Mulla on maannu ladossa parikyt vuotta pmc skyline 4v a-150.Onkohan sillä rahallista arvoa, vai vienkö prässiin? ois kiva tietää.
pmc skyline -67
6
4921
Vastaukset
- Noseless
Kannattaa kysellä täältä:
http://www.ncf.fi/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi - J@nne
..Tältä kaverilta: http://www.cedricfan.sivut.ws/
Email osoite on tuolla tekstin joukossa.
Sillä on jo PMC Gloria, Datsun 260c, Datsun 180B ja ilmeisesti muitakin Datsuneita ja tietää varmaan jos jotakin kiinnostaa ellei häntä itseään sitten kiinnosta joka on hyvinkin mahdollista!
Uskon että arvoa sillä on, jos ei ihan paskana ole, on sen verran harvinainen auto! - peedro1
Moro!
onko myynnissä? P:050-4097690 - pmc fani
olen kiinostunut ko autosta veijo olsio 64100 kristiinankaupunki 0400 456133 s0oita
- pline
löytyisi myös pmc skyline tosin myin sen noin 10 vuotta sitten autoa ei vielä haettu ostajalla entisöitynä pmc skyline ja cloria oli joko ristiinasta tai kristiinasta jos joku tunnistaa soittaa voi 0400 958899
- Olsio
olen kiinostun ko autosta 0400 456133 soita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566339
- 501786
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13919Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867