Jos sinulla on ongelmana se, että mihin laittaisit lintusi, kun kiinostuksesi on lopahtanut, ajanpuutteen tai vaikka allergian vuoksi niin otan vastaan undulaatteja ja papukaijoja. En ota enää pieniä lintuja, koska niitä tulee yleensä niin paljon. Olen harrastanut jo kauan lintujen ns: "orpokotia" ja hyvin on toiminut. Tällä hetkellä minulta löytyy vain 2 undulaattia, 2 harmaapapukaijaa ja neitokakadu. Eli tilaa löytyy.. (yhteensä mahtuu n. 20 lintua, riippuu siitä miten ne häkkeihin sijoitetaan) Kesällä linnuilla on mahdollisuus ulkoilla ulkona tarhassa {eri häkeissä), jotka ovat hyvin tilavat ja talvella ne oleskelevat meidän lintutalossa ja jokainen saa lennellä päivisin. Talomme on avara ja tilaa on.
En maksa linnuista, koska minulla on jo niitä, mutta annan turvallisen kodin sekä ympäristön niille linnuille, jotka tarvitsevat uutta kotia edellä mainituista syistä. Jokainen lintuni on eläinlääkärin tarkastama tämän takia en ota mielelläni sairaita lintuja.. Jos kiinostaa niin kirjoittele suoraan sähköpostiini, niin otan yhteyttä.. [email protected]
otetaan vastaan lintuja / lintutalo
7
652
Vastaukset
- minni
Minulla olisi kaksi nymfiä, jotka tahtoisin antaa pois... Voitko ottaa ne? Sinulla tuntuisi olevan niille unelmapaikka!!!
- emilia
MISSÄ PÄIN TÄMÄ LINTUTALO SIJAITSEE?
- Nude
Lintumme asustelee Joutsassa, mutta tällä hetkellä
olen Espoossa ensi kuuhun asti..
- Tällälailla
Onko mahdollisuutta antaa häkki ja tavarat mukaan?
- Emma321
Mä voisin ottaa/hakea lintujen tarvikkeita ja häkkejä jos joku ei tarvitse, jotain niistä voisin myös maksaa, tällä hetkellä hakusessa isohko häkki...
- pekkavirtanen
omg, ettet vaa myisi lintuja eteenpäin tms. vai miksi sulla lintuja tällä hetkellä niin vähän on? vai onks ne kaikki kuollu?
- rillipää89
Hei kaikki, mahtaako kyseistä taloa olla edes enään? ketju on aika vanha! 8.1.2003 15:08...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486217
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes361245- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835