Hesarissa (tai NYT -liitteessä) oli juttu, mitä jotkut ihmiset harrastaa. Yksi nainen on hurahtanut kauniit ja rohkeat sarjaan. Siinä hän kertoi imuroivansa aina jokapäivä uudet jaksot netistä, ollen näin vuosia suomen televisiota edellä. Siis käsitänkö oikein: netistä saa esim vaikka LimeWirellä impata tv-ohjelmia laillisesti? Onko nainen hullu vai onko tämä täysin laillista puuhaa? Tammikuussa alkaa jenkeissä 24H 6-kausi, tekisi katsoa ne jo heti tuoreeltaan.
TV-ohjelman lataus laitonta?
9
1717
Vastaukset
Nettiin laittomasti laitetun materiaalin imurointi on laitonta. Se tosin ei ole rangaistavaa, mutta on moitittavaa ja voi juotua maksamaan hyvitykset.
- oikeastaan
Jos se on siis laitonta, niin tottakai se on silloin rangaistavaa? Eikös lain rikkomisesta tule rangaistus? Hyvitysten maksu kuullostaa kyllä rangaistukselta...
oikeastaan kirjoitti:
Jos se on siis laitonta, niin tottakai se on silloin rangaistavaa? Eikös lain rikkomisesta tule rangaistus? Hyvitysten maksu kuullostaa kyllä rangaistukselta...
Ei lain rikkominen välttämättä ole rikollista. Hyvitys ei ole rangaistus vaikka se yleensä onkin paljon suurempi kuin varsinainen rangaistus.
- boldbutnotbeauty
okaro kirjoitti:
Ei lain rikkominen välttämättä ole rikollista. Hyvitys ei ole rangaistus vaikka se yleensä onkin paljon suurempi kuin varsinainen rangaistus.
Nyt sinä sekoat jo omaan näppäryytesi:))
- tulee jo
Luin saman jutun. Luulisi poliisin jo ratsanneen tämän aivottoman ämmän kodin ja koneen! Siis se todellakin tunnusti lehdessä, että latailen ja jokapäivä, hommaa jatkunut jo vuosia! Hehe naiset on tosi viisaita. Mutta oikeasti enpä usko, että poliisit ovat tehneet yhtään mitään, vaikka oikeastaan pitäisi. Sitten otetaan kiinni "suuria rikollisia", jotka tekee sitä samaa, jokapäivä kenties?
- nintyövaan
Lataan jokapäivä netistä kaikenlaista musiikkia ja elokuvia,et yks lainkoukero ei mua pelätä.ja toiseksi taitaa täällä olla riian ja ym puolustajien nuolioita?esim saarela tanja(rattijuoppo) karpela tai mikä nyt lieneekään vellinaama!.
- Uho
tällainen tekijänoikeusrikkomuskin olla asianomistajarikos, ei tarvitse poliisin lähteä tekemään mitään jos ei kaunareiden oikeuksien haltija tee tutkintapyyntöä.
- olen jo vanha
Ok, jos lataa netistä vaikka sillä LimeWirellä musiikkia ja/tai elokuvia, niin miten siitä jää kiinni? Jos pitää asian vain omana tietonaan, eikä levitä ja jakele niitä eteenpäin, niin miten poliisi saa siitä tiedon, että olen ladannut vaikka 5 leffaa...
Anteeksi tämä tyhmä kysymys, mutta en oikein tiedä näistä jutuista.- pena r0h0la
tuskin jäätkään kiinni!
kiinni jäämisen mahdollisuus on noin 1% luokkaa
r0h0lan suvulla on 200 gigaa leffoja ja 60 gigaa musiikkia ladattuna laittomasti p2p-ohjelmilla!
:hohohohoohooo:
hyvää joulua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232418
- 402361
- 322318
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1382267- 402070
- 281981
- 1081822
- 361795