Mitä minun pitäisi tehdä eri tavalla?

thhh

Mulle joku tyyppi auko päätään, ettei uskois, että olen kohta 30 vuotias.

Millainen sit pitäs olla?

Pitääkö olla filosofian tohtori ja toinen tutkinto tulossa jne jne.

Mikä on siis ihannetilanne 30 vuotiaalle miehelle?

6

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen joskus kuullut että elämä on mitä siitä itse tekee. Sanoisin että pelaajakohtainen valinta. :)

• auo takaisin

Sano sille ettet millään uskois sen olevan 50.

...niin se ihannetilanne...

30v. miehellä pitää olla valkokaulusura, sexy vaimo, 2,7 lasta, koira ja kultakaloja, 350 neliön omakotitalo, uusi auto (mielellään kaksi) ja kaikki muut tekniikan ihmeet, kesämökki, purjevene, ja valokuva-albumi täynnä perhelomia kaukomailta, ainakin 5000e netto kk-tulot, vähintään 50 000 e sijoitusvarallisuus, parransänki, Gillette Sensor, eläkepaketti, akateeminen tutkinto (mielellään ulkomailta), tallissa nuoruusvuosien iso prätkä, paljon menestyviä ja cooleja kavereita joiden kanssa golfata ja grillata, mitäpä muuta? Ai niin , armeija täytyy olla käyty ja tukan pitää olla siisti ja lyhyt. Ja Dressmanin kuteet.

Näin niinkuin mainosten antaman stereotypian mukaan asioiden pitäisi olla... vaan kun ei ole.

• m-32v..

Kyllä täältä tuo Gillette Sensor sentään löytyy...

• ''''

oma itsesi ja olet itse tyytyväinen.
      Jos alat esittää jotain niin et taatusti itse ole tyytyväinen.

Jos et ole jonkun mielestä 30 mitä sitten...;)

• vapaa pudotus

Yhteiskunnan hyväksymä tilanne on: vakityöpaikka (työasuna puku). Viehättävä, uhrautuva vaimo joka hoitaa kolmea lastanne uudessa talossanne, joka sijaitsee pastelli-värein sävytetyllä omakotialueella.

Sinä ajat uutta citymaasturia ja vaimolla on pari vuotta vanha "kauppa-auto". Talonne on somistettu yleisesti hyväksytyillä askon, iskun tai ikean huonekaluilla, ikkunoissa on unikkoverhot ja mariskoolit on aseteltu somasti miellyttävän ruskeaan kirjahyllyyn.

Tämä on keskiverto 3-kymppisen tyylitelty elämä. Kysymys vaan kuuluukin kuka tuota oikeasti haluaa?

• .A.

No ei ainaskaan allekirjoittanut. Elän omaa elämääni, eläköön yhteiskunnan vaatimukset omaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      6261
    2. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      19
      3556
    3. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      518
      2763
    4. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      59
      1928
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      32
      1921
    6. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      26
      1515
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      31
      1421
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      7
      1251
    9. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1249
    10. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      11
      1083
    Aihe