Hei, Haluisin ostaa/saada itselleni ja pojalleni kanin! Mikä rotu olisi meille aloittelijoille hyvä? Niin ja jos joku teistä joutuu luopumaan kanista pitoongelmien vuoksi, niin me voisimme poikani kanssa tarjota kanille hyvän kodin!
Halutaan kani
25
3512
Vastaukset
- marsu23
aloittelijalle sopii tietenkin vaikka ihan kääpiöluppakorvakani,maatiaispuput sun muut lyhyt karvaiset...
täällä sivustoilla on aika paljon myytävänä poikasia ja esim telkkarista 2 sivulta löytyy kans kanin poikasia..myy ja osto palstalta - Nimetön
Moi! Mulla olis yksi kani. Se on hermeliini poika. Ikää sillä on 1v6kk. Se on luonteeltaan kiltti. Se on Töysästä päin. Syy miksi myyhn on se et kun mulla on 5kania jo ennestään. Tilaa on vain 4. 5kania on aika kova hoitaa joten aion yhden myydä. Hinta 15€
- kani10
onko kenelleen kääpiökania myytävänä kun mää haluaisin kanin mun kaverille syntymäpäivä lahjaks kirjottakaa jos jollakin on .
- ´Hei
minä voisin ottaa yhen kääpiökanin jos joku ehtii kanillensa kotia
- jenni09
kani10 kirjoitti:
onko kenelleen kääpiökania myytävänä kun mää haluaisin kanin mun kaverille syntymäpäivä lahjaks kirjottakaa jos jollakin on .
Heippa, oletko jo löytänyt itsellesi kanin? Jos et meillä olisi kaksi sydämmen valloittajaa joilla mukana häkki ja muut tarvikkeet lelut ym sekä kuljetuskoppa jne. häkki on koottava ja sitä voi muakata mieleisekseen meillä se on ollut jopa 2 metrin mitoissa. lähetän kuvia jos kiinnostaa. paperit ym löytyy..
Joudutaan luopumaan allergian ja olosuhteidenvuoksi. - jenni09
´Hei kirjoitti:
Heippa, oletko jo löytänyt itsellesi kanin? Jos et meillä olisi kaksi sydämmen valloittajaa joilla mukana häkki ja muut tarvikkeet lelut ym sekä kuljetuskoppa jne. häkki on koottava ja sitä voi muakata mieleisekseen meillä se on ollut jopa 2 metrin mitoissa. lähetän kuvia jos kiinnostaa. paperit ym löytyy..
Joudutaan luopumaan allergian ja olosuhteidenvuoksi. - kanila(lintutarhan)
kani10 kirjoitti:
minulta löytyisi muutama hermeliini luonnonharmaita uroksia ja naaras s.28.3-09.sitten löytyy aikuinen uros kääpiöluppa.hintapyynti olisi kpl.20e. puh.0407429598
- Nakkipupu
´Hei kirjoitti:
3 tyttöpupua ostettavissa, tuolla lisää tietoa: http://www.petsie.fi/market/product/3_kania!!_kiire!!/10956/
- Kiinnostunut
kanila(lintutarhan) kirjoitti:
minulta löytyisi muutama hermeliini luonnonharmaita uroksia ja naaras s.28.3-09.sitten löytyy aikuinen uros kääpiöluppa.hintapyynti olisi kpl.20e. puh.0407429598
Onko ulkokani ?
- hakurasiku
saat tyttö kanini hinnasta voidaan sopia. XDD.Hermeliini,on hyvä rotu aloittelijalle.valkoinen hiukan ruskeaa silmien ympärillä.
- hakurasiku
ai niin, se elelee myyrmäki,vantaalla ikää vähän päälle 1.
- Viivura
Moi! Mulla olis yksi poikakani. Se on ruskea hermeliini. Se on kiltti. Se kani olis täältä Töysästä päin. Hinta 15€. Jos olet kiinnostunut. Sitä ei ole leikattu. Ikää sillä on 1v6kk. Kuljetus ei ole mahdollista.
- -roosa-
hei teidän jo tosi paljon kaneista ja voin sanoa että kääpiöleijonaharjas kanit ovat rauhallisia ja hyviä aloittelioille...Itselläni on ollut kani ja on suunnitelmissa ostaa/ottaa uusi kani:D mutta suosittelen syvästi tuota kani rotua. Internetistä löytyy myytäviä kaneja ja oikein hyvää ja onnistuvaa kanin hakua... Sen rotuinen kani on pieni mutta ei liian pieni.. Ja sopii hyvin sinulle ja pojallesi se maksaa noin 0-50 € mutta muista että kanilla on oltava kaikki valmiinä kun se haetaan kotiin turvaa kaikki sähkö johdot ja kaikki vaarallinen ,mutta onnea matkaan T:-Roosa- ervasti ranualta:D
- Ystävän puolesta
Hei!
Tuttuni tuttu on lähdössä opiskelemaan ja hän joutuu luopumaan lemmikkikanistaan. Kyseeseen tulisi joko pitkäaikainen hoitosuhde tai kokonaan luopuminen... Vaikutetaan täällä pääkaupunkiseudulla. Jos olet kiinnostunut voin selvittää lisää... - randommm
Meil ois annettavaks kaks pentu kania yks tumma ja yks vaalee.
Uros ja naaras.Rodultaan hermeliini.Helsingistä päi.- randommm
Ja unohdin laittaa että jos suostutte ottamaan ne kaks pentuu nii sihen tulee mukana juomapullo
- Pupuista
Heippa! Sinulla oli myynnissä tyttö kani? olisin kiinnostunut siitä jos vielä myynnissä, minkä ikäinen on? kuvia???
- cristasi
Minulla olisi 6.5.2009 syntynyt hermeliini uros myynnissä, joskus sylivauva, ja joskus utelias ja haluaa tutkia paikkoja. Mutta erittäin kiltti ja suloinen, katsoo kanssasi myös telkkaria!
- s
Mulla olisi leijonaharjaskaninpoikasia kahdesta poikueesta. Kesyjä. Vapaana 6 urosta ja 4 naarasta. Väreinä scheck, harmaa ja tumman siniharmaa. Mukaan sukutaulut, ruokapussi ja hoito-ohjeet. Kuvia yms lisää tietoa sähköpostilla.
[email protected] - @MinZuu@
s kirjoitti:
Mulla olisi leijonaharjaskaninpoikasia kahdesta poikueesta. Kesyjä. Vapaana 6 urosta ja 4 naarasta. Väreinä scheck, harmaa ja tumman siniharmaa. Mukaan sukutaulut, ruokapussi ja hoito-ohjeet. Kuvia yms lisää tietoa sähköpostilla.
[email protected]Katsoppa tuo "MYYDÄÄN RISTEYTYSKANIN POIKASIA KEMIJÄRVELLÄ!" Otsikko! :)
- äippä1979
Meillä olisi kääpiöluppakorva. annetaan heti allergian vuoksi. asumme helsingissä
- ''''''''''''''''''''
oli kani ei ole enää
- Anonyymi
Suosittelen kääpiö leijonaharjasta se on helppo hoitaminen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007