jos leikitään ajatuksella vaan...että miten saisitten viestin taloon ulkopuolelta?
Onnistuisiko.
Älykkyystesti tässä
9
1680
Vastaukset
- ........
Vaikeinta viestissä olisi se, että pitäisi keksiä, mitä heille viestittäisi; minä en ainakaan keksi mitään asiaa, mitä minulle voisi heille olla. Terveisten lähettäminenkin on niin tylsää...
- sellainen
kryptattu viesti jonka porukka saisi purkaa jos osaisi.
Johan tuo tehtiin jossain Britti-versiossa...
Valitaan vain sellainen hetki kun tiedetään että porukka on pihalla (esim kännykällä kysellään kaverilta joka katsoo 24/7 kanavaa), ja megafonilla kuuulutetaan asia niin läheltä taloa kuin päästään. Ajankohta mielellään sellainen muuten hiljainen hetki.. illalla.
Muistaakseni näin kuulutettiin yhdelle naiselle suomessakin näytetyssä brittiversiossa että hänen poikaystävänsä on jo jättänyt hänet hänen tekemistensä vuoksi.- tiedosta
megafoni juu unohdin sen...
- Siitä sitten
joku halukas megafonikauppaan ja lähelle taloa huutelee. Saadaan vähän hämmennystä aikaseks.
- sitten
Siitä sitten kirjoitti:
joku halukas megafonikauppaan ja lähelle taloa huutelee. Saadaan vähän hämmennystä aikaseks.
että hankkikaa elämä vai?
- ....
sitten kirjoitti:
että hankkikaa elämä vai?
Syökää kanaa?
- ...ssssss...
.... kirjoitti:
Syökää kanaa?
Jotkut eivät vain eroita tehtyä ja teennäistä "elämää" aidosta, kun heillä itselläänkään sitä ei ole.
Menkää joukolla kuulkaa vinkumaan sinne. Ottakaa tilataksi ja kruisatkaa alkuillasta maisemiin ja laittakaa mölybileet pystyyn -pääsette kuulkaa lehtiin päivän pikkujulkkiksiksi. - ja kannattaja asut
...ssssss... kirjoitti:
Jotkut eivät vain eroita tehtyä ja teennäistä "elämää" aidosta, kun heillä itselläänkään sitä ei ole.
Menkää joukolla kuulkaa vinkumaan sinne. Ottakaa tilataksi ja kruisatkaa alkuillasta maisemiin ja laittakaa mölybileet pystyyn -pääsette kuulkaa lehtiin päivän pikkujulkkiksiksi.sinne vaan pikku kakia laseineen ja kääkkää kankaalle.
joku voi yrittää lekuritakissa sisään.
Tai Leijonana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437