Tietääkö kukaan tämän tempun salaisuutta ja olisi sen valmis paljastamaan!!!? Kyseisessä tempussa siis voidaan nojata noin 45 astetta eteenpäin siltikään kaatumatta!
The Lean
magic man
6
804
Vastaukset
- oikea magic man
Pyytäisin että et kopioisi minun nimimerkkiäni.
T:oikea magic man.- kaksi
mulkkua leikkii nimimerkilläni on teillä otsaa >:(
- että käytin
kaksi kirjoitti:
Nimimerkkiäsi! En tiennyt että se on jo olemassa! Mutta asiaan eli tunteeko kukaan kyseisen tempun metodia????
- magic_man
kaksi kirjoitti:
Nyt minun nimimerkkiäni ei voi ketään kopioida.
:) - magic man
magic_man kirjoitti:
Nyt minun nimimerkkiäni ei voi ketään kopioida.
:)nimimerkkini. Oliko reilua ;)
- duippa
Tietty se nojaa jäykkään mulkkuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105156- 822825
- 462722
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132100- 251971
- 471880
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71833- 421805
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71751Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171751