Kaunotar???

...Jätkä....

Mikä ihmeen kaunotar Paris muka on, ruma nenä ja suu, leveät leukaperät kuin miehellä, ei tosiaan mikään kaunotar. Tyhmäkin kuin saapas, häpeäksi koko naiskunnalle.

Jos kauniiksi tekee se, että voi vanhempien omaisuudella elää leveästi niin ehkä sitten. Kalliit muotivaatteet vaan kun eivät lärviä kaunista.

14

1414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maria@

      perseenkeinuttelija on tuo muija... Joo ja en ole kateellinen, koska olen paremman näköinen, aivot omaava ja en tee hotelleilla mitään..

      • ,.,.,.,.,.

        Näytä kuvas! Eihä se muilt oo pois jos nähää sun kauneutes :) Ja kyl mä vaan hotelleil tekisin paljonki, ensinnäki sais paljo rahaa, ja tokaks vois matkustella ja asuu ilmaseks niissä... ihanaa.


    • ...

      P.Hilton on perunannostokoneen näköinen, ei siis kovin hääppöisen näköinen.

      • boooo

        paris Hilton ei tod. ole miään kaunis! Jostain luin/kuulin kerran että Hiltonilla on sen takia aina sama poseerausasento jottei kaksoisleuka näy!! Ja olettehan huomanneet sen takakeno-vino-asennon mikä tekee akasta naurettavan näköisen. HYi sanon minä!!

        Siinä uudessa videossakin "nothing in...." tämä poseeraustyyli tulee esiin useankin kerran!!


        Paljon kauniimpia löytyy joka paikasta mutteihan hutsu mikään ulkonäköikoni olekaan vaan lavean elämän tyylin esikuva ja senkin vain vanhempiensa ansiosta! Ja jotkut väittävät(neiti itse)olevan vaatimaton naapurintyttö mutta onko!?


    • saatanan perskules

      Paris kaunokainen?No,kait se riippuu siitä mihin vertaa persreikään vai Angelika Jolieen?
      Ei kait ihmisiä varallisuuden tai suihin ottamisen netissä takia voi kaunottareksi kutsua?
      Kyllä kait jokainen näkee Parisin naaman,mikä ei piirteiltään kovin naisellinen ole ja naisissa yleensä kammoksutaan tai ei ainakaan katsotan kovin hyvänä isoa terävää nenää jonka alta puuttuu enää viikset.
      Ei siis mielestäni kovinkaan kaunis tapaus.Perusvarma kreikkalaisen maratoonarin tyttö jos olisi tummat hiukset,kun ei ole niin ehkä sveitsiläinen käkikello?

    • Panda__

      No oon TODELLAKIN!!
      kukapa ei haluis olla rikas ja kuuluisa..kaunis..
      jolla on valtaa jne?
      Njoo..
      saa vaan löhöillä ja olla.
      Ei tarveis miettii mitään työtä ja mist saa rahha jnee.
      SE ON KAUNIS!!!
      OOTTE VAAN KATEELLISII.

      • .............

        Mitä valtaa Parisilla on?


    • Paris-fani

      Kyl mun mielestä on aina kaunista, kun on rikas, amerikkalainen ja kuuluisa. Ja Paris on varmasti tosi älykäs ja sivistyny, niinku kaikki ihanat kuuluisuudet.

      • öööö

        "Kyl mun mielestä on aina kaunista, kun on rikas, amerikkalainen ja kuuluisa"
        Taidat olla joku vammainen vai?

        Mun mielestä ei ole kaunista kun ihminen on niin hemmetin TYHYMÄ ja IDIOOTTI

        "Ja Paris on varmasti tosi älykäs ja sivistyny, niinku kaikki ihanat kuuluisuudet"

        Huoh ja hohhoijaa..
        Mun takapuolenikin on älykkäämpi kuin Paris


      • Paris-fani
        öööö kirjoitti:

        "Kyl mun mielestä on aina kaunista, kun on rikas, amerikkalainen ja kuuluisa"
        Taidat olla joku vammainen vai?

        Mun mielestä ei ole kaunista kun ihminen on niin hemmetin TYHYMÄ ja IDIOOTTI

        "Ja Paris on varmasti tosi älykäs ja sivistyny, niinku kaikki ihanat kuuluisuudet"

        Huoh ja hohhoijaa..
        Mun takapuolenikin on älykkäämpi kuin Paris

        Voi hyvä hyssykät: onko teille juolahtanut koskaan mieleen, että on ylipäänsä järjettömän pinnallista edes vaivautua keskustelemaan jostain turhanpäiväisestä julkimosta? Itse asiassa en edes tiedä, kuka on Paris Hilton enkä välitä tietääkään. Edellinen viestini oli ironiaa, mutta täysillä se näytti läpi menevän.

        Huvikseni eilen vilkaisin, mistä täällä seurapiiri keskustelee. Esimerkiksi kirjallisuuspalstalla on muutama hassu viesti, mutta kaikenmaailman julkimojen nenänmuodot tai jokin Big Brother -ohjelma kyllä ihmisiä kiinnostaa. Entäpä ekologiset ongelmat, filosofia, politiikka?


    • fure,s,

      Jotkut miehet pitävät aivottomista blondeista, se selittää Parisin suosion...

    • hotbeibe__

      Paris on kaunis, kauniit silmät, hiukset, kroppa, vaatteet ja kaikki :)) rikkaus vaa hei kaunistaa :) joten menkäämme hymyissä suin etiä päin :)))

      • Paris tehdäänkö video?

        kaunein vartalo..


      • hotbeibe__
        Paris tehdäänkö video? kirjoitti:

        kaunein vartalo..

        jes!! kerrankin joku mun kanssa samaa mieltä!! :) oikea asenne!! kaikkien ei tarvii Parisista tykätä mutta ei haukkuminen mtn hyödytä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe