Kun näkisitte millainen luonne oikeasti tuolla Jennillä on!! (siis ne ihmiset joilla ei ole 24/7)
Mitä minä olen seurannut tuota touhua niin Jenni (Kaarlo ja hanne myös..) puhuvat todella ilkeästi Mirasta Kakista ja Sorellasta.
En ymmärrä myöskään sitä MIKSI Jenni käyttäytyy Sorellaa kohtaan niin epäasiallisesti!! Kyllähän sen huomaa että Sorellakin kärsii tuolla talossa eikä mielestäni ole todellakaan ansainnut noin töykeää käytöstä.
Ja millä helvetin oikeudella Jenni voi sanoa toiselle ihmiselle että "Sillöin kun MINÄ olen valmis juttelemaan/tutustumaan niin ilmoitan sitten.. Muiden ihmisten on tuhrha tulla yrittämään ystävystyä minun kanssani koska MINULLA on oikeus päättää haluanko tutustua.. etc.."
Todella itsekeskeinen ja määräilevä ihminen joka ei pahemmin ota muita huomioon eikä välitä muiden tunteista. Sosiaaliset taidot aika nollassa.
Alussa oli ihan jees tyyppi mutta todellinen luonne alkaa puskea läpi mitä pidemmälle ohjelma etenee.
VOI HYVÄT IHMISET
5
780
Vastaukset
Tämä päivä oli pettymys Jennin suhteen. Tähän asti hän on ollut finalistisuosikkini, mutta nyt menee vähän harkintaan. Hänen mielestään hän on suora ja sanoo mitä ajattelee.. Mutta mutta... Jossain menee rehellisyyden ja epäkohteliaisuuden raja, ja minun rajan hän ylitti tänään...
- tuomitse
Älä turhaan hauku Jenniä, sillä sinähän et tiedä, mitä tällä hetkellä toisessa makuuhuoneessa, jossa Sorella on Miran ja Kakin kanssa, tapahtuu. Hekin todennäköisesti haukkuvat selän takana esim. Kaarloa, Jenniä ja Hennaa... Nythän näytetään vain tyttöjen makuuhuoneen tapahtumia...
- esco
Huomasin itse tuon saman asian jo aika alkuvaiheessa, mutta hyvin on onnistunut, tähän saakka, Jenni pitämään tuon vähemmän miellyttävän puolensa/luonteensa kurissA. Onneksi aletaan vihdoinkin nähdä millainen paskiainen Jenni oikeesti on... Todellakin on ärsyttävän itsekeskeinen ja pahemman luokan pomoilija. No kohta tajuaa itsekin että ei pystynyt enää ihmisiä huijaamaan, kun joutui tiputukseen, vaikka nyt väkisin säilyykin.
- Analysaattori
"Sillöin kun MINÄ olen valmis juttelemaan/tutustumaan niin ilmoitan sitten.. Muiden ihmisten on tuhrha tulla yrittämään ystävystyä minun kanssani koska MINULLA on oikeus päättää haluanko tutustua.. etc.."
Just tollasta asennetta sois ihmisistä löytyvän enemmänki! Kukin voi sitte pitää asian omana tietonaan, ja misä Jenni meni hiukan liian pitkälle oli omasa viestimisesään asian suhteen. Parasta kun on että jokainen ihminen ite löytää itte itestään mm. tuon ominaisuuden. On muuten kylmä fakta, että esim. julkisuudesa ihminen ei edes voi olla kovin pitkään, jos ei omaa tuota asennetta. Jennin pystys kuvitteleen julkisuuteen - Sorellaa ei.
>Todella itsekeskeinen ja määräilevä ihminen joka ei pahemmin ota muita huomioon eikä välitä muiden tunteista.<
Ko. kohtauksesa ei parhaimmalla tavalla ottanu huomioon toisen ymmärtämättömyyttä ihmisyyden pelisääntöjen suhteen. Se myönnettäköön. Mutta loppuviimein Jennin kaltaset ovat niitä parhaiten empatiaan kykeneviä ihmisiä. Jenni ymmärtää, mistä toisen pahanolontunteissa loppuviimein on kyse. Toiselle ihmiselle pitää tarpeen niin vaatiesa kyetä oleen tiukka. Ihmiseltä pitää pystyä vaatiin itsenäisyyttä mukaan lukien myös sen, että hänen pitää hyväksyä se, jos joku ei pyydä häntä lenkille mukaan :)
Kyse on tasapainoilusta omasa viestimisesään. Jenni ei parhaimmalla tavalla eilen (tiistaina) onnistunu ja Sorellalla jäi auki, mistä hommasa ens on kyse.
>Sosiaaliset taidot aika nollassa.<
Päinvastoin. Sorella on tyypillinen katastrofitapaus ihmisten kanssa toimimisen suhteen.- Princess_J
Jenni on hyvä esimerkki vahvasta ihmisestä, juuri sellaisesta, jonka oikeasti kuuluu mennä tuollaisiin tilanteisiin. Verrataan Sorellaan tai Miraan, molemmat itkevät turhan herkästä ja valittavat, kun heitä ei huomata. (Sorella varsinkin vaikuttaa ihmistyypiltä, joka ei kestä arvostelua yhtään.)
Jenni ei ollut lähelläkään romahduspistettä sanoessaan asian suoraan Sorelle. Kukaan ei voi häntä pakottaa tutustumaan, varsinkaan viikossa.
Silloin kun ohjelma alkoi, ei viikon jälkeen Jeba ollut tutustunut kovinkaan monen kanssa läheisesti.
Turhan ihmissuhde-draaman sijaan Jenni on saanut asiat (tehtävät, alpakkahattu) tehtyä, saaden tahtoen tai tahtomattaan johtajan roolin talossa.
(myös 24/7-katsoja, ja nähnyt eri tavoin.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980