Ostoksilla Budapestissa

Sariina

Olisi tarkoitus myös shoppailla Budapestissa eli mitä ostoskeskuksia tai liikkeitä suorittelette, jos haluaa katsoa vaikkapa jotain vaatetta, ei nuorisomuotia. Ja josta löytyisi jotain muutakin kuin ne samat merkit, joita on kaikkialla. Ei juhlavaatetta eikä mitään hirveän hintavaa.

Myös persoonalliset sisustustavarat kiinnostavat, samoin pukukorut ja muut asusteet, julisteet tms eli ylipäänsä semmoinen jota voisi käyttää matkan jälkeen.

Onhan noita: West End, Arkad, Mammuth, mitä niistä suosittelette? Entä muuta ja mitä ostoskatuja? Jätän suosilla väliin Vaci Utcan yms ylihinnoitellut alueet.

3

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostoskeskuksista

      Arkad oli hyvä ja normaali hintainen ostoskeskus Keleti-rautatieaseman takana (n. 6 metropysäkkiä eteenpäin). Putiikkeja on satoja. Tätä ostoskeskusta suosittelisin. Vietimme siellä todella helteisen kesäpäivän hyvin ilmastoidussa tilassa shoppaillen. Söimme myös hyvän lounaan siellä.

      West End on myös hyvä ostoskeskus, mutta itse pidin Arkadista enemmän. West End sijaitsee heti Budapestin läntisen juna-aseman takana. Keskustasta on n. vartin kävelymatka ja metrolla pääsee kätevästi.

    • lauantaisin

      Kauppahalli on ehdottomasti kokemisen arvoinen. Siellä on myytävänä alakerrassa syötävää ja juotavaa. Yläkerrassa taasen kaiken maailman Unkariin liittyvää sälää. Kuten shakkilautoja, pitsiliinoja, paprikaa, paprikaa, paprikaa, maatuskoja, matkamuistoja. Hinnat ovat halvempia kuin pääkadulla Vaci Uctalla. Kauppahallille pääset kulkemalla Vaci Uctaa kaupungista poispäin. Löytyy tien päästä, et voi eksyä. Heinäkuussa oli ainakin auki vain lauantaina.

    • olinsiellä.

      kannattaa myös ehdottomasti käydä valtavissa ostoskeskuksissa. niissä riittää nähtävää koko päiväksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe