Arabia/Sydänystävä

Onko Sussi Anna Åbergin Sydänystävä-taululautasia vielä saatavilla muualta kuin satunnaisesti kirppareilta? Minä kun en näitä juttuja seuraile, mutta ihastuin niistä yhteen. Montako lautasta siihen sarjaan kuuluu, ja minkähänlaisia kappalehintoja niistä pyydetään...?
Ilmianna
Jaa

15 Vastausta

Olen saannut lahjaksi vuosia sitten 7 k.o. taulua(koko sarja), olisin valmis myymään taulut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Sydänystävä sarjaan kuuluu 8 taulua... Itseltäni rikkoutui numero 5 /hirvi. Olisiko jollakin myydä tämä taulu???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yhden rikkonut kirjoitti:
Sydänystävä sarjaan kuuluu 8 taulua... Itseltäni rikkoutui numero 5 /hirvi. Olisiko jollakin myydä tämä taulu???
minkälaista euromäärää olet ajatellut maksaa??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
yhden rikkonut kirjoitti:
Hei mulla olis nimenomaan se hirvi... jos kiinnostaa. T. Tarja p. nro 040 5482165
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
fannitotzer kirjoitti:
Hei mulla olis nimenomaan se hirvi... jos kiinnostaa. T. Tarja p. nro 040 5482165
Kiitos tarjouksesta, mutta sain jo uuden taulun rikkimenneen tilalle...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olisin kiinnostunut ostamaan koko Sydänystävät-sarjan? Löytyisikö joltakin ja millaiseen hintaan?

p. 0504007609
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
sydanystävä kirjoitti:
Olisin kiinnostunut ostamaan koko Sydänystävät-sarjan? Löytyisikö joltakin ja millaiseen hintaan?

p. 0504007609
myyn mutten tietenkään yli hintaisena koko sarja kahdeksan lautasta löytyy tahdon koko sarjasta 3000 euroa tinkiä voi pikkuisen mutta sen hintaista ne nykyään on jos jotakin kiinnostaa. itseasiassa löysin myös yhden joka tahtoo koko sarjasta 5000 euoroa että siihen nähden en paljon tahdo soittakaa kiinnostuneet puh 0466373675
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
karara kirjoitti:
myyn mutten tietenkään yli hintaisena koko sarja kahdeksan lautasta löytyy tahdon koko sarjasta 3000 euroa tinkiä voi pikkuisen mutta sen hintaista ne nykyään on jos jotakin kiinnostaa. itseasiassa löysin myös yhden joka tahtoo koko sarjasta 5000 euoroa että siihen nähden en paljon tahdo soittakaa kiinnostuneet puh 0466373675
mutta k.o lautasia saa alle 30 euron kappalehintaan. Jäitä hattuun yleisellä paikalla ollessa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mikä se nro 8 on? Mulla on niitä vaan 7
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
numero kahdeksan on peikko
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
..vähän taas jäitä hattuun ystävät hyvät näitten hintojen kanssa XD http://wanhatkupit.fi/tuotteet.html?id=25/965
Ilmianna
Jaa
moi missydäsalarka 44-49v
Ilmianna
Jaa
Näkisin varmaan painajaisia jos joutuisin tuollaisia maahis-peikko-lautasia katselemaan.
Ilmianna
Jaa
haee sallarksta 44-49v miestä tuulakisu@hotmai.fi 06-allue
Ilmianna
Jaa
Minulla on myytänänä 6kpl jos kiinnostaa soita p.0405731749
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Arabia/Sydänystävä

Onko Sussi Anna Åbergin Sydänystävä-taululautasia vielä saatavilla muualta kuin satunnaisesti kirppareilta? Minä kun en näitä juttuja seuraile, mutta ihastuin niistä yhteen. Montako lautasta siihen sarjaan kuuluu, ja minkähänlaisia kappalehintoja niistä pyydetään...?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta