voi vitja kun olin just kitsenis ja jäi loppu näkemätä??
ketk voitti
11
663
Vastaukset
- ja Spock
voittivat
- täällä on
henkilöitä jotka ovat aina keittiössä kun ratkaisut tapahtuu :)
- viserrä mut
kun on aina passattava jotakuta ja omat asiat jiäp viimeseks!
- pallo
...
- ja Spock
voittivat,....heh
- kukaan ei edes
seuraa 24/7 koska en ole saanut mitään vastausta kuka sen kisan voitti?!!
Jenni protestoi voimakkaasti sitä että hänen edellistä tulostaan ei hyväksytty koska hänen saippuansa oli ollut mielestään aivan samanlainen kuin Kaarlonkin voittosaippua
Hannekin protestoi sitä että hänen suorituksensa hylättiin...- Sain tämän tiedon juuri
myöskin luettuani subin sivuja! Kaikille tiedoksi sieltähän löytyy joka kyssäriin vastaus!
Ei tartteis täällä enää kysellä joka asiasta. Äänestykseen joutuvat varmasti myös löytyvät sitten sieltä jos ja kun semmoinen edes tulee! - Kaarlolle?
Sain tämän tiedon juuri kirjoitti:
myöskin luettuani subin sivuja! Kaikille tiedoksi sieltähän löytyy joka kyssäriin vastaus!
Ei tartteis täällä enää kysellä joka asiasta. Äänestykseen joutuvat varmasti myös löytyvät sitten sieltä jos ja kun semmoinen edes tulee!Siis saiko saippuatehtävästä jonkun palkinnon?
- vielä, mutta
Kaarlolle? kirjoitti:
Siis saiko saippuatehtävästä jonkun palkinnon?
on kyllä käynyt pk huoneessa, mitään ei kyl kertonut!
- tietää jo
vielä, mutta kirjoitti:
on kyllä käynyt pk huoneessa, mitään ei kyl kertonut!
palkintonsa, pitää vaan olla kertomatta muille. tai sitten tulee yllätyksenä illemmalla nimeämisten ohessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502