Nimetyt julki nyt?

asukkaat pyydettiin juuri sohvalle...

31

8635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierre nimettyjen kohdalla

      jos ei mene kuten haluaa kukin.(( sääli sinäänsä!

      • jokainen tekee

        oman aloituksen siitä ketkä ovat äänestyksessä ;)


    • Nämä siis pudotuksessa..

      • hyvä juttu Miran

        kannalta. Hannen reaktio oli yllätys!! Ihanaa, nyt Jenni poies!!!


      • KIITOS JA NÄKEMIIN

        ouhjea, mä äänestän molemmat ulos talosta.


      • missäperttuprkl

        Kuinkahan mahtaa käydä?


      • eikä epäilystäkään

        kuka tippuu.


      • Dean A

        Kyllä ihmeitä saa tapahtua, jos Sorella jää taloon.


      • kaikki peliin

        ...niin löisin koko omaisuuteni sen puolesta, että Sorella lähtee talosta. Aivan sata varmasti kaikki ihq pissis teinixit äänestää sorellan ulos. Pissikset on kuitenkin suurin ryhmä, jotka noihin ääneystyksiin ylipäätäänkään osallistuu.


      • ???:::
        kaikki peliin kirjoitti:

        ...niin löisin koko omaisuuteni sen puolesta, että Sorella lähtee talosta. Aivan sata varmasti kaikki ihq pissis teinixit äänestää sorellan ulos. Pissikset on kuitenkin suurin ryhmä, jotka noihin ääneystyksiin ylipäätäänkään osallistuu.

        ihq pissis teinixit niinkö meinaat, heikko tietämys sulla......


    • äänestetään pois

      Nyt kaikki Jenniä äänestämään miinuksilla, että saadaan se kiukkupussi kotimatkalle.

      Sorellalle plussaääniä siitä hyvästä, että on vaikeuksista huolimatta jaksanut ja toiseksi, vaikka hänelle on kiukuteltu ja oltu ilkeitä, on silti kestänyt kuin sitkeä sissi koettelemuksissa.

      Onhan ne resut gollegehousut jo nähty niin moneen kertaan!

      • tarkkailija.

        Collegehousut kirjoitetaan ceellä.


      • Jenni tippuu housuinensa
        tarkkailija. kirjoitti:

        Collegehousut kirjoitetaan ceellä.

        Ne housut on ällöttävät...

        Hanne ottaa pulttia kun tajuaa, että ystävä Jenni tipahtaa... hehehehhehehe


        Sitten ne reikähousut lähtee kotimatkalle ja meillä on kivaa.:D


      • eilen oli hyvä syy

        Jenni oli pitkään inhokkini, mutta pisteet nousi eilen aivan huippulukemiin, kun oli suunnilleen ainoa joka uskalsi suoraan kertoa Sormeillalle ettei tykkää siitä.


      • pois kiitos

        Ei tommosta tihrustelijaa jaksaa kukaan enää katsoa. On muuten kuvaus sitkeä sissi mielestäni kaukana Sorellasta. Miten voi kolmekymppinen olla noin epävarma itsestään? Ja vielä opettajana, jolloin pitäisi olla esimerkkinä, huh huh.

        Jennillä oikeaa asennetta reilusti ja varmasti jää taloon tämän äänestyksen jälkeen.


      • ,.,.ö,
        tarkkailija. kirjoitti:

        Collegehousut kirjoitetaan ceellä.

        Mutta tässä taapauksessa on juuri kysymyksessä varsin harvinaisista Gollege housuista, eli tietämätön pää kiinni!


      • Made in USA
        ,.,.ö, kirjoitti:

        Mutta tässä taapauksessa on juuri kysymyksessä varsin harvinaisista Gollege housuista, eli tietämätön pää kiinni!

        Jenkeistä roudatut opiskeluhousut. Tenttiin on kovasti päntätty, kun on housut puhki asti kuluneet. Harvinainen keräilykappale. :D


    • no ei se mitään

      pääsee nopeempaa Tatun ja mankin kanssa juhlimaan :)

      • että manki

        haluis vielä juhlia senkaa???


      • siitä sai
        että manki kirjoitti:

        haluis vielä juhlia senkaa???

        ja voihan olla että haluaakin, hehän kuitenkin sopivat keskenään jutun, tai niin Sorella ainakin ajattelee :)


      • Luulen.

        Tatu ja Mika ei pierasekkaan Sorellaan päin.jos
        sattuuvat joskus kohtaamaan.


    • Jenni tippuu

      Kyllä varmasti väellä venyy naamat kun Hanne tippuu. Odotan jo sitä päivää jännityksellä ja niitä ilmeitä. Mahtavat oli ilmeet kun Tatukin tippui. Kaarlokin monttu auki mollotti. hheheheh

      tulee hauskaa.

    • Sorella on aika vapautuneen oloinen, jopa iloinen... Jenni meni aivan hiljaiseksi ja lähti tiskaamaan... Otti koville hänelle.
      Mira on yllättynyt ja odotti pitkään vielä että hänenkin nimensä sanottaisiin.

    • missäperttuprkl

      Sorellaa. Miikat saa, jotta pääsee selvittelemään sotkujaan Mikan kanssa. Tämän jälkeen en äänestä enää kertaakaan. Minulle on sitten ihan sama kuka noista pöljistä sen rahan vie. Minusta siellä ei ole ketään sellaista, joka sen todella ansaitsisi.

      • ja paljon..

        ...


      • ceciliaq

        Tämä oli odotettavissa. Äänestivät kenet haluavat pois talosta ja ketä eivät. Eikö se näin mennyt ??

        Sorella ulos, hiukan noloa pääsi tapahtumaan vaikka on ollut talossa vasta niin vähän aikaan!!!
        huij hai...


      • jenni miinus
        ja paljon.. kirjoitti:

        ...

        Annan monella kympillä Sorellalle plus ääniä.

        Ihan sen takia, että Haluun nähdä Hannen ilmeen kun Jenni lähtee talosta.

        Sitte seuraavalla viikolla äänestämme Sorellan ulos. Ei ole mun suosikki, mutta nyt pitää saada ensin Jenni pois talosta.


      • pois!!
        ceciliaq kirjoitti:

        Tämä oli odotettavissa. Äänestivät kenet haluavat pois talosta ja ketä eivät. Eikö se näin mennyt ??

        Sorella ulos, hiukan noloa pääsi tapahtumaan vaikka on ollut talossa vasta niin vähän aikaan!!!
        huij hai...

        Nyt alko lähtölaskenta..


    • ROSKANAAMA

      ULOS. Jenni on yhtä kulahtaneen näköinen kuin huosunsakin. Naama kuin romukaupan ikkunasta repäisty vanha Jupiterin nahkasatula.(tuunattu niitillä).

    • pian!

      Äänestän Jennin pois. Sorella on ihan kiva, toisin kuin ylpeä Jenni.

      • kale

        kaikki varatut pois vaan talosta


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe