Hits Daily Double, joka tekee arviointeja levymyynneistä USAssa, on yhden päivän myynnin perusteella ennustamassa, että Janetin uusin menisi viikon kuluttua Billboard 200:n kärkeen:
--
Never underestimate the Oprah effect. Janet Jackson’s new Virgin Records album, 20 Y.O., is feeling the love from Winfrey’s audience after her appearance on Monday and, based on one-day sales reports from those retailers who haven’t lost our e-mail address, the album could top next week’s HITS chart with a total anywhere between 340-360k.
Lähde:
http://hitsdailydouble.com/news/newsPage.cgi?news06350
Janet nousemassa ykköseksi
7
303
Vastaukset
- Hannes22
Luottaa ko. sivun arvioihin. Menee lähes aina mönkään.
- Erizo
Niin, kyse onkin ennusteista ja arvioista.
HDD on osannut kuitenkin aika hyvin ennustaa listasijoituksia, vaikka myyntiluvut, arvioita kun ovat, voivat heilahdella.
Mutta eiköhän tuo ole aika selvää, että Janet menee ykköseksi, vaikka arvio on tehtykin ensimmäisen päivän myynnin perusteella. - Hannes22
Erizo kirjoitti:
Niin, kyse onkin ennusteista ja arvioista.
HDD on osannut kuitenkin aika hyvin ennustaa listasijoituksia, vaikka myyntiluvut, arvioita kun ovat, voivat heilahdella.
Mutta eiköhän tuo ole aika selvää, että Janet menee ykköseksi, vaikka arvio on tehtykin ensimmäisen päivän myynnin perusteella.Sen uskon kyllä, että menee ykköseksi - kiitos hyvän promon. Mutta epäilen noita myyntilukuja. Joko menee reilusti enemmän kaupaksi, tai sitten vähemmän. Jokatapauksessa loistava suoritus, ottaen huomioon, että MTV ei soita Janetin videoita, eikä pop-radio kappaleita.
- Erizo
HDD:n arvioiden mukaan Janet olisi jäänyt kakkkoseksi... :(
Soundscan sanoo kuitenkin viimeisen sanan, mutta tällä hetkellä Ludacris olisi noussut BB200:n paalulle.- Hannes22
HDD ei kuitenkaan laske ennakkotilauksia, eikä Amazon ja iTunesia. Eli vielä on toivoa. Mikäli Janet nyt kuitenkin jää kakkoseksi, niin bye bye kiertue ja seuraavat sinkut.
- Erizo
Hannes22 kirjoitti:
HDD ei kuitenkaan laske ennakkotilauksia, eikä Amazon ja iTunesia. Eli vielä on toivoa. Mikäli Janet nyt kuitenkin jää kakkoseksi, niin bye bye kiertue ja seuraavat sinkut.
Ei tuota erotusta olisi kuin noin 14 000 kpl. Mutta mahtaakohan Amazonin ja iTunesin veto riittää?
Jää nähtäväksi.
CHART DATE: 10/02/2006
LAST UPDATE: 10/03/2006 14:28:34
NOW IN: FINAL
LW TW artist / album label power index % change
-- 1 LUDACRIS DEF JAM SOUTH/IDJMG 314,060 --
RELEASE THERAPY
-- 2 JANET JACKSON VIRGIN 300,793 --
20 Y.O. - Hannes22
Erizo kirjoitti:
Ei tuota erotusta olisi kuin noin 14 000 kpl. Mutta mahtaakohan Amazonin ja iTunesin veto riittää?
Jää nähtäväksi.
CHART DATE: 10/02/2006
LAST UPDATE: 10/03/2006 14:28:34
NOW IN: FINAL
LW TW artist / album label power index % change
-- 1 LUDACRIS DEF JAM SOUTH/IDJMG 314,060 --
RELEASE THERAPY
-- 2 JANET JACKSON VIRGIN 300,793 --
20 Y.O.Olisi ollut kiva nähdä Janetin come back, mutta ehkä ensikerralla sitten. No, ei mikään ole vielä varmaa, täytyy odotella nyt Billboardia vielä. Jokatapauksessa hieno suoritus Janetilta, ottaen huomioon, että MTV ei soittanut videoita ja radiossakaan ei Janet soinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916