Siis luuleeko Mira, että Mika raiskasi Sorellan. Puhuu siihen malliin siitä, että naisetkaan eivät ymmärrä ennen kuin tulevat itse raiskatuksi.
Kyse oli seksuaalisesta häirinnästä (poliisin ja näkemäni mukaan). Molemmat pahoja asioita, mutta raiskaus noista kahdesta paljon kauheampi tapahtuma.
Mira ja Sorella terassilla
4
560
Vastaukset
- iiofd
mira selittää sorellalle, että kaikki muut asukkaa paitsi hän itse ja kaki hyväksyy raiskauksen.
ja sitten on aina sitä mie ltä, ettei puhu pahaa toisista.
voisi tästä varmaan keskustella muidenkin kanssa. mira on melko ikävä ihminen.- aika kiivaaseen tahtiin
Hetki sitten Sorella sanoi, että nyt riittää ja hän lähtee talosta.
Mira manipuloi Sorellaa jäämään taloon, jotta saataisiin Jenni pois (joka Miran mielestä ikävä ihminen). Sorella myöntelee: mmmm...mmmm...mmm... Vaan siis Mira sanoi että vain hän ja Kaki ovat tosissaan ottaneet sen mitä Mika ja Sorella heille kertoivat (tai yrittivät kertoa) kun porukka koottiin sohvalle perjantaina.
- mieltä kanssasi
että Mira kyllä puhuu selän takana aika lailla.. ja kääntää ihmisiä toisia vastaan.. vaikka ite muka on niin kaikkia huomioiva. Muutama tunti sitten istui pöydän ääressä puhumassa Soresta juttuja kun Sore istui yksin makkarin sängyllä. Mira pelaa kovin panoksin. Kunnes pelaa itsensä pussiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404