Mistä reppu-trolley n.60litraa?!?

Retki

Moi. Mistä ihmeestä Helsingistä löytäis n. 60-litrasen reppu/rinkka/trolley-yhdistelmän. Siis suht ison repun missä pyörät alla. Tuolla maailman kentillä niitä näkyy rutkasti, vaan mistä semmosen löytäis Helsingistä? Stoccalta löyty vaan pieni...n.40 litranen ja valtava 90 litranen, mut tarvisin semmosen välimuodon, n. 60 litraa? Onko tietoa?

5

2563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiitu

      Menepä tsekkaamaan urheilukamaliikkeet: Stadium, Lassin Retkiaitta, muitakin taitaa olla.

    • käynyt ja nähnyt, ei muista

      Itäkeskuksessa on Nahkatavara-niminen liike, joka myy mm. käsialukuja ja matkalaukkuja. Siellä näytti nököttävän yksi pyörillä ja vetoaisalla varustettu rinkka. Nyt en muista merkkiä, mutta samaa merkkiä oli myös reppuja tms. Minulle ennestään täysin tuntematon brändi.

      Liikkeen puh. (09)7279 5337, soita kysy.

      • Retki

        Tänks. Ehkä zekkaan vielä sen Itiksen. Hesan keskustan KAIKKI puljut käyty läpi, myös ne urheiluliiikkeet. Löyty Robalta ainoastaan yks sopiva Victorinoxin, mut hinta oli melkein 400 egee...eli aivan liian kallis. Uskomattoman vaikeeta löytää -ehkä mä sit vaan lähen rinkan kanssa...?


      • Jalmari
        Retki kirjoitti:

        Tänks. Ehkä zekkaan vielä sen Itiksen. Hesan keskustan KAIKKI puljut käyty läpi, myös ne urheiluliiikkeet. Löyty Robalta ainoastaan yks sopiva Victorinoxin, mut hinta oli melkein 400 egee...eli aivan liian kallis. Uskomattoman vaikeeta löytää -ehkä mä sit vaan lähen rinkan kanssa...?

        Itse taidan käydä ostamassa tällaisen Partioaitasta:

        http://www.partioaitta.fi/product_info.php?cPath=1_6_75&products_id=5310

        Oli usean kokoisia, joissa nimenomaan rinkkaosuus on hoidettu tosi hyvin.

        Vielä kun olisi vetokahva, voisi olla parempi vetää... Ehkä vielä katselen...


      • vaikea löytää Suomesta
        Jalmari kirjoitti:

        Itse taidan käydä ostamassa tällaisen Partioaitasta:

        http://www.partioaitta.fi/product_info.php?cPath=1_6_75&products_id=5310

        Oli usean kokoisia, joissa nimenomaan rinkkaosuus on hoidettu tosi hyvin.

        Vielä kun olisi vetokahva, voisi olla parempi vetää... Ehkä vielä katselen...

        Olen hakenut ja kysellyt matkailurinkkaa. Stockmann oli ystävällinen ja lupasi tilata haluamani Belgiasta, 2-4 viikkoa. Niiltä löytyi yksi Esprit, vetoaisalla ja rattailla ja kannettava eikä hintakaan kuin vajaat 90 E - joulukuussa 20 % kanta-asiakasale. Ei hintava eikä järin laadukaskaan, mutta ajanee asiansa.
        Partioaitassa on vain Berghaus, jossa ei ole vetokahvaa. Muilla ei ole, ainakaan juuri nyt.

        Katsokaapa maailmalta Eagle Creekin mallistoa, upeita, mutta olisi kiva koettaa ennenkuin tilaa. Ovat kalliita. Niitä saa nopeastikin mm. unterwegs.de nettikaupasta Saksasta ja mietin asiaa....

        Rinkkaihmiset moittivat, mutta vanhempana (ja aikanani rinkkaa kylliksi kantaneena) voisin jo kovinkin mielelläni vetääkin omaisuuttani aina kun se on mahdollista.
        Niinhän maailman lentokentillä näkee toimittavan !

        Mieleeni tulee lause, jonka luin jostain - jotenkin että rinkan ehdoton kantaminen on metsäsuomalaisen elämäntapaa, kannetaan keskellä kaupunkiakuin kuin erämaassa, perkele !

        Nojaa, mutta vinkatkaa jos tiedätte jonkin hyvän merkin ja/tai paikan. Tarvitsen omani pian !!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe