pmc skyline -67

kale

Mulla on maannu ladossa parikyt vuotta pmc skyline 4v a-150.Onkohan sillä rahallista arvoa, vai vienkö prässiin? ois kiva tietää.

6

4921

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noseless
    • J@nne

..Tältä kaverilta: http://www.cedricfan.sivut.ws/
      Email osoite on tuolla tekstin joukossa.
      Sillä on jo PMC Gloria, Datsun 260c, Datsun 180B ja ilmeisesti muitakin Datsuneita ja tietää varmaan jos jotakin kiinnostaa ellei häntä itseään sitten kiinnosta joka on hyvinkin mahdollista!

Uskon että arvoa sillä on, jos ei ihan paskana ole, on sen verran harvinainen auto!

• peedro1

Moro!
      onko myynnissä? P:050-4097690

• pmc fani

olen kiinostunut ko autosta veijo olsio 64100 kristiinankaupunki 0400 456133 s0oita

• pline

löytyisi myös pmc skyline tosin myin sen noin 10 vuotta sitten autoa ei vielä haettu ostajalla entisöitynä pmc skyline ja cloria oli joko ristiinasta tai kristiinasta jos joku tunnistaa soittaa voi 0400 958899

• Olsio

olen kiinostun ko autosta 0400 456133 soita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      156
      6339
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1786
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1434
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      47
      1051
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1019
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      941
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      919
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      898
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      875
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      867
    Aihe