Menipä kerran mies apteekkiin ja oli ostamassa varmuus välineitä, apteekki tietysti täynnä porukkaa. Apteekkari tiesi mitä mies halusi,kuiskasi tälle että sanokaa hiljaa korvaan, jolloin mies karjaise se ei tuu korvahan vaan kyrpähän!!
Vastaukset 4
- sssssssq
ei ollu yhtään hyvä vitsi oon hei 16v tytski ja haluun lukee kunnon vitsejä!
- alaikäisten
saa lukea tällaisia vitsejä!
- kaljapulla
alaikäisten kirjoitti:
saa lukea tällaisia vitsejä!
jos ei viisivuotiset osaa lukea näitä vitsejä, niin pyytäköön äidin lukevan ääneen. Etkö ole tiiraillu "South Park'ia"
Mitä lappi-seksi on?
Menhän methän vethän käthen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881368
- 681126
- 65941
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste160832Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66685Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?102625Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37606- 78585
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova53563- 77558