Halutaan kani

Vondra

Hei, Haluisin ostaa/saada itselleni ja pojalleni kanin! Mikä rotu olisi meille aloittelijoille hyvä? Niin ja jos joku teistä joutuu luopumaan kanista pitoongelmien vuoksi, niin me voisimme poikani kanssa tarjota kanille hyvän kodin!

25

3493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marsu23

      aloittelijalle sopii tietenkin vaikka ihan kääpiöluppakorvakani,maatiaispuput sun muut lyhyt karvaiset...
      täällä sivustoilla on aika paljon myytävänä poikasia ja esim telkkarista 2 sivulta löytyy kans kanin poikasia..myy ja osto palstalta

    • Nimetön

      Moi! Mulla olis yksi kani. Se on hermeliini poika. Ikää sillä on 1v6kk. Se on luonteeltaan kiltti. Se on Töysästä päin. Syy miksi myyhn on se et kun mulla on 5kania jo ennestään. Tilaa on vain 4. 5kania on aika kova hoitaa joten aion yhden myydä. Hinta 15€

      • kani10

        onko kenelleen kääpiökania myytävänä kun mää haluaisin kanin mun kaverille syntymäpäivä lahjaks kirjottakaa jos jollakin on .


      • ´Hei

        minä voisin ottaa yhen kääpiökanin jos joku ehtii kanillensa kotia


      • jenni09
        kani10 kirjoitti:

        onko kenelleen kääpiökania myytävänä kun mää haluaisin kanin mun kaverille syntymäpäivä lahjaks kirjottakaa jos jollakin on .

        Heippa, oletko jo löytänyt itsellesi kanin? Jos et meillä olisi kaksi sydämmen valloittajaa joilla mukana häkki ja muut tarvikkeet lelut ym sekä kuljetuskoppa jne. häkki on koottava ja sitä voi muakata mieleisekseen meillä se on ollut jopa 2 metrin mitoissa. lähetän kuvia jos kiinnostaa. paperit ym löytyy..
        Joudutaan luopumaan allergian ja olosuhteidenvuoksi.


      • jenni09
        ´Hei kirjoitti:

        minä voisin ottaa yhen kääpiökanin jos joku ehtii kanillensa kotia

        Heippa, oletko jo löytänyt itsellesi kanin? Jos et meillä olisi kaksi sydämmen valloittajaa joilla mukana häkki ja muut tarvikkeet lelut ym sekä kuljetuskoppa jne. häkki on koottava ja sitä voi muakata mieleisekseen meillä se on ollut jopa 2 metrin mitoissa. lähetän kuvia jos kiinnostaa. paperit ym löytyy..
        Joudutaan luopumaan allergian ja olosuhteidenvuoksi.


      • kanila(lintutarhan)
        kani10 kirjoitti:

        onko kenelleen kääpiökania myytävänä kun mää haluaisin kanin mun kaverille syntymäpäivä lahjaks kirjottakaa jos jollakin on .

        minulta löytyisi muutama hermeliini luonnonharmaita uroksia ja naaras s.28.3-09.sitten löytyy aikuinen uros kääpiöluppa.hintapyynti olisi kpl.20e. puh.0407429598


      • Nakkipupu

      • Kiinnostunut
        kanila(lintutarhan) kirjoitti:

        minulta löytyisi muutama hermeliini luonnonharmaita uroksia ja naaras s.28.3-09.sitten löytyy aikuinen uros kääpiöluppa.hintapyynti olisi kpl.20e. puh.0407429598

        Onko ulkokani ?


    • hakurasiku

      saat tyttö kanini hinnasta voidaan sopia. XDD.Hermeliini,on hyvä rotu aloittelijalle.valkoinen hiukan ruskeaa silmien ympärillä.

      • hakurasiku

        ai niin, se elelee myyrmäki,vantaalla ikää vähän päälle 1.


    • Viivura

      Moi! Mulla olis yksi poikakani. Se on ruskea hermeliini. Se on kiltti. Se kani olis täältä Töysästä päin. Hinta 15€. Jos olet kiinnostunut. Sitä ei ole leikattu. Ikää sillä on 1v6kk. Kuljetus ei ole mahdollista.

    • -roosa-

      hei teidän jo tosi paljon kaneista ja voin sanoa että kääpiöleijonaharjas kanit ovat rauhallisia ja hyviä aloittelioille...Itselläni on ollut kani ja on suunnitelmissa ostaa/ottaa uusi kani:D mutta suosittelen syvästi tuota kani rotua. Internetistä löytyy myytäviä kaneja ja oikein hyvää ja onnistuvaa kanin hakua... Sen rotuinen kani on pieni mutta ei liian pieni.. Ja sopii hyvin sinulle ja pojallesi se maksaa noin 0-50 € mutta muista että kanilla on oltava kaikki valmiinä kun se haetaan kotiin turvaa kaikki sähkö johdot ja kaikki vaarallinen ,mutta onnea matkaan T:-Roosa- ervasti ranualta:D

    • Ystävän puolesta

      Hei!

      Tuttuni tuttu on lähdössä opiskelemaan ja hän joutuu luopumaan lemmikkikanistaan. Kyseeseen tulisi joko pitkäaikainen hoitosuhde tai kokonaan luopuminen... Vaikutetaan täällä pääkaupunkiseudulla. Jos olet kiinnostunut voin selvittää lisää...

    • randommm

      Meil ois annettavaks kaks pentu kania yks tumma ja yks vaalee.
      Uros ja naaras.Rodultaan hermeliini.Helsingistä päi.

      • randommm

        Ja unohdin laittaa että jos suostutte ottamaan ne kaks pentuu nii sihen tulee mukana juomapullo


      • Pupuista

        Heippa! Sinulla oli myynnissä tyttö kani? olisin kiinnostunut siitä jos vielä myynnissä, minkä ikäinen on? kuvia???


    • cristasi

      Minulla olisi 6.5.2009 syntynyt hermeliini uros myynnissä, joskus sylivauva, ja joskus utelias ja haluaa tutkia paikkoja. Mutta erittäin kiltti ja suloinen, katsoo kanssasi myös telkkaria!

      • s

        Mulla olisi leijonaharjaskaninpoikasia kahdesta poikueesta. Kesyjä. Vapaana 6 urosta ja 4 naarasta. Väreinä scheck, harmaa ja tumman siniharmaa. Mukaan sukutaulut, ruokapussi ja hoito-ohjeet. Kuvia yms lisää tietoa sähköpostilla.
        [email protected]


      • @MinZuu@
        s kirjoitti:

        Mulla olisi leijonaharjaskaninpoikasia kahdesta poikueesta. Kesyjä. Vapaana 6 urosta ja 4 naarasta. Väreinä scheck, harmaa ja tumman siniharmaa. Mukaan sukutaulut, ruokapussi ja hoito-ohjeet. Kuvia yms lisää tietoa sähköpostilla.
        [email protected]

        Katsoppa tuo "MYYDÄÄN RISTEYTYSKANIN POIKASIA KEMIJÄRVELLÄ!" Otsikko! :)


    • äippä1979

      Meillä olisi kääpiöluppakorva. annetaan heti allergian vuoksi. asumme helsingissä

    • ''''''''''''''''''''

      oli kani ei ole enää

    • Anonyymi

      Suosittelen kääpiö leijonaharjasta se on helppo hoitaminen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe