja aina lähtee kertalaakista käyntiin.
Mikä parasta poliisitkaan ei yleensä pysäytä pappa-tuntureita, ei mua oo ainakaa ikää pysäytetty vaikka on tullu vastaaki ja papiska ei ole täysin vakiokaan ;).
Niin ja ne kulkee vakionaki pikkusen päälle 50km/h! - jännäpännärännähännä
papiska-mies kirjoitti:
suomessa pappa-tunturi on ehottomasti paras. Sen takia koska se on suunniteltu juuri suomalaisia teitä/ilmastoa varten! Ja kone on niin yksinkertanen ja ei varmana jätä tien päällä(ite oon 2v papiskalla ajanu ja ikää ei oo jättäny) ja aina lähtee kertalaakista käyntiin.
Mikä parasta poliisitkaan ei yleensä pysäytä pappa-tuntureita, ei mua oo ainakaa ikää pysäytetty vaikka on tullu vastaaki ja papiska ei ole täysin vakiokaan ;).
Niin ja ne kulkee vakionaki pikkusen päälle 50km/h!Mulla sattuu olemaan muutama papiska, eikä niistä mee saletisti ykskää vakiona 50... Huippunopeus riippuu vuosimallista, minun vuosimallia -61 tuna kulkee sen n.45, mutta toisaalta vm. -68 kulkee (Gepsiin) 34km/h... Ja muiden nopeudet vaihtelee tuon välillä. :p (esim vm. 83 menee melkolailla tasan 40...)
Kyllä nuita saa melko yksinkertaisilla vireillä kulkeen sen about 50-60...
Ja papiskassa on se hyväpuoli, että sillä saa ajaa myös kännissä. :D - hakkakakka
jännäpännärännähännä kirjoitti:
Mulla sattuu olemaan muutama papiska, eikä niistä mee saletisti ykskää vakiona 50... Huippunopeus riippuu vuosimallista, minun vuosimallia -61 tuna kulkee sen n.45, mutta toisaalta vm. -68 kulkee (Gepsiin) 34km/h... Ja muiden nopeudet vaihtelee tuon välillä. :p (esim vm. 83 menee melkolailla tasan 40...)
Kyllä nuita saa melko yksinkertaisilla vireillä kulkeen sen about 50-60...
Ja papiskassa on se hyväpuoli, että sillä saa ajaa myös kännissä. :Dsuzuki on laakin peli poijjaat
- whjvgb
hakkakakka kirjoitti:
suzuki on laakin peli poijjaat
se on kuulkaas toi suzuki pv!!!!
mulla on monta mopoo ja pv on ollu ainoo missä ei oo ollu mitään vikaa ja se on jokapäiväisessä käytössä (rääkätty)
-kestää vitusti viritystä (80cc alakerta)
-halpa virittää ja korjata
-yksinkertainen - Mopoa ostamassa 95
whjvgb kirjoitti:
se on kuulkaas toi suzuki pv!!!!
mulla on monta mopoo ja pv on ollu ainoo missä ei oo ollu mitään vikaa ja se on jokapäiväisessä käytössä (rääkätty)
-kestää vitusti viritystä (80cc alakerta)
-halpa virittää ja korjata
-yksinkertainenKu toinen kysyy. No ite oon ainaki ostamassa gileraa tai yamaha dt:tä, derbistä en tiiä ku en oo nii varma.
- drrtrt
derbi on minun mielestä paras, koska omistan semmosen ja olen tyytyväinen :)
- Betaa
Beta RR , kun etsin mopoa vertailin kokemuksien perusteella laatua ja hienoutta sekä hintaa. Omasta mielestäni paras mopo,muutkin ihan hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706624
- 594502
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283178- 613007
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341369
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471293