Kaunotar???

...Jätkä....

Mikä ihmeen kaunotar Paris muka on, ruma nenä ja suu, leveät leukaperät kuin miehellä, ei tosiaan mikään kaunotar. Tyhmäkin kuin saapas, häpeäksi koko naiskunnalle.

Jos kauniiksi tekee se, että voi vanhempien omaisuudella elää leveästi niin ehkä sitten. Kalliit muotivaatteet vaan kun eivät lärviä kaunista.

14

1449

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maria@

perseenkeinuttelija on tuo muija... Joo ja en ole kateellinen, koska olen paremman näköinen, aivot omaava ja en tee hotelleilla mitään..

• ,.,.,.,.,.

Näytä kuvas! Eihä se muilt oo pois jos nähää sun kauneutes :) Ja kyl mä vaan hotelleil tekisin paljonki, ensinnäki sais paljo rahaa, ja tokaks vois matkustella ja asuu ilmaseks niissä... ihanaa.

• ...

P.Hilton on perunannostokoneen näköinen, ei siis kovin hääppöisen näköinen.

• boooo

paris Hilton ei tod. ole miään kaunis! Jostain luin/kuulin kerran että Hiltonilla on sen takia aina sama poseerausasento jottei kaksoisleuka näy!! Ja olettehan huomanneet sen takakeno-vino-asennon mikä tekee akasta naurettavan näköisen. HYi sanon minä!!

Siinä uudessa videossakin "nothing in...." tämä poseeraustyyli tulee esiin useankin kerran!!

Paljon kauniimpia löytyy joka paikasta mutteihan hutsu mikään ulkonäköikoni olekaan vaan lavean elämän tyylin esikuva ja senkin vain vanhempiensa ansiosta! Ja jotkut väittävät(neiti itse)olevan vaatimaton naapurintyttö mutta onko!?

• saatanan perskules

Paris kaunokainen?No,kait se riippuu siitä mihin vertaa persreikään vai Angelika Jolieen?
      Ei kait ihmisiä varallisuuden tai suihin ottamisen netissä takia voi kaunottareksi kutsua?
      Kyllä kait jokainen näkee Parisin naaman,mikä ei piirteiltään kovin naisellinen ole ja naisissa yleensä kammoksutaan tai ei ainakaan katsotan kovin hyvänä isoa terävää nenää jonka alta puuttuu enää viikset.
      Ei siis mielestäni kovinkaan kaunis tapaus.Perusvarma kreikkalaisen maratoonarin tyttö jos olisi tummat hiukset,kun ei ole niin ehkä sveitsiläinen käkikello?

• Panda__

No oon TODELLAKIN!!
      kukapa ei haluis olla rikas ja kuuluisa..kaunis..
      jolla on valtaa jne?
      Njoo..
      saa vaan löhöillä ja olla.
      Ei tarveis miettii mitään työtä ja mist saa rahha jnee.
      SE ON KAUNIS!!!
      OOTTE VAAN KATEELLISII.

• .............

Mitä valtaa Parisilla on?

• Paris-fani

Kyl mun mielestä on aina kaunista, kun on rikas, amerikkalainen ja kuuluisa. Ja Paris on varmasti tosi älykäs ja sivistyny, niinku kaikki ihanat kuuluisuudet.

• öööö

"Kyl mun mielestä on aina kaunista, kun on rikas, amerikkalainen ja kuuluisa"
        Taidat olla joku vammainen vai?

Mun mielestä ei ole kaunista kun ihminen on niin hemmetin TYHYMÄ ja IDIOOTTI

"Ja Paris on varmasti tosi älykäs ja sivistyny, niinku kaikki ihanat kuuluisuudet"

Huoh ja hohhoijaa..
        Mun takapuolenikin on älykkäämpi kuin Paris

• Paris-fani
        öööö kirjoitti:

"Kyl mun mielestä on aina kaunista, kun on rikas, amerikkalainen ja kuuluisa"
        Taidat olla joku vammainen vai?

Mun mielestä ei ole kaunista kun ihminen on niin hemmetin TYHYMÄ ja IDIOOTTI

"Ja Paris on varmasti tosi älykäs ja sivistyny, niinku kaikki ihanat kuuluisuudet"

Huoh ja hohhoijaa..
        Mun takapuolenikin on älykkäämpi kuin Paris

Voi hyvä hyssykät: onko teille juolahtanut koskaan mieleen, että on ylipäänsä järjettömän pinnallista edes vaivautua keskustelemaan jostain turhanpäiväisestä julkimosta? Itse asiassa en edes tiedä, kuka on Paris Hilton enkä välitä tietääkään. Edellinen viestini oli ironiaa, mutta täysillä se näytti läpi menevän.

Huvikseni eilen vilkaisin, mistä täällä seurapiiri keskustelee. Esimerkiksi kirjallisuuspalstalla on muutama hassu viesti, mutta kaikenmaailman julkimojen nenänmuodot tai jokin Big Brother -ohjelma kyllä ihmisiä kiinnostaa. Entäpä ekologiset ongelmat, filosofia, politiikka?

• fure,s,

Jotkut miehet pitävät aivottomista blondeista, se selittää Parisin suosion...

• hotbeibe__

Paris on kaunis, kauniit silmät, hiukset, kroppa, vaatteet ja kaikki :)) rikkaus vaa hei kaunistaa :) joten menkäämme hymyissä suin etiä päin :)))

• Paris tehdäänkö video?

kaunein vartalo..

• hotbeibe__
        Paris tehdäänkö video? kirjoitti:

kaunein vartalo..

jes!! kerrankin joku mun kanssa samaa mieltä!! :) oikea asenne!! kaikkien ei tarvii Parisista tykätä mutta ei haukkuminen mtn hyödytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7629
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1883
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      759
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241