Mulle joku tyyppi auko päätään, ettei uskois, että olen kohta 30 vuotias.
Millainen sit pitäs olla?
Pitääkö olla filosofian tohtori ja toinen tutkinto tulossa jne jne.
Mikä on siis ihannetilanne 30 vuotiaalle miehelle?
Mitä minun pitäisi tehdä eri tavalla?
6
1099
Vastaukset
Olen joskus kuullut että elämä on mitä siitä itse tekee. Sanoisin että pelaajakohtainen valinta. :)
- auo takaisin
Sano sille ettet millään uskois sen olevan 50.
...niin se ihannetilanne...
30v. miehellä pitää olla valkokaulusura, sexy vaimo, 2,7 lasta, koira ja kultakaloja, 350 neliön omakotitalo, uusi auto (mielellään kaksi) ja kaikki muut tekniikan ihmeet, kesämökki, purjevene, ja valokuva-albumi täynnä perhelomia kaukomailta, ainakin 5000e netto kk-tulot, vähintään 50 000 e sijoitusvarallisuus, parransänki, Gillette Sensor, eläkepaketti, akateeminen tutkinto (mielellään ulkomailta), tallissa nuoruusvuosien iso prätkä, paljon menestyviä ja cooleja kavereita joiden kanssa golfata ja grillata, mitäpä muuta? Ai niin , armeija täytyy olla käyty ja tukan pitää olla siisti ja lyhyt. Ja Dressmanin kuteet.
Näin niinkuin mainosten antaman stereotypian mukaan asioiden pitäisi olla... vaan kun ei ole.- m-32v..
Kyllä täältä tuo Gillette Sensor sentään löytyy...
- ''''
oma itsesi ja olet itse tyytyväinen.
Jos alat esittää jotain niin et taatusti itse ole tyytyväinen.
Jos et ole jonkun mielestä 30 mitä sitten...;) - vapaa pudotus
Yhteiskunnan hyväksymä tilanne on: vakityöpaikka (työasuna puku). Viehättävä, uhrautuva vaimo joka hoitaa kolmea lastanne uudessa talossanne, joka sijaitsee pastelli-värein sävytetyllä omakotialueella.
Sinä ajat uutta citymaasturia ja vaimolla on pari vuotta vanha "kauppa-auto". Talonne on somistettu yleisesti hyväksytyillä askon, iskun tai ikean huonekaluilla, ikkunoissa on unikkoverhot ja mariskoolit on aseteltu somasti miellyttävän ruskeaan kirjahyllyyn.
Tämä on keskiverto 3-kymppisen tyylitelty elämä. Kysymys vaan kuuluukin kuka tuota oikeasti haluaa?- .A.
No ei ainaskaan allekirjoittanut. Elän omaa elämääni, eläköön yhteiskunnan vaatimukset omaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345748Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972612JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t91836Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291518En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171149Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei196834