peli sammuu keskenkaiken ;/

Dude ;D

Moi!
Asiani on niin et jos alan pelamaan simssiä niin se sammuu itestään kesken pelin...Joko kun oon päässyt kylään (esim kaunialaan) niin se sammuu tai sit ku oon pelaamassa jollaki perheellä ;O
Voisiko joku hieman auttaa??
Kiitos kauheesti jo annat ideoita!

10

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sims1

      otsikko

      • Dude ;D

        Se on oikea me ollaan jo katottu mut kiitos kummiskin :)


      • Dude ;D kirjoitti:

        Se on oikea me ollaan jo katottu mut kiitos kummiskin :)

        Luulen et sun muisti ei riitä pyörittämään, mikäs se vähimmäisvaatimus oli 256? en nyt tarkalleen muista mutta jo 512 pitäisi toimia hyvin, itellä on lisätty muistia jälkeenpäin eli jotain vähän pääl 700 on nyt :)


      • Dude ;D
        viveca87 kirjoitti:

        Luulen et sun muisti ei riitä pyörittämään, mikäs se vähimmäisvaatimus oli 256? en nyt tarkalleen muista mutta jo 512 pitäisi toimia hyvin, itellä on lisätty muistia jälkeenpäin eli jotain vähän pääl 700 on nyt :)

        Muistia on tarpeeksi yli puolet jälellä isä katto senki ;/ Hankala tilanne....Mut kiitos kummiskt!


      • puolet
        Dude ;D kirjoitti:

        Muistia on tarpeeksi yli puolet jälellä isä katto senki ;/ Hankala tilanne....Mut kiitos kummiskt!

        jäljellä? puhutko nyt muistista vai kovalevytilasta? Muistista ei voi sanoa, että sitä olisi jonkin verran jäljellä..

        Mulla on itseasiassa samankaltainen ongelma, eli peli sammuu kesken kaiken ja ihan varoittamatta. Toisinaan kesken tallennuksenkin simahtaa ruutu pimeäksi. Meillä tuo johtuu näytönohjaimesta. Ootko kokeillut ajureiden päivittämistä? Entä oletko päivittänyt pelisi?


      • Dudu ;D
        puolet kirjoitti:

        jäljellä? puhutko nyt muistista vai kovalevytilasta? Muistista ei voi sanoa, että sitä olisi jonkin verran jäljellä..

        Mulla on itseasiassa samankaltainen ongelma, eli peli sammuu kesken kaiken ja ihan varoittamatta. Toisinaan kesken tallennuksenkin simahtaa ruutu pimeäksi. Meillä tuo johtuu näytönohjaimesta. Ootko kokeillut ajureiden päivittämistä? Entä oletko päivittänyt pelisi?

        olen päivittäny simssini mut mikä on ajuri?


      • edellinen
        Dudu ;D kirjoitti:

        olen päivittäny simssini mut mikä on ajuri?

        näytönohjaimen ajurit? Joissain tilanteissa voi auttaa sekin. Joissain tilanteissa voi myös sekoittaa entisestään, joten kannattaa luoda palautuspiste ennen säätämistä. :)


      • Dude ;D
        edellinen kirjoitti:

        näytönohjaimen ajurit? Joissain tilanteissa voi auttaa sekin. Joissain tilanteissa voi myös sekoittaa entisestään, joten kannattaa luoda palautuspiste ennen säätämistä. :)

        ookei kiitos vinkistä :)


      • damitt-
        Dude ;D kirjoitti:

        ookei kiitos vinkistä :)

        niin minullakin ihan samanlainen ongelma. :( Peli sammuu kesken kaiken, eka kuuluu vaan "piip piip piip" ja sitten toks, se sammuu! Se on ärsyttänyt, mutta jos olen netissä ei ole mitään vikaa. Koneessa voi olla virus, koska veljeni käy netissä ilman palomuuria. Se on huono homma , mutta.. Niin se varmaan on, tämä kone on kumminkin Peli-kannettava eli tarkotettu peleihin että tilaa on jne.. :) Kertokaa vinkkejä jooko ?


      • Yavanna
        damitt- kirjoitti:

        niin minullakin ihan samanlainen ongelma. :( Peli sammuu kesken kaiken, eka kuuluu vaan "piip piip piip" ja sitten toks, se sammuu! Se on ärsyttänyt, mutta jos olen netissä ei ole mitään vikaa. Koneessa voi olla virus, koska veljeni käy netissä ilman palomuuria. Se on huono homma , mutta.. Niin se varmaan on, tämä kone on kumminkin Peli-kannettava eli tarkotettu peleihin että tilaa on jne.. :) Kertokaa vinkkejä jooko ?

        sanoo veljelles et lakkaa pelleilemstä sillä koneella ja pitää sen turvaohjelman päällä, kun menee nettiin. Meinaan tolla menolla teille pystyy hakkerit hakkerotumaan sisälle ja saada paljoan pahaa aikaa, kuten esim. hävittämään vaikkapa tärkeitä tiedostoja.

        Sitten kerrot vanhemmillenne ja pyydät, et ne pistää veljelles porttikiellon koneelle niin kauaksi aikaa, kunnes se oppii sitä tietoturva ohjelmaa ja palomuuria käyttää netissä pyöriessään.

        Mutta joo, sun kannattaa skannata se teidän koko kone läpi antivirusohjelmalla ja yrittää siistii sieltä kovalevyltä mahdolliset virukset ja jos ei onnistu niin kannattaa sitten pyytää apua ihan atk - tukihenkilöltä, joka yleensä osaa hoitaa tuollaiset ongelmat ja antaa neuvoja koneen käyttämiseen.
        Jos kovalevy sieltä teidän konelta on tosi pahasti saastun ni, niin voi olla, et sen koko kovalevyn joutuu formatoimaan eli tyhjentämään täysin kaikista tiedostoista ja ohjelmista.

        Mutta jos kone muuten toimii, niin sitten toiminnan parantamiseen auttaa, kun eheyttää kovalevy(t) tarpeeksi usein. Tuo eheytys löytyy järjestelmätyökaluista, joka taas sijaitsee Apuohjelmissa.

        Ja joo ihan yleisesti kannattaa aina tarkistaa ennen kuin asentaa sitä peliä, et koneen tehot ja muisti riittää sen pelin pyörittämiseen ja näytön ajurit on yhteen sopivat sen pelin kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      270
      4233
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      3193
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      13
      2761
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      190
      2419
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      57
      2356
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      90
      1462
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      22
      1397
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1346
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      33
      1265
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      34
      1229
    Aihe