Mitä minun pitäisi tehdä eri tavalla?

thhh

Mulle joku tyyppi auko päätään, ettei uskois, että olen kohta 30 vuotias.

Millainen sit pitäs olla?

Pitääkö olla filosofian tohtori ja toinen tutkinto tulossa jne jne.

Mikä on siis ihannetilanne 30 vuotiaalle miehelle?

6

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen joskus kuullut että elämä on mitä siitä itse tekee. Sanoisin että pelaajakohtainen valinta. :)

• auo takaisin

Sano sille ettet millään uskois sen olevan 50.

...niin se ihannetilanne...

30v. miehellä pitää olla valkokaulusura, sexy vaimo, 2,7 lasta, koira ja kultakaloja, 350 neliön omakotitalo, uusi auto (mielellään kaksi) ja kaikki muut tekniikan ihmeet, kesämökki, purjevene, ja valokuva-albumi täynnä perhelomia kaukomailta, ainakin 5000e netto kk-tulot, vähintään 50 000 e sijoitusvarallisuus, parransänki, Gillette Sensor, eläkepaketti, akateeminen tutkinto (mielellään ulkomailta), tallissa nuoruusvuosien iso prätkä, paljon menestyviä ja cooleja kavereita joiden kanssa golfata ja grillata, mitäpä muuta? Ai niin , armeija täytyy olla käyty ja tukan pitää olla siisti ja lyhyt. Ja Dressmanin kuteet.

Näin niinkuin mainosten antaman stereotypian mukaan asioiden pitäisi olla... vaan kun ei ole.

• m-32v..

Kyllä täältä tuo Gillette Sensor sentään löytyy...

• ''''

oma itsesi ja olet itse tyytyväinen.
      Jos alat esittää jotain niin et taatusti itse ole tyytyväinen.

Jos et ole jonkun mielestä 30 mitä sitten...;)

• vapaa pudotus

Yhteiskunnan hyväksymä tilanne on: vakityöpaikka (työasuna puku). Viehättävä, uhrautuva vaimo joka hoitaa kolmea lastanne uudessa talossanne, joka sijaitsee pastelli-värein sävytetyllä omakotialueella.

Sinä ajat uutta citymaasturia ja vaimolla on pari vuotta vanha "kauppa-auto". Talonne on somistettu yleisesti hyväksytyillä askon, iskun tai ikean huonekaluilla, ikkunoissa on unikkoverhot ja mariskoolit on aseteltu somasti miellyttävän ruskeaan kirjahyllyyn.

Tämä on keskiverto 3-kymppisen tyylitelty elämä. Kysymys vaan kuuluukin kuka tuota oikeasti haluaa?

• .A.

No ei ainaskaan allekirjoittanut. Elän omaa elämääni, eläköön yhteiskunnan vaatimukset omaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1658
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      162
      1236
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1199
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1135
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      106
      1082
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1071
    9. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      116
      1026
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      949
    Aihe