Moi!
Minua kiinnostaisi mistä olisi mahdollisuus saada metsästysalueita käyttöönsä? Tiedän villipohjolan mutta lähinnä voiko nuita alueita kysyä käyttöönsä esim. paikalliselta metsästysseuralta(mutta tuntuupi erinihkeltä alkaa ottamaan yhteyttä kon ei itellä ole maita) ja en itse kuulu mihinkään seuraan, joten alueet ovat todella kiven alla! Kiitos vinkeistä...
Päiviä..
Ei omia alueita..
2
603
Vastaukset 2
- paikoitellen
Eipä siinä juuri ole muuta mahdollisuutta, kuin valtion maat, tai vieraskortti. Niitäkään ei kaikki serat myy ja osalla vain jäsenen mukana. Sinun pitää muutttaa maalle. Meillä pääsee jäseneksi kaikki vakituiseen seuran alueella asuvat ja maanomistajat. Epävarmoille annetaan vuosikortti. Se takaa samat metsästysoikeudet, kuin jäsenelläkin, mutta raukeaa henkilön muuttaessa. Jäsenkorttihan on käytännössä ikuinen.
- mutta,...
ihan mielenkiinnosta kerrohan missäs asuskelet? niin tiedän vaikeata se, ja se vielä harmittaakin ko työt onkin isommassa kaupungissa, elämä on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j891356Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga80898- 42844
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden290754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️81626Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35621- 41597
- 47597
- 39559
- 28554