miten saisi yhdenkään teeren?
voisko joku neuvoa
8
1678
Vastaukset
- metsähanhi
Eli missä asut ja onko metsästysalueellasi teeriä. Jos asut alueella jossa on teeriä, niin voit saada sen monella tapaa. Metsästyskirjallisuudessa on paljon oppaita miten eri pyyntimenetelmät toimivat.
Meillä riittää, että kävelee metsässä ja teeriä lähtee aina silloin tällöin lentoon. Haulikolla siitä vain pudotetaan. Kuvastus on yksi vaihtoehto ja hyvällä paikalla aika varma konsti. Koiralla pyytäminen yms.
Jos teeriä on niin kyllä niitä saa saaliiksi. Jos niitä vain ei ole niin sitten ei voi kuin olla ilman. Meillä niitä riittää vaikka kuinka paljon, mutta yleensä näitä huippuvuosia seuraa täydellinen kato. Näin kävi noin 15 vuotta sitten, ja tänä vuonna on suurimmat teeriparvet jo 200 yksilön luokkaa joten huonolta näyttää tulevaisuus. - Sonnimies
tehtäiskö sopu ja höylättäsi toisia peppuun?
- jouko
e .
- jouko
jouko kirjoitti:
e .
että sain korpimeton. harrasta sinä vain ruskeaa reikää.
- selvä.
No niin, nyt sitten tiedetään mitä varten olet sonnimies. Kuten aikaisemmin arvelinkin, niin saatat olla ehkä hanurimies ja niinhän se onkin.
- mehtämiäs
No minä olen yleensä menny jonnekki aukulle jossa on sopivasti istunpuita sitten vaan alat aamuhämärässä matkimaan teeriä niin johan alkaa tulla.
- toverimies
Oletko mennyt ihan anus aukulle?
- toverimies
toverimies kirjoitti:
Oletko mennyt ihan anus aukulle?
jouko tarjoaa "anus aukkoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453151Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si791712- 181512
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161167UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1111135