Menipä kerran mies apteekkiin ja oli ostamassa varmuus välineitä, apteekki tietysti täynnä porukkaa. Apteekkari tiesi mitä mies halusi,kuiskasi tälle että sanokaa hiljaa korvaan, jolloin mies karjaise se ei tuu korvahan vaan kyrpähän!!
Huono kuulo
Mehtuumiäs
4
4949
Vastaukset
- sssssssq
ei ollu yhtään hyvä vitsi oon hei 16v tytski ja haluun lukee kunnon vitsejä!
- alaikäisten
saa lukea tällaisia vitsejä!
- kaljapulla
alaikäisten kirjoitti:
saa lukea tällaisia vitsejä!
jos ei viisivuotiset osaa lukea näitä vitsejä, niin pyytäköön äidin lukevan ääneen. Etkö ole tiiraillu "South Park'ia"
Mitä lappi-seksi on?
Menhän methän vethän käthen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392497
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait31518Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841323
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124843- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596