Muutama kysymys palapelimaailmasta?

Juha-MattiH

Edellä näin tiedustelun haastateltavista ja minuakin askarruttaisi muutama kysymys. Olen suunnittelemassa
tv-ohjelmaan palapeliä ja kun en itse ole 13-palaista suurempaa tehnyt niin haluaisin muutaman
mielipiteen sellaiselta joka on ollut palapelien kanssa enemmänkin tekemisissä. Joko puhelimitse tai sähköpostikin käy.
olis kiva.
moi

7

2741

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepa*
    • myymami

Hei Juhamatti, täällä vanhempi täti-ihminen joka on tehnyt/tekee massoittain palapelejä kaikkia kokoja ja muotoja, tavallisista kolmiulotteisiin ja 6 palasta 3000palaan sekä maluaalisesti noin niinkun pöydän päällä ja myös netissä on runsaasti palapeliohjelmia... autan mielelläni jos/kun sinulla on kysyttävää tästä tolkuttomasti aikaa, kärsivällisyyttä, hoksottimia ja vaivannäköä vievästä harrastuksesta! Täti60v.

• hyvän

sivuston jossa voi pelailla palapelejä. Rakastan rakentaa palapelejä. Onko sellaisia sivustoja jossa voi jatkaa aloitetun rakentamista eli voiko sitä jollain tavoin esim. tallentaa johonkin?

• myymami
        hyvän kirjoitti:

sivuston jossa voi pelailla palapelejä. Rakastan rakentaa palapelejä. Onko sellaisia sivustoja jossa voi jatkaa aloitetun rakentamista eli voiko sitä jollain tavoin esim. tallentaa johonkin?

Heippa. Kyllä semmoisia palapelisivustoja löytyy.
        Itse käytän tällä hetkellä kahta:www.jigsawaday.com. Sisältää päivittäin yhden uuden palapelin ja paljon entisiä. Voit klikata tallenna ja saat pelin omalle koneellesi.
        jos keskeytät pelin niin paina kuva pienemmäksi eli sen tieto siirtyy alareunaan. Toinen sivusto on JigZone ja sieltä löytyy paljon kaikenlaista; mm. joka päivä uusi palapeli ja vuoden verran taaksepäin niitä ja lisäksi suuri arkisto. Voit itse määrätä siellä myös moneenko palaan ja mimmosiin paloihin kuvan haluat. Hyviä pelihetkiä! toivoo myymami.

• kiitokset
        myymami kirjoitti:

Heippa. Kyllä semmoisia palapelisivustoja löytyy.
        Itse käytän tällä hetkellä kahta:www.jigsawaday.com. Sisältää päivittäin yhden uuden palapelin ja paljon entisiä. Voit klikata tallenna ja saat pelin omalle koneellesi.
        jos keskeytät pelin niin paina kuva pienemmäksi eli sen tieto siirtyy alareunaan. Toinen sivusto on JigZone ja sieltä löytyy paljon kaikenlaista; mm. joka päivä uusi palapeli ja vuoden verran taaksepäin niitä ja lisäksi suuri arkisto. Voit itse määrätä siellä myös moneenko palaan ja mimmosiin paloihin kuvan haluat. Hyviä pelihetkiä! toivoo myymami.

kävin jo kurkistamassa ja hyvältä näytti. Siis suuri kiitos

• tiitäti

No, ainakin sain minäkin lisää tietoa aloittelevana palapeliharrastajana ja tulevana friikkinä. :)
        Kiitos myymami vinkeistä
        Terveisin tiitäti 58v

• Tepa*

Taisi olla joku feikki tämä kysely... Ei ole mitään kysymyksiä kuulunut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe