Suomalainen diplomaatti kuoli

helikopteriturmassa

Nepalissa. Siitä on jo vuorokausi, kun koneen jäänteet löydettiin vaikeakulkuisesta vuoristosta. Kaikki matkustajat, muistaakseni 26, olivat kuolleet maahan syöksyssä. Mukana mainittiin olleen myös suomalainen diplomaatti. Eikö Suomessa asiasta vielä olla kuultu? Eikö kyseessä ollut kukaan tunnettu suomalainen? Eikö tavallisen suomalaisen kuolema ole uutinen Suomessa?

1

1061

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanjana rimal

Kyllähän siinä turmassa kuoli suomalainen mies henkilö nimeltä Pauli Mustonen.Olin itte just sillon Nepalissa kotona vietettii mun ja mieheni häitä kun kyseinen onnettomuus sattui.Siinä meni muutama päivä ennenkuin nämä pelastajat sieltä edes löysivät koneen osat ja pikku hiljaa he löysivät ruumiitkin.Ja tietääkseni kyseinen asia oli aikamoisen kohun alla uutisissa täällä suomessa.en tiedä tarkkaan kuulin sukulaisiltani että näin olisi käynyt.Kauhea tapaus kylläkin koska onnettomuudessa ei vain me menetetty miestämme vaan Nepal menetti monia ministereitään kyseisessä onnettomuudessa.Paulin muistotilaisuus Nepalissa oli kyllä liikuttava,menin sinne mieheni kanssa ja liikutuin kyyneleihin saakka. ihanaa että on vielä ihmisiä jotka välittävät.
      Lepää rauhassa Pauli.

sanjana rimal

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1755
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      94
      1289
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      994
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      788
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe