Arabia/Sydänystävä

myöhäis-ihastunut

Onko Sussi Anna Åbergin Sydänystävä-taululautasia vielä saatavilla muualta kuin satunnaisesti kirppareilta? Minä kun en näitä juttuja seuraile, mutta ihastuin niistä yhteen. Montako lautasta siihen sarjaan kuuluu, ja minkähänlaisia kappalehintoja niistä pyydetään...?

16

4997

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omistaja/myyjä

      Olen saannut lahjaksi vuosia sitten 7 k.o. taulua(koko sarja), olisin valmis myymään taulut.

      • yhden rikkonut

        Sydänystävä sarjaan kuuluu 8 taulua... Itseltäni rikkoutui numero 5 /hirvi. Olisiko jollakin myydä tämä taulu???


      • olis
        yhden rikkonut kirjoitti:

        Sydänystävä sarjaan kuuluu 8 taulua... Itseltäni rikkoutui numero 5 /hirvi. Olisiko jollakin myydä tämä taulu???

        minkälaista euromäärää olet ajatellut maksaa??


      • fannitotzer
        yhden rikkonut kirjoitti:

        Sydänystävä sarjaan kuuluu 8 taulua... Itseltäni rikkoutui numero 5 /hirvi. Olisiko jollakin myydä tämä taulu???

        Hei mulla olis nimenomaan se hirvi... jos kiinnostaa. T. Tarja p. nro 040 5482165


      • yhdenrikkonut
        fannitotzer kirjoitti:

        Hei mulla olis nimenomaan se hirvi... jos kiinnostaa. T. Tarja p. nro 040 5482165

        Kiitos tarjouksesta, mutta sain jo uuden taulun rikkimenneen tilalle...


      • sydanystävä

        Olisin kiinnostunut ostamaan koko Sydänystävät-sarjan? Löytyisikö joltakin ja millaiseen hintaan?

        p. 0504007609


      • karara
        sydanystävä kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut ostamaan koko Sydänystävät-sarjan? Löytyisikö joltakin ja millaiseen hintaan?

        p. 0504007609

        myyn mutten tietenkään yli hintaisena koko sarja kahdeksan lautasta löytyy tahdon koko sarjasta 3000 euroa tinkiä voi pikkuisen mutta sen hintaista ne nykyään on jos jotakin kiinnostaa. itseasiassa löysin myös yhden joka tahtoo koko sarjasta 5000 euoroa että siihen nähden en paljon tahdo soittakaa kiinnostuneet puh 0466373675


      • Antiikki&N
        karara kirjoitti:

        myyn mutten tietenkään yli hintaisena koko sarja kahdeksan lautasta löytyy tahdon koko sarjasta 3000 euroa tinkiä voi pikkuisen mutta sen hintaista ne nykyään on jos jotakin kiinnostaa. itseasiassa löysin myös yhden joka tahtoo koko sarjasta 5000 euoroa että siihen nähden en paljon tahdo soittakaa kiinnostuneet puh 0466373675

        mutta k.o lautasia saa alle 30 euron kappalehintaan. Jäitä hattuun yleisellä paikalla ollessa!


      • Anonyymi
        sydanystävä kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut ostamaan koko Sydänystävät-sarjan? Löytyisikö joltakin ja millaiseen hintaan?

        p. 0504007609

        200€ koko virheetön sarja (ilman laatikoita) Kotkan Karhulassa.
        P. 0408257806


    • Mikä se nro 8 on? Mulla on niitä vaan 7

      • -a-

        numero kahdeksan on peikko


    • piutpaut
    • tupu

      moi missydäsalarka 44-49v

    • inkivääri kikkeroine

      Näkisin varmaan painajaisia jos joutuisin tuollaisia maahis-peikko-lautasia katselemaan.

    • 43votisa14
    • JaaHel

      Minulla on myytänänä 6kpl jos kiinnostaa soita p.0405731749

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe