peli sammuu keskenkaiken ;/

Dude ;D

Moi!
Asiani on niin et jos alan pelamaan simssiä niin se sammuu itestään kesken pelin...Joko kun oon päässyt kylään (esim kaunialaan) niin se sammuu tai sit ku oon pelaamassa jollaki perheellä ;O
Voisiko joku hieman auttaa??
Kiitos kauheesti jo annat ideoita!

10

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sims1

      otsikko

      • Dude ;D

        Se on oikea me ollaan jo katottu mut kiitos kummiskin :)


      • Dude ;D kirjoitti:

        Se on oikea me ollaan jo katottu mut kiitos kummiskin :)

        Luulen et sun muisti ei riitä pyörittämään, mikäs se vähimmäisvaatimus oli 256? en nyt tarkalleen muista mutta jo 512 pitäisi toimia hyvin, itellä on lisätty muistia jälkeenpäin eli jotain vähän pääl 700 on nyt :)


      • Dude ;D
        viveca87 kirjoitti:

        Luulen et sun muisti ei riitä pyörittämään, mikäs se vähimmäisvaatimus oli 256? en nyt tarkalleen muista mutta jo 512 pitäisi toimia hyvin, itellä on lisätty muistia jälkeenpäin eli jotain vähän pääl 700 on nyt :)

        Muistia on tarpeeksi yli puolet jälellä isä katto senki ;/ Hankala tilanne....Mut kiitos kummiskt!


      • puolet
        Dude ;D kirjoitti:

        Muistia on tarpeeksi yli puolet jälellä isä katto senki ;/ Hankala tilanne....Mut kiitos kummiskt!

        jäljellä? puhutko nyt muistista vai kovalevytilasta? Muistista ei voi sanoa, että sitä olisi jonkin verran jäljellä..

        Mulla on itseasiassa samankaltainen ongelma, eli peli sammuu kesken kaiken ja ihan varoittamatta. Toisinaan kesken tallennuksenkin simahtaa ruutu pimeäksi. Meillä tuo johtuu näytönohjaimesta. Ootko kokeillut ajureiden päivittämistä? Entä oletko päivittänyt pelisi?


      • Dudu ;D
        puolet kirjoitti:

        jäljellä? puhutko nyt muistista vai kovalevytilasta? Muistista ei voi sanoa, että sitä olisi jonkin verran jäljellä..

        Mulla on itseasiassa samankaltainen ongelma, eli peli sammuu kesken kaiken ja ihan varoittamatta. Toisinaan kesken tallennuksenkin simahtaa ruutu pimeäksi. Meillä tuo johtuu näytönohjaimesta. Ootko kokeillut ajureiden päivittämistä? Entä oletko päivittänyt pelisi?

        olen päivittäny simssini mut mikä on ajuri?


      • edellinen
        Dudu ;D kirjoitti:

        olen päivittäny simssini mut mikä on ajuri?

        näytönohjaimen ajurit? Joissain tilanteissa voi auttaa sekin. Joissain tilanteissa voi myös sekoittaa entisestään, joten kannattaa luoda palautuspiste ennen säätämistä. :)


      • Dude ;D
        edellinen kirjoitti:

        näytönohjaimen ajurit? Joissain tilanteissa voi auttaa sekin. Joissain tilanteissa voi myös sekoittaa entisestään, joten kannattaa luoda palautuspiste ennen säätämistä. :)

        ookei kiitos vinkistä :)


      • damitt-
        Dude ;D kirjoitti:

        ookei kiitos vinkistä :)

        niin minullakin ihan samanlainen ongelma. :( Peli sammuu kesken kaiken, eka kuuluu vaan "piip piip piip" ja sitten toks, se sammuu! Se on ärsyttänyt, mutta jos olen netissä ei ole mitään vikaa. Koneessa voi olla virus, koska veljeni käy netissä ilman palomuuria. Se on huono homma , mutta.. Niin se varmaan on, tämä kone on kumminkin Peli-kannettava eli tarkotettu peleihin että tilaa on jne.. :) Kertokaa vinkkejä jooko ?


      • Yavanna
        damitt- kirjoitti:

        niin minullakin ihan samanlainen ongelma. :( Peli sammuu kesken kaiken, eka kuuluu vaan "piip piip piip" ja sitten toks, se sammuu! Se on ärsyttänyt, mutta jos olen netissä ei ole mitään vikaa. Koneessa voi olla virus, koska veljeni käy netissä ilman palomuuria. Se on huono homma , mutta.. Niin se varmaan on, tämä kone on kumminkin Peli-kannettava eli tarkotettu peleihin että tilaa on jne.. :) Kertokaa vinkkejä jooko ?

        sanoo veljelles et lakkaa pelleilemstä sillä koneella ja pitää sen turvaohjelman päällä, kun menee nettiin. Meinaan tolla menolla teille pystyy hakkerit hakkerotumaan sisälle ja saada paljoan pahaa aikaa, kuten esim. hävittämään vaikkapa tärkeitä tiedostoja.

        Sitten kerrot vanhemmillenne ja pyydät, et ne pistää veljelles porttikiellon koneelle niin kauaksi aikaa, kunnes se oppii sitä tietoturva ohjelmaa ja palomuuria käyttää netissä pyöriessään.

        Mutta joo, sun kannattaa skannata se teidän koko kone läpi antivirusohjelmalla ja yrittää siistii sieltä kovalevyltä mahdolliset virukset ja jos ei onnistu niin kannattaa sitten pyytää apua ihan atk - tukihenkilöltä, joka yleensä osaa hoitaa tuollaiset ongelmat ja antaa neuvoja koneen käyttämiseen.
        Jos kovalevy sieltä teidän konelta on tosi pahasti saastun ni, niin voi olla, et sen koko kovalevyn joutuu formatoimaan eli tyhjentämään täysin kaikista tiedostoista ja ohjelmista.

        Mutta jos kone muuten toimii, niin sitten toiminnan parantamiseen auttaa, kun eheyttää kovalevy(t) tarpeeksi usein. Tuo eheytys löytyy järjestelmätyökaluista, joka taas sijaitsee Apuohjelmissa.

        Ja joo ihan yleisesti kannattaa aina tarkistaa ennen kuin asentaa sitä peliä, et koneen tehot ja muisti riittää sen pelin pyörittämiseen ja näytön ajurit on yhteen sopivat sen pelin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe