Mulle joku tyyppi auko päätään, ettei uskois, että olen kohta 30 vuotias.
Millainen sit pitäs olla?
Pitääkö olla filosofian tohtori ja toinen tutkinto tulossa jne jne.
Mikä on siis ihannetilanne 30 vuotiaalle miehelle?
Mitä minun pitäisi tehdä eri tavalla?
6
1142
Vastaukset
Olen joskus kuullut että elämä on mitä siitä itse tekee. Sanoisin että pelaajakohtainen valinta. :)
- auo takaisin
Sano sille ettet millään uskois sen olevan 50.
...niin se ihannetilanne...
30v. miehellä pitää olla valkokaulusura, sexy vaimo, 2,7 lasta, koira ja kultakaloja, 350 neliön omakotitalo, uusi auto (mielellään kaksi) ja kaikki muut tekniikan ihmeet, kesämökki, purjevene, ja valokuva-albumi täynnä perhelomia kaukomailta, ainakin 5000e netto kk-tulot, vähintään 50 000 e sijoitusvarallisuus, parransänki, Gillette Sensor, eläkepaketti, akateeminen tutkinto (mielellään ulkomailta), tallissa nuoruusvuosien iso prätkä, paljon menestyviä ja cooleja kavereita joiden kanssa golfata ja grillata, mitäpä muuta? Ai niin , armeija täytyy olla käyty ja tukan pitää olla siisti ja lyhyt. Ja Dressmanin kuteet.
Näin niinkuin mainosten antaman stereotypian mukaan asioiden pitäisi olla... vaan kun ei ole.- m-32v..
Kyllä täältä tuo Gillette Sensor sentään löytyy...
- ''''
oma itsesi ja olet itse tyytyväinen.
Jos alat esittää jotain niin et taatusti itse ole tyytyväinen.
Jos et ole jonkun mielestä 30 mitä sitten...;) - vapaa pudotus
Yhteiskunnan hyväksymä tilanne on: vakityöpaikka (työasuna puku). Viehättävä, uhrautuva vaimo joka hoitaa kolmea lastanne uudessa talossanne, joka sijaitsee pastelli-värein sävytetyllä omakotialueella.
Sinä ajat uutta citymaasturia ja vaimolla on pari vuotta vanha "kauppa-auto". Talonne on somistettu yleisesti hyväksytyillä askon, iskun tai ikean huonekaluilla, ikkunoissa on unikkoverhot ja mariskoolit on aseteltu somasti miellyttävän ruskeaan kirjahyllyyn.
Tämä on keskiverto 3-kymppisen tyylitelty elämä. Kysymys vaan kuuluukin kuka tuota oikeasti haluaa?- .A.
No ei ainaskaan allekirjoittanut. Elän omaa elämääni, eläköön yhteiskunnan vaatimukset omaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi655885Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3445707Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182038Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2501202Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061