voi vitja kun olin just kitsenis ja jäi loppu näkemätä??
ketk voitti
11
644
Vastaukset
- ja Spock
voittivat
- täällä on
henkilöitä jotka ovat aina keittiössä kun ratkaisut tapahtuu :)
- viserrä mut
kun on aina passattava jotakuta ja omat asiat jiäp viimeseks!
- pallo
...
- ja Spock
voittivat,....heh
- kukaan ei edes
seuraa 24/7 koska en ole saanut mitään vastausta kuka sen kisan voitti?!!
Jenni protestoi voimakkaasti sitä että hänen edellistä tulostaan ei hyväksytty koska hänen saippuansa oli ollut mielestään aivan samanlainen kuin Kaarlonkin voittosaippua
Hannekin protestoi sitä että hänen suorituksensa hylättiin...- Sain tämän tiedon juuri
myöskin luettuani subin sivuja! Kaikille tiedoksi sieltähän löytyy joka kyssäriin vastaus!
Ei tartteis täällä enää kysellä joka asiasta. Äänestykseen joutuvat varmasti myös löytyvät sitten sieltä jos ja kun semmoinen edes tulee! - Kaarlolle?
Sain tämän tiedon juuri kirjoitti:
myöskin luettuani subin sivuja! Kaikille tiedoksi sieltähän löytyy joka kyssäriin vastaus!
Ei tartteis täällä enää kysellä joka asiasta. Äänestykseen joutuvat varmasti myös löytyvät sitten sieltä jos ja kun semmoinen edes tulee!Siis saiko saippuatehtävästä jonkun palkinnon?
- vielä, mutta
Kaarlolle? kirjoitti:
Siis saiko saippuatehtävästä jonkun palkinnon?
on kyllä käynyt pk huoneessa, mitään ei kyl kertonut!
- tietää jo
vielä, mutta kirjoitti:
on kyllä käynyt pk huoneessa, mitään ei kyl kertonut!
palkintonsa, pitää vaan olla kertomatta muille. tai sitten tulee yllätyksenä illemmalla nimeämisten ohessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980